יוליה חותרת לריו 2016

לקראת המשחקים הפראלימפיים בריו 2016: יוליה צ'רנוי, עובדת יחידת ההדרכה בחברת החשמל שנולדה עם שיתוק מוחין, תתחרה במקצה חתירה לסירה זוגית מעורבת במשחקים הפראלימפיים שייערכו שם: "אנחנו ממשיכים לעבוד ולהתאמן במרץ"

יוליה צ'רנוי חותרת לריו 2016 צילומים: DETLEV SEYB
יוליה צ'רנוי חותרת לריו 2016 צילומים: DETLEV SEYB
יוליה צ'רנוי חותרת לריו 2016
צילומים: DETLEV SEYB

יוליה צ'רנוי, עובדת יחידת ההדרכה בחברת החשמל, שנולדה עם שיתוק מוחין, תתחרה במקצה חתירה לסירה זוגית מעורבת במשחקים הפראלימפיים ("אולימפיאדת הנכים"). במסגרת אירועי המשחקים היא תתחרה במקצה חתירה לסירה זוגית מעורבת. בימים אלה יוליה נמצאת במחנה אימונים באיטליה וצפויה לצאת עם המשלחת האולימפית לריו בסוף החודש.  

צ'רנוי, שנולדה עם שיתוק מוחין, הגיעה למקום השמיני בתחרות חתירה לסירה זוגית מעורבת באליפות העולם, יחד עם שותפה ראובן מגנאג'י, ובכך הבטיחו את מקומם במשחקים הפראלימפיים שיתקיימו בריו בספטמבר 2016.

 יוליה הינה ספורטאית מחוננת המתחרה בחתירת זוגות, ספורט פאראולימפי, וחברה בסגל הפאראלימפי הישראלי. היא מספרת כי "השאיפה שלנו מלכתחילה הייתה להיות בין שמונה הנבחרות המובילות, מתוך מטרה להגיע לאולימפיאדת הנכים בריו, והגשמנו זאת! אנחנו ממשיכים לעבוד ולהתאמן במרץ לקראת המשחקים הפראלימפיים".

בחברת החשמל מועסקים ארבעה ספורטאים פראלימפיים, במסגרת יישום מדיניות דירקטוריון להעסקת עובדים עם מוגבלות בחברה: יוליה צ'רנוי, ענבל גנפול שוורץ, לירן גבע וממיסטבאלוב איציק. לקראת יציאתה של צ'רנוי לתחרויות, איחל לה ולחבריה יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, האלוף מיל. יפתח רון-טל הצלחה רבה: "אני גאה בעובדים המצטיינים של חברת החשמל ומאחל ליוליה הצלחה רבה".

 גם עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל בירך את צ'רנוי ואמר, כי: "הנהלת חברת החשמל תומכת בספורטאים הן במהלך עבודתם והן בזמן אימונים, מקדמת ומסייעת ככל שניתן על מנת שיוכלו להתאמן, להתחרות ולהביא ניצחון למדינת ישראל, ללא דאגה או חשש למקום עבודתם".

 עמית אוברקוביץ', סמנכ"ל משאבי אנוש וארגון בחברה וספורטאי בעברו, מברך על העסקת עובדים עם מוגבלות שעל אף המוגבלות הפיזית, בוחרים לעסוק בספורט באופן מקצועי, להשתתף בתחרויות בארץ ובעולם בענפי הספורט השונים ולקצור ניצחונות: "אני גאה בעובדים הספורטאים, נחושים, תחרותיים והישגיים – תכונות אשר באות לידי ביטוי גם בעבודתם היומיומית. אני מאחל ליוליה הצלחה רבה במשחקים בריו! וסמוך ובטוח כי תמשיך לייצג את מדינת ישראל בתחרויות בארץ ובעולם ולהביא כבוד והערכה למדינה ולחברת החשמל".

צילומים:  Detlev Seyb
צילומים: Detlev Seyb
נשות חברת החשמל
יום האישה הבינלאומי: הנשים שעושות את חברת החשמל.חברת החשמל מציינת גם השנה את יום האישה הבינלאומי, והפעם בסימן הנשים שעושות את חברת החשמל – עובדות ומנהלות, במשרד ובשטח, במגוון תפקידים, מקצועות ותחומים ברחבי הארץ. במהלך השבועיים הקרובים, נעלה פה בבלוג 'נשות חברת החשמל', בלוגים אישיים של עובדות ומנהלות בחברת החשמל שבחרו לשתף אותנו במסלול הקריירה שלהן ועל הדרך גם מעניקות טיפים לנשים אחרות. 10 בלוגים, 10 סיפורים מלאי השראה של נשים שבחרו ללכת בדרך שלהן, בעוז ובאמונה. קריאה מהנה!