טיפים לשדרוג האיפור שלך בעונה הכי חמה

רוצה טיפים לשדרוג האיפור שלך בעונה הכי חמה? הגעת לכתבה הנכונה – הטיפים הכי חמים והמאפרת שתשדרג את היופי הטבעי שלך.

רוצה טיפים לשדרוג האיפור שלך בעונה הכי חמה? הגעת לכתבה הנכונה – הטיפים הכי חמים והמאפרת שתשדרג את היופי הטבעי שלך.
לקראת עונת האירועים הלוהטת כדאי לך להצטייד בטיפים שישדרגו לך את היום או במאפרת צמודה שתגרום לך להרגיש כמו נסיכה, מועצמת ויפיפייה ושתדע להדגיש את תווי פנייך בצורה הכי מקצועית.

רוצה שהאיפור יחזיק כל האירוע
העדיפי אודם עמיד, אני משתמשת באיל מקיאג' ומאוד מרוצה. התיזי ספריי מקבע בסיום האיפור במרחק מהפנים וחכי שתי דקות, ההמלצה שלי – הספריי המקבע של מאק.

רוצה להיות זוהרת
שלבי שימר גוף של עופרה עם מעט קרם לחות בסיס של ניוואה ומרחי מהצוואר מטה ובידיים אם הן חשופות. ואם החלטת על שמלה עם גב חשוף בקשי עזרה למריחה ותהיי זוהרת מאי פעם.

טיפ למסקרה שנמרחה
חכי מספר דקות, קחי מקלון אוזניים (רצוי פלסטיק) והסירי בנגיעות עדינות את המסקרה כמו שראית בסרטון.

טיפ לאיילינר שחרג מגבולותיו
קחי מעט מייקאפ או קונסילר ושימי מעט על גב ידך. בעזרת מקל אוזניים געי בעדינות בחומר ובעזרתו נקי ויישרי את האיילינר בקלות ובמהירות.


קצת על הילה:
לאחר מספר שנים בעבודה שגרתית החליטה שעליה לעשות שינוי בחייה ולהגשים את הכישרון שלה לאפר. לפני כן תמיד איפרה את עצמה, בנות המשפחה וחברות. תמיד החמיאו לה על "ידי הזהב" ולכן החליטה להפוך את התחביב למקצוע. למדה קורס איפור מקצועי בית ספר לאיפור נטאשה דנונה. ופתחה עסק קטן כמאפרת.
אז כל מי שרוצה להתפנק באירוע שלה, של חברה או של משפחה, וחשוב לה לקבל איפור שיתאים לה בצורה הכי מדויקת ונכונה לה זה בדיוק הזמן לפנות אל הילה קרופיק שתעצים ותוציא אותך כמו שתמיד חלמת.

לאיפור, טיפים, סדנאות ופרטים נוספים: 050-9120270 | אימייל: Hilajobs007@gmail.com

FACEBOOKINSTAGRAM


HUMANZ ISRAEL