טיפ קטן – שינוי גדול (במיטה הזוגית שלכם)

בחורה עם מחשב נייד

בפוסט הזה אני רוצה לחלוק איתכן טיפ שלדעתי יכול לשדרג את המיניות בהמון מערכות יחסים זוגיות, להעצים את העונג וגם לפתוח פתח חדש לתקשורת זוגית מקרבת. זוהי תובנה שהגעתי אליה דרך העיסוק שלי, אבל היא כל כך בסיסית ופשוטה שכולם יכולים לנסות ולתרגל… מבטיח לכם שאם תתמידו, תרוויחו, ולא בהכרח רק עונג פיזי.
אחד הדברים שחשוב להבין בעבודה שלי כמעסה ארוטי זה הקונטקסט: יש הבנה ברורה מי נותן ומי מקבל. התפקיד שלי לענג את הלקוחה שהגיעה אליי במטרה לחוות בעזרתי עונג. כשאני מתרכז כל כולי בהענקה מתחדדים החושים. אני קשוב יותר. כך גם אצל המקבלת: היא בהקשבה עם החושים, היא במצב "קבלה". גם אם המפגש בכללותו תחום בזמן, בתוך המפגש עצמו אין לזמן משמעות כי הקונטקסט נשאר קבוע: אני מענג, היא מתענגת.
כעת נצא מהמרחב שלי ונעבור לחדר השינה הזוגי הממוצע: הבה נביט על מיניות זוגית שנתפסת כבריאה והדדית. מה מתרחש במיטה כשאתם מפנים את הזמן לעשות סקס? אני מרשה לעצמי לנחש שאצל מרבית הזוגות מתרחש סוג של פינג פונג. שניכם מפרגנים זו לזה. תסריט לדוגמה: אתם מתנשקים, לאחר מכן הוא מתחיל בדרכו מטה, עובר דרך השדיים, ממשיך לאיבר המין, ולאחר כמה דקות אתם מחליפים תפקידים, את מענגת אותו, ולאחר כמה דקות אתם שוב מתהפכים והוא חודר לתוכך. תסריט הגיוני? הגיוני. בשינוי כזה או אחר או בהשמטה כזו או אחרת של אקט שאת או בן הזוג פחות מתחברים אליו.
לכאורה המצב שתיארתי מאוד בריא: יש בו הדדיות, יש בו התחשבות ויש בו דאגה זה לעונג של זו. אבל יש בסידור הקונבנציונלי הזה גם חיסרון משמעותי: הוא יכול גם להוות מכשול בדרך לעונג המוחלט, הגבוה, האחר. כשאתם מדלגים בין להעניק לבין לקבל אתם לא באמת חווים את העונג עד הסוף, לעומקו (או לגבהו, תלוי איך מסתכלים על זה). וכאן הטיפ שלי:

דרך חד כיוונית לעונג

ותרו על המשחק ההדדי! בדיוק כך, אני בעצם מציע לכם להפסיק את משחק הפינג פונג. לא באופן קבוע, אני לא מציע שתוותרו על הסקס הישן והטוב אבל מדי פעם תעשו את זה אחרת, בהחלטה מודעת: הפעם תתרגלו עונג חד כיווני. זה לא משנה אם את תענגי אותו או הוא יענג אותך, אבל תגדירו בתחילת המגע שהיום "רק אני מענגת אותך" או להיפך. הסוויצ' הזה בראש יכול לחולל פלאים, כי הוא מייצר שקט. אתם מפסיקים להריץ מחשבות של "אוקיי מתי מחליפים תפקידים". בנוסף, זה מייצר הקשבה. הן אצל המקבל/ת והן אצל הצד המעניק. אין לחץ של זמן, אין "שלב הבא". יש התרכזות מלאה בעונג של המקבל/ת.
נניח שאת מענגת אותו. זה זמן טוב לשבור את המסלול השגרתי (כמה זוגות עוברים אוטומטית מנשיקה למין אוראלי בלי לבקר בעוד אזורים בגוף?) ולענג בליטופים, בעיסוי, בטיזינג עם קצות האצבעות… בשלב הבא אולי תעברו למין אוראלי, ואת מוזמנת לשכוח לגמרי את הזמן ולהקשיב לתגובות שלו ושל גופו. אתם גם משוחררים מהצורך "לשמור את הגמירה לחדירה" כי היום את מענגת והוא מתענג, אז קחי את הזמן. כשתרגישי שהוא עומד לגמור תרפי מעט, ותפזרי את העונג מסביב. תשהי, אל תתני לזה להיות צפוי, הדרך למעלה יכולה להיות משולבת בירידות ולא רק בטיפוס אחד לפסגה. נשמע טוב?
ונניח שהוא מענג אותך. ואתם מנטרלים מראש את ההדדיות והוא מבין שהמקום שלו עכשיו זה להיות מרוכז כל כולו בך ובמה עושה לך טוב, ואת מבינה שהמקום שלך זה לשחרר, להתמסר ולא להיות בחשיבה של "טוב הוא בטח רוצה שעכשיו אני ארד לו", ופתאום משהו חדש קורה, כבר עברו עשרים דקות או חצי שעה ואתם בכלל לא במירוץ לשום מקום, וסוג חדש של עונג מחשמל אותך, ופתאום גם אצלו נדלקת איזו נורת הארה והוא מבין משהו על החיבור המיוחד בינכם. כי הוא רואה וחווה אותך נטו, ושוכח את עצמו. ואיזה רגע מיוחד זה. רגע מקטין ומעצים כאחד (אני אמנע מלהכנס לענייני "אגו" בפוסט הזה, רק ארמוז שלשחרר את האגו משליטה בנו ובסיטואציה זה אחד ממנועי הצמיחה המופלאים שישנם)
ומה קורה אחר כך? כלום! איזו הפתעה… אחרי שגמרת את יכולה פשוט לשכב ולהמשיך להתפנק. את לא צריכה עכשיו "להחזיר לו", כי היום את המתענגת. אתם יכולים פשוט לשכב בכיף שלכם ולשוחח, להתלטף, ליהנות (הרבה) מהאינטימיות הזו, אבל לא, היום אתם לא משחקים את המשחק ההפוך. זה חשוב, אני יודע שאני אולי נשמע קצת קשוח עכשיו, אבל אם תפנימו שניכם את המשמעות של לנתק את הדפוס ההדדי הזה (מדי פעם), אתם עשויים להבין משהו חדש על הענקה ועל עונג.

קל לומר – קשה לבצע?

מישהי שנתתי לה את הטיפ הזה אמרה לי: "כן, אבל איפה הבן זוג שלי ואיפה מה שאתה מציע… זה לא יעבוד איתו. הוא מאלה שטיק-טק. כשאני רטובה זה הזמן לחדור אליי ומשם זה כבר דרך ללא מוצא". אמרתי לה: "ואם את תבואי עם הרעיון של – היום אני מענגת אותך, תשכב ותהנה – זה יכול לעבוד?" "בטח, הוא יעוף על זה". "אז תנסי, את יכולה רק להרויח מזה. קודם כל – יכול להיות שזה יגרום לו להבין את ה'רעיון' והוא יפתיע ויציע בפעם אחרת לעשות אותו דבר עבורך. וחוץ מזה, זה פשוט כיף להתרכז נטו בלענג, בלהסב עונג."
כמו הרבה דברים בחיים, חלק מהאנשים ישתפו פעולה וחלק לא. חלק פתוחים לרעיונות חדשים ואחרים קשים לפיצוח. אני יכול רק לומר שזה מסוג הדברים שכדאי לנסות כי כפי שרמזתי יש שם הזדמנות ליותר מעונג נטו. תוכלו ללמוד על עצמכם, לא רק על "החצי השני" לא מעט. וכמובן, תוכלו ללמוד עוד על העונג. תיהנו!

שאלות? תגובות? לחשושים בפרטי? אני ב 058-4472766
והאתר שלי נמצא כאן

רוני - עיסוי אירוטי
בבלוג זה תקראו על העיסוי האירוטי, על המפגשים המעניינים שהעיסוק הלא שגרתי זימן לי ועל תובנות והשקפת עולם אודות מגע, אינטימיות מיניות וטנטרה. האתר שלי: www.or-gasmic.com ליצירת קשר, תגובות, שאלות ופרטים: 058-4472766