טיפים מנצחים לניקיון המטבח

בחורה עם מחשב נייד

המטבח הוא אחד המקומות החשובים ביותר בבית. במטבח אנו מכינים את כל מה שמזין אותנו ולכן חשוב מאד לשמור על הניקיון שלו. ממש כמו שאנחנו שמחים להכין במטבח מאכלים שונים, כך אנו אוהבים שהוא נקי. להכין אוכל במטבח נקי זו לא זכות אלא חובה. מטבח מלוכלך מביא אלינו בקטריות ומסכן את המזון שלנו. לכן, אספנו עבורכם 5 טיפים לניקיון המטבח:

החזיקו כלי ניקוי מתאימים

היום כדי לעשות ניקיון במטבח אתם יכולים להחזיק ארון שלם של כלי ניקוי ואתם יכולים פשוט להחזיק את כלי הניקוי הנדרשים לכם. כמובן, אתם תזדקקו למטליות וסקוץ' שיהיו זמינים עבורכם ומבחינת חומרי הניקוי חשוב שיהיה בכל בית (גם כזה עם מדיח) נוזל ניקוי כלים ונוזל ניקוי כללי.

קבעו יום לניקיון

את המטבח יש לנקות כל הזמן, אך יש לחלק את העבודות למורכבות ולמשימות יום יומיות. המשימות היום יומיות כוללות ניקוי כלים ושיש ואילו את הארונות והמקרר ניתן לנקות פעם בשבוע. לכן, קבעו יום בו תעברו על המפרטים של המטבח וזאת בנוסף לפעולות ניקיון היום יום שלכם.

הוסיפו חומץ

לחומץ יש יכולות מופלאות בכל הנוגע לעבודות ניקיון. אתם יכולים להוסיף את החומץ לדלי המים לניקוי הרצפה. החומץ מסלק מהמטבח ריחות לא נעימים והריח שלו עצמו יעלם מהר מאד. מעבר לכך, החומץ יכול להיות יעיל גם לניקוי האבנית בקומקום או במכונת הקפה.

התמודדו עם השמן

אם נשפך לכם שמן על הרצפה או על השיש, אתם יכולים להתגבר על האסון באמצעות קמח. שפכו קמח על השמן וחכו עד שיספוג את כולו ולאחר מכן פנו אותו לאשפה.

הקפידו על פח סגור

לפעמים הניקיון של המטבח הוא לא הפעולות שאנו עושים כדי לשנות את המצב שלו אלא האביזרים שיש לנו. פח אשפה פתוח אשר אוסף אליו את הלכלוך מזמין אלינו זבובים ואורחים לא רצויים אחרים. כמובן, פח פתוח הוא גם מסריח ונותן לנו תחושה של אי- נעימות במטבח. אם תרצו לשפר את הריח, תוכלו להוסיף מתחת לשקית האשפה שתי כפיות סודה לשתייה שיעזרו למשימה.