יד ביד איתך לאורך כל הדרך

למה להסתפק בפירורים אם אפשר אחרת

מפה אסטרולוגית סינית

זוגיות? מרגישה שאת זקוקה לעזרה בתחום?

מזמינה אותך לקרוא  את סיפורה של ר'

From: pixabayFrom: pixabay     

הוזמנתי לעצב את ביתה של ר'. היא ישבה מולי וכבר בדקות הראשונות הבנתי שלא מדובר רק על עיצוב והלבשת הבית. מהר מאוד הגענו משיחה על עיצוב ובחירת הקו הנכון עבור הדירה החדשה, לשיחה על הרצון שלה בזוגיות שתתווסף לחייה ועל הפאנג שוואי והאפשרות שיש לתורה הזאת לשנות את חייה ולא רק בעיצוב ושינוי דירתה.

ר' היא אישה בשנות ה – 50 לחייה, גרושה. ר' מחפשת זוגיות חדשה אבל לנוכח המצב מסתפקת בפירורים ומנהלת קשרים עם גברים שהם נשואים/גרושים  שלא מסוגלים לתת לה את היציבות הרגשית והנפשית שאותה היא מחפשת. ר' היא אישה יפה מאד, מטופחת, אשת שיחה מאד נעימה ובעלת קסם רב. החשש שלה להשאר לבד הביא אותה לא לברור את מי היא רוצה להכניס לחייה.

בניתי לה מפת פאנג שואי  לבית ומפה אסטרולוגית סינית לפי תאריך הלידה שלה, כדי לדעת מי האישה שעומדת מולי ומה הפוטנציאל הנשמתי שהיא הביאה עימה . שתי המפות האלו  נותנות לי אינדיקציה מה צריך להוסיף ומה צריך להוריד ואיך לאזן אותה.

פתיחת מפהל בית עפ"י תורת הפאנג שואי
פתיחת מפהל בית עפ"י תורת הפאנג שואי
מפה אסטרולוגית סינית
מפה אסטרולוגית סינית

הסברתי לה שבלזמן לחייה אהבה וזוגיות, עליה להעצים את אנרגיית החיים בביתה ובליבה.  באמצעות המפות אני מקבלת את כל הנתונים כיצד לזמן זוגיות וחיים טובים כמו שהיא רוצה וזאת על ידי עיצוב נכון של חדר השינה, כיווני השינה שמתאימים לה ותומכים בה ותומכים באזור הזוגיות בבית. כל הרעיון הוא לאזן את הדברים כך שהאיכויות הטובות יוכלו לעבוד בעבורה.

דבר ראשון שעשינו היה לארגן לה חדר שינה מסודר ומאוזן. דרך המפות אני יודעת אילו אלמנטים צריך להוסיף ומה האיכויות שהם מביאים איתם ואיו אלמנטים צריך להחסיר שאינם מייטיבים עימה. השינויים כוללים צבעים, טקסטורות, וצורות שיישדרו את האלמנטים שרציתי להוסיף לה.

  1. ארגתי לה פינת תמרוקים מסודרת ונעימה המדגישה את הנשיות שלה.
  2. העברתי את המיטה למרכז הקיר עליו היא עמדה כדי לתת מקום לאדם נוסף להכנס למיטה והוספתי ראש מיטה יציב כדי לתת לה תחושת ביטחון, הנחתי שתי שידות בצדדים, כך שיהיה רווח לבן זוג שיגיע, הוספנו שתי מנורות לילה על השידות
  3. היתה לה ספה בודדת שעמדה בחדר ושמשה כמתלה לבגדים, הוצאתי אותה מהחדר כדי שלא יהיה צפוף ויאפשר לאנרגיה טובה וטרייה להיכנס לחדר.
  4. סידרנו את ארון הבגדים שלה ויצרנו מקום אחסון נוח ומרווח לבגדים כדי שלא יהיה אי סדר וכדי שיהיה לה Space לאדם נוסף בחדר, בארון ובחיים.
  5. את המראה שהיתה לה בחדר העברתי למיקום אחר בבית, כיוון שלא רצויי לשים מראה בחדר שינה.
  6. צבענו את חדר השינה בצבעים שמתאימים עפ"י המפה שהכנתי ושתומכים בר' ובזוגיות שביקשה. מעל גב המיטה תלינו תמונה של זוג – גבר ואישה ובהמשך היא תוכל להחליפה בתמונה זוגית אותנטית שלה ושל בן זוגה. הוספנו שני נרות ריחניים בשני פמוטים, וילונות תחרה רומנטיים והפכנו את חדר השינה למקום שקט, שליו ומזמין לשהות בו.
  7. ביקשתי ממנה שבכל פעם שהיא מקפלת כביסה, שלא תשאיר אותה בחלק שהיא אינה ישנה בו כי היא מפריעה שלא ביודעין לאנרגיה הזוגית להגיע למיטה.
  8. עוד ביקשתי שלא תתלה תמונות של אישה בודדה או של חיה בודדה, תמיד בזוג.

בפינת הזוגיות בבית, שהיתה בעצם בפינת האוכל שלה עשינו ניקיון מחפצים מיותרים שרק העמיסו על האיזור ולא תרמו כלל במיקומם הנוכחי. הכנסתי אלמנטים שיזמנו זוגיות, עם  טקסטורות, צבעים ואלמנטים שמזוהים עם האלמנטים שהיא זקוקה להם כדי לזמן זוגיות טובה לבית.

בשאר הבית פעלתי עפ"י העקרונות, הצבעים והטקסטורות שקיבלתי בפתיחת מפת הפאנג שואי.

לאחרונה, אחרי תקופת יובש ארוכה מאוד ללא דייטים, החלה ר' לצאת עם בחור שנשמע מבטיח… מאחלת לה הרבה הצלחה וזוגיות מלאת אהבה.

אם גם אתן מעוניינות לעצב לכן זוגיות באמצעות הפאנג שווי
דברו איתי,

 

צילום: עמליה לוקאש
צילום: עמליה לוקאש

 

הכותבת: רוני רום יועצת נדל"ן, בעלת סטודיו לעיצוב פנים וייעוץ פאנג שואי ומומחית לאסטרולוגיה סינית

טל: 054-6600470