טיפים לכלות מתחילות

לא קל להיות כלה 😉 בחתונה ראשונה, את כלה בפעם הראשונה, יש מלא פרטים שלא חשבת עליהם…
לכן, אירגנתי לך מספר טיפים שיעזרו לך בהכנות ליום הגדול וליום עצמו כמובן

2015-07-14 09 22 14

הגיע היום הגדול שלו ציפית, לא לטעות, זה יום הצעת הנישואים ולא יום החתונה. לדעתי זה היום הכי מרגש!!!!
זהו יום מפתיע, זהו יום שאת הופכת מבת זוג חברה לארוסה, ועדיין את לא צריכה להתחיל לעבוד על לארגן חתונה…. כלומר, יש המון אופטימיות, אהבה ושמחה באוויר… 
ממליצה לאחר ההצעה, להמתין כשבוע של הנאה ואופוריה עד להתחלת התכנונים והארגונים לחתונה. כן כן, פשוט להנות. אני יודעת שאת בטח כבר בטרפת, אבל מניסיון, לפני שנכנסים לשלב ההכנות ,שזהו לא בהכרח תמיד שלב כייפי, כדאי להנות מהרגע.

הגעתם לשלב ההכנות.לנשום, לא לשכוח את המטרה והכי חשוב את הסיבה (שאתם רוצים להתאחד).
מצרפת לכם באהבה גדולה מספר טיפים כך שהיום המיוחד הזה, יהפוך בסופו של דבר לחוויה נהדרת עם זיכרונות טובים:
1. לבחור קודם כל אולם/גן או כל מקום אחר לבצע בו את האירוע. רק לאחר שיש תאריך אפשר להתקדם עם שאר הדברים.
2. השירותים החשובים מיד לאחר מכן הם: צלם, תקליטן ולא פחות חשוב להתחיל בהכנות השמלה (יש מדידות ותיקונים שלוקחים בין חודשיים למספר חודשים).
3. בחירת תסרוקת ואביזרי שיער רק לאחר שנבחרה השמלה. מניסיון, לא תמיד מה שחלמתן זה מה שתשכירו/ תקנו. לפעמים תגלו דברים אחרים שפשוט כובשים את לבכן בדרך…. אני למשל, חשבתי שאתחתן עם שמלת סטרפלס עם בד שיפון לבן נשפך ובסוף הלכתי על שמלת סטן נסיכתית. לכן ,גם התסרוקת השתנתה בהתאם. במקום פרחים וצמות ,אספתי את השיער ושמתי כתר.
4. כמובן שגם התכשיטים יבחרו רק לאחר בחירת השמלה והשיער….
5. בזמן סגירת החוזה עם הצלם- חשוב מאוד לציין מה חשוב לכם שיצלם. מניסיון מר שלי, יש צילומים מאוד חשובים בעיני שהוא לא ביצע. לדוגמא: אין לי צילומי שולחנות, אין לי תמונות של הקהל בזמן החופה, אין לי צילומים של המיתוגים שהכנתי, צילומים של הקינוחים… וכן, זה יכול להיות מבאס ואת זה אי אפשר להחזיר אחורה….
6. במידה והחלטתם להוסיף אלכוהול עצמאית- יש להקפיד על בקבוקים סגורים שמצויין עליהם הכשר, אחרת פשוט לא יתנו לכם להכניס אותם לאולם ביום עצמו. וחבל….
7. חשוב מאוד ליום עצמו, שהמלווה תהיה איתך לאורך כל היום ותעזור לך עם ההתארגנות. אני ויתרתי על השושבינה בזמן הצילומים כדי שתוכל להתארגן לחתונה בנחת, אבל שתהיה איתי במהלך כל היום. ושמחה לומר, שהיא בהחלט היתה תמיכה נפשית ועזרה נהדרת 
8. חשוב להצטייד ליום עצמו עם: ערכת תפירה,סיכות ביטחון, דאודורנט, מגבוני רענון (לא של התינוקות), בושם, איפור (פודרה, אודם, אילינייר שחור), קשים לשתיה (שלט ייהרס לך האודם),לבנות עם משקפיים- עדשות מגע ספייר, משקפים למקרה ש…,מסטיק מנטה לרענון הנשימה או סוכריות מנטה.
9. לא לשכוח להביא לאולם את אישור הטבילה והכתובה עם הניירת שהרב צריך לחתום, כיפות, טבעות.
10. להכין לו"ז לאותו היום. יש לתת אותו גם לשושבין וגם לשושבינה.מניסיון, ככל שלא תעמדו בלו"ז כך יהיה פחות זמן לצילומי חוץ, להתרעננות ותגיעו בלחץ לאולם. גם ככה זה יום שאתם לחוצים, למה להוסיף על זה לחץ מיותר…
11. רשימת אנשי קשר לחתונה, הכוללת: מנהל אירוע, מעצב אולם, תקליטן, צלם, צלם מגנטים,שושבינים,רב, מקום איסוף הזר וכל נותן שירותים נוסף. את הדף הזה ממליצה לתת גם למקורבים כגון השושבינים והורים שבמידת הצורך יוכלו להתקשר למי שצריך.
מקווה שתרמתי מעט מניסיוני ובכך עזרתי לכם לעבור את יום האירוע בכייף.
*** מוזמנים לכתוב שאלות ולהתייעץ.

ולמי שעוד לא קראה את הפוסט על מהות החתונה, בהחלט ממליצה לקרוא…

בואי כלה

XOXO
אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)