טפלי בעצמך : 3 המלצות איך לשבור שגרה

בא לך לצאת מהשגרה ? קבלי 3 המלצות לשבירת שגרה עם המשפחה, עם בן או בת הזוג או לבד

לא צריך סיבה מיוחדת כדי לצאת מהשגרה. בין העבודה וכל מטלות היומיום צריך לעשות הפסקה לחידוש אנרגיות, לצבירת כוחות ולחוויות חדשות.
אפשר לצאת מהשגרה עם המשפחה, עם בן או בת הזוג, חברה טובה או אמא וגם לבד עם עצמנו.

לצאת מהשגרה עם בן או בת הזוג, עם חברה או עם אמא

פעם בכמה זמן אני אוהבת לפנק את עצמי בתספורת חדשה, לק בציפורניים או מסאז' טוב. לאחרונה נהניתי ממסאז' מפנק במיוחד.

ספא שיזן מרשת טמרס – מלון דניאל – הרבל בגס – עיסוי בעזרת שקיות עם צמחי מרפא

shizentreatmentnew2
צילום : רונן דבש

הגב העליון, השכמות, הצוואר והגב התחתון שלי תפוסים כמעט באופן קבוע מעבודה של שעות רבות מול מחשב. חפשתי טיפול מיוחד, אחר, שונה לשחרור העומס והכאבים ומצאתי עיסוי חדש, טיפול עם שמנים ארומטיים בשילוב שקיות חמות ממולאות בצמחי מרפא. החלטתי לנסות. 

כבר בכניסה לחדר הטיפולים היה באוויר ריח ארומטי חזק ומוזיקה מרגיעה. הסתכלתי בחשש על סיר האידוי, שבדרך כלל אני רגילה לראות במטבח שלי. הפעם נחו בתוכו שקיות צמחי המרפא, ממתינות לשלב בו הן צריכות להפיג את הכאבים מהגב שלי, לשפר לי את זרימת הדם ולאפשר לי הרפיה מושלמת.

נשכבתי על המיטה ועצמתי עיניים. התמסרתי לטיפול. למרות שלא אמרתי לניר, המטפל, אף מילה על המקומות הכואבים, הוא מצא אותם אחד-אחד ולא פספס שום נקודה כואבת. לכל אורך הטיפול ניר שילב את העיסוי בשמן החם עם החום של שקיות עשבי המרפא. הטיפול שילב לחץ, שהגיע עד לרקמות העמוקות עם לחיצות על המרידיאנים, ערוצי אנרגיה שמגיעים לכל איבר ומערכת בגוף, על-פי הרפואה הסינית.

ככל שהטיפול התקדם, הרגשתי נינוחה יותר, הכאבים בגב ובצוואר חלפו וכשהטיפול הסתיים יכולתי בקלות לעצום עיניים ולישון. קמתי מהטיפול כמו חדשה. בהמשך היום, גם כשחזרתי לעיסוקיי, הגוף היה רגוע ושנת הלילה היתה רגועה ושלווה.

לא חייבים לעזוב בסוף הטיפול. אפשר להאריך את היציאה מהשגרה ולהנות גם מהג'קוזי, הסאונה והבריכה שבמקום. אני הסתפקתי בשיחה תוך כדי שתיית תה חם בפינת המנוחה.

ספא שיזן, מלון דניאל רמת ים 60 הרצליה פיתוח, טל' : 09-9528282

promo_short

לצאת מהשגרה עם המשפחה

פעם בכמה זמן אני אוהבת לצאת עם המשפחה לחופשה קצרה לראות נופים, לטייל בטבע, להנות מאוכל טוב ולחזור עם חוויות חדשות. את החופשה האחרונה בילינו בגליל המערבי.

מקום בלב – אבירים – משק חפר – טיול ריינג'רים

אני לא מהאנשים, שאוהבים הרפקאות אקסטרים, אבל מאוד אוהבת לצאת להרפתקאות קלילות. התארחנו במשק חפר באבירים אצל איל ועדנה. איל הציע לנו לצאת לטיול עצמאי בטבע ביער אלונים הסמוך לאבירים, כולנו על ריינג’ר אחד. אחרי רגע קל של היסוס, איל עזר לי להתגבר על הפחד ולימד אותי לנהוג בריינג'ר. זה היה ממש קל וכיף. קיבלנו הסבר על המסלול, הדרכה על הריינג'ר, מפה ויצאנו לדרך. זו היתה ממש חוויה מיוחדת. הבנות מאחור צופות על הנוף, נותנות לי הערות על הנהיגה ובעלי מרוצה, שהוא יכול לצלם את הנוף ולא לדאוג לנהיגה. המסלול עובר בנופים מדהימים. אפשר אפילו לעצור באמצע הדרך לפיקניק. בזמן שעצרנו לצילומים בטבע, הגיעו לבקר אותנו כמה פרות. בשביל פעם ראשונה עשינו רק חלק מהמסלול (הקטנה ואני פחדנו קצת בקטע ה"מיקסר"), אבל החוויה היתה נפלאה. קצת לפני שחזרנו העברתי את ההגה לבעלי. מגיע גם לו להנות מחוויית הנהיגה על הריינג'ר.

IMG_1932

מקום בלב, אבירים, משק חפר, עדנה ואיל חפר – 052-5832632

לצאת מהשגרה לבד

ספורט

שנים אני עושה ספורט : פילאטיס, מכשירי כושר, אירובי, ספינינג, קיקבוקס, הליכה בפארק ושחיה. לפעמים אני משלבת סגנונות ולפעמים מתמקדת רק בפעילות אחת. היו תקופות שהפסקתי להתאמן, אבל אז הבנתי שאני רק פוגעת בעצמי וכנראה אני צריכה לחפש סוג אחר של ספורט. הבנתי שאם אני רוצה להתמיד בספורט, אני צריכה להיות קשובה לשינויים בחיים, בזמינות שלי ובעיסוקים שלי ולמצוא את האימון, שיגרום לי לצאת מהבית, לשים את הפלאפון בצד, לשכוח מערמות הכביסה ומהעבודה שמחכה רק לי ולשים את עצמי במרכז לפחות ל-3/4 שעה.
אני שוחה 4 פעמים בשבוע כמו שעון. אני אוהבת להכנס למים ולהתנתק מהסביבה, אבל לא כל אחת יכולה להתמיד בלי מסגרת.
בעבר התאמנתי בסטודיו C. לפני שבוע הם פתחו סניף חדש בגבעתיים (ליד הבית) והזמינו אותי לפתיחה. השיעורים שם מיועדים לנשים בלבד ומתמקדים בעיצוב, חיטוב ואירובי. מאז השיעור שהשתתפתי בו אני מוצאת את עצמי כל הזמן מקפידה לשבת ליד המחשב עם גב ישר, משחררת את הגוף תוך כדי עבודה והולכת כל הזמן זקופה. כמה מילים שהמדריכה שיננה שוב ושוב במהלך השיעור חילחלו לתודעה ועושות פלאים.

 לא הצלחת לצאת מהבית או מהמשרד לשיעור ספורט ? זה לא תירוץ לוותר על ספורט. תרגילים לדוגמא בבית או במשרד בשיטת סטודיו תרגול במשרדC

סטודיו C, סניפים ברחבי הארץ, 5045*