טיפול באקנה קשה בפנים?מהטיפול ה-1 תראו שינוי!לא בטוח|איריס לוי

בחורה עם מחשב נייד

טיפול באקנה קשה בפנים –  כשאקנה נעשה יותר חמור, האופציות שעומדות לרשותנו פוחתות. הרבה דרמטולוגים רואים באקנה קשה בפנים כסוג החמור ביותר של אקנה מזיק.

אקנה קשה – בין אם כרוני או זמני, הוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה. הפצעים נראים נורא, הם כואבים במגע, והם לא מגיבים לטיפול בקרמים המיועדים למריחה על העור – ולכן האמירה "כבר מהטיפול הראשון תראו שינוי" – אינה נכונה ואינה מציאותית! …שלא יעבדו עליכם!

  • יש טיפול באקנה קשה בפנים – טיפול לא קל – לא מהיר – וללא ההבטחה "שכבר מהטיפול תראו שינוי" – יש כן – טיפול יעיל אפקטיבי הנשמר לאורך זמן – 
  • מדוע דווקא אצלי? כנס/י 

 

  • הטיפול ניתן לך מאיריס לוי עצמה ולא ממטפלות אחרות שניסיונן אינו מוכח. כטיפול אישי ופרטני פנימי חיצוניאיריס לוי – קוסמטיקאית פרא-רפואית עוסקת בתחום רק של בעיות עור כ-19 שנים. בעיות עור שאינן ניתנות לפתרון ברפואה הקונבנציונאלית.
  • סקפטי/ת? לא מאמינ/ה? הנך מוזמנ/ת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעשרות הממליצים באתר עדות של לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתרשמות.

 

הגישה המקובלת בטיפול – באקנה קשה בפנים הינה "כטיפול פנים קוסמטי רגיל " ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול מריחת מסכה עיצוב ומיצוק…! ולעיתים אף שילוב של ניקוז מקומי של השחורים השומנים קומודונים עם מחט –

החיטוט ברקמות העור העמוקים עם מחט, גורם נזק בלתי הפיך לעור הפנים כדוגמת: "חורים" בעור, כתמים, צלקות מכוערות וכד'. עור הפנים דק שקןף עדין מלווה בפצעים פצעונים לעתים קשים ועמוקים והחיטוט בעור פנים אקנתי מגביר את התפשטות הדלקת התפשטות הכתמים הצלקות והשקעים.

הידעתם? חל איסור מוחלט בלימודי הקוסמטיקה הפרא-רפואית השימוש במחטים – כטיפול באקנה קשה בפנים…שלא יעבדו עליכם!

מאוכזב/ת כי זה לא עבד…בוודאי, טיפול במריחת קרמים, שיוף, עיסוי עם פילינג או חומצות באקנה פעילה הינו טיפול חיצוני בלבד הגורם להתפשטות הדלקת להחמרה ורגרסיה ברמת הנגעים.

טיפול במריחת קרמים לא מטפל ולא עובד על שורש הבעיה. חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה  

עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

ומדוע?  

 הידעת, כי בפצעי האקנה ניתן להבחין בשני חיידקים הגורמים לגירוי העור ולתגובה דלקתית ומוגלה "פצעי – בגרות " – "אקנה".

הפרשת שומנים יתרה מבלוטות החלב משתלבת עם תאי עור מתים (או מזהמים אחרים) ומביאה לסתימתם של זקיקי השערות. הפרשות השומן מצטברות תחת הנקבובית הסתומה, ומספקות  Propionibacterium acnes  סביבה נוחה להתרבותו של חיידק האקנה

 ואכן, בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה"  המשגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור  –  propioni bacterium acnes

 ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס".שמשגשג אף הוא Staphylococcus epidermidis

בתעלות זקיקי השיער.

חיידקים אלה מפרקים  בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב (בלוטות השומן) והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה –" אקנה קשה בפנים."

האם חשבת שע"י מריחת קרמים ניתן לחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה?