יום גיבוש לצוות העובדים בדמות אימון כושר!

בחורה עם מחשב נייד

כמנהלות רווחה או כמנכ"לים העומדים בראש החברות, לבטח גם לכם יצא לשמוע לא אחת תלונות מהעובדים שלכם כי אין להם זמן להקדיש לעצמם בעקבות שעות העבודה המרובות. אכן, העובדים שלכם משקיעים המון על מנת לקדם את העסקים שאתם עומדים מאחוריהם, עד לכדי מצב שהם נוכחים יותר במקום העבודה מאשר בביתם. יום אחד בשנה אתם זוכים לשקף בפניהם את הערכתכם הרבה בדמות יום גיבוש יוצא דופן ושובר שגרה. מה דעתכם על מאמנת כושר אישית שתלכד ותגבש את העובדים שלכם?

 

מטיפוח הישיבה לעידוד הפעילות הגופנית

העובדים שמעבירים את שעות העבודה שלהם במשרדים, מוצאים עצמם לאורך כל שעות היום ישובים. מה שקורה הוא שלא רק שהעובדים לאורך כל היום נמצאים במינימום פעילות, אלא ששעות העבודה הרבות גם לא משאירות להם תמיד זמן לטפח את גופם ולהתאמן. יום הגיבוש הוא ההזדמנות שלכם לעורר אותם, להחדיר בהם אנרגיות ולהפוך את יום הגיבוש ליום דינאמי, אקטיבי ופעלתני!

 

להתראות לעניבות, שלום לבגדי הספורט

מטרתו של יום הגיבוש היא לעשות את המעבר מהשגרה הרגילה והמוכרת אל יום יוצא דופן. קוד הלבוש הנדרש מהעובדים כולל מלתחות מכובדות המתכתבות עם ערך המותג שלכם, אך ביום הגיבוש צוות העובדים צריך להגיע עם בגדי ספורט! מעבר לכך שבגדי הספורט נוחים יותר, הרי שהם גם שוברים דיסטנס ויוצרים תחושה קרובה יותר בין הצוות הניהולי ובין צוות העובדים. יום אחד בשנה העובדים שלכם זוכים ליום מגבש ומלכד שטעמו הטוב ישאר לאורך כל השנה!

 

איך אימון כושר יכול לגבש את העובדים?

מאמן כושר אישי מומחה גם באימוני קבוצות המתאימים לפורמט של אימונים הנערכים במסגרת ימי הגיבוש. בעוד אימונים אישיים מתבצעים בפורמט של אחד על אחד, אימוני הקבוצות מבוססים על עיקרון שיתוף הפעולה, תרגילים המתבצעים בזוגות ומוטיבציה המוחדרת ממתאמן אחד לאחר. כך, יוצא כי קולגות ממחלקות שונות שלעולם לא נפגשו, יתגבשו ביום הגיבוש. אימון קבוצתי שכזה הינו אימון חזק, מלכד ועוצמתי שיחזק את הקשרים החברתיים של העובדים שלכם.

 

אימון הכושר מגיע עד לכותלי המשרד שלכם!

יום גיבוש שכזה יכול להערך מחוץ לכותלי המשרד שלכם בחוף הים, בפארק עירוני או בסטודיו סגור. יחד עם זאת, לבקשתכם, מאמן הכושר יוכל להגיע עד למשרד שלכם במידה ויש לכם אולם פנוי או חדר ישיבות די גדול בו יהיה ניתן להפתיע את העובדים באימון קבוצתי שיעורר אותם, יגבש אותם ויעלה חיוך על פניהם!