יום האישה: הגיגים + הפקת אופנה קסומה

בחורה עם מחשב נייד

יום האישה המתקרב כמו תמיד מעורר בי שאלות.

כאישה, שעובדת עם נשים ונמצאת רוב הזמן בסביבה נשית מובהקת, אני רואה את העוצמה שבנו. את החכמה, את האמביציה, את מה שנהוג לקרוא לו כוח נשי, ה- 'גירל פוור'.

וזה באמת נכון, יש משהו מלא עוצמות כשנשים נפגשות יחד, יש מעין הפרייה הדדית. כשכמובן יודעים איך לכבד ולתת את המקום לכל אחת.

השנה יום האישה מתחבר לי אסוסיאטיבית עם העובדה שאני בעלת עסק עצמאי.

לעסק עצמאי יש DNA שדי מזכיר אישה. לפעמים נדמה שהוא קול קטן בתוך ים מלא קולות של תאגידים גדולים וחזקים, והוא צריך להאבק על תשומת הלב של הלקוחות, כשמשאביו די דלים.

אך מצד שני, לעסק קטן יש עצמה. ממש כמו לאישה. הוא אמנם קול קטן בתעשייה רחבה, אך לקול הזה יש אישיות, ייחודיות וערך מוסף, שקיים רק אצל עסקים קטנים.

ועוד אנקדוטה נוספת מעניינת שמצאתי- במהלך הפעילות העסקית שלי נתקלתי בהמון בעלי עסקים קטנים מתחומים שונים, וכשאני חושבת על זה- מאחורי רובן נמצאות נשים! מה שנקרא 'One woman show'.

וזה בדיוק זה! לנו הנשים יש את הכוח הזה להניע עסק קטן, לשמור עליו אותנטי ולהביא ערך מוסף אישי לעולם.

ובנימה זו, לכבוד יום האישה, התאספנו מספר נשים בעלות עסקים מתחומים שונים, להפקת אופנה וסטייל שנותנת במה לכל אחת לחוד, ויוצרת תמהיל מיוחד כשהכל מוצג יחד.

ההפקה בניצוחה של הילה בן חנוך לוי הידועה בכינוי 'תלתלים', לצד צוות נשי מנצח שכלל את המאפרת תמי מרגלית, הצלמת Vered Farkash והבגדים מהבוטיק של גלה בוטיק וכמובן, התכשיטים של SHICOO.
*
התמונות מדברות בעד עצמן:
BW3A9448
BW3A9333
BW3A9226
BW3A9392
BW3A9288
BW3A9196

ולסיום, פינוק לכבוד יום האישה בחנות האון ליין של SHICOO:
15% הנחה בהזנת קוד הקופון 15OFF