טיפולי בוטוקס

בחורה עם מחשב נייד

טיפולי בוטוקס

אסתטיקה – כיום יש מגוון רב של טיפולי בוטוקס שניתן לבצעם במגוון מרפאות לאסתטיקה ברחבי הארץ. טיפולי הבוטוקס מתאימים הן לגברים והן לנשים כאחד. טיפולים מגוונים שמשפרים משמעותית את מראה העור והופכים אותו לרענן יותר וזוהר יותר. בין הטיפולים: הזרקת בוטוקס לצוואר ולבית החזה, הצערת הפנים, העלמת קמטים, מילוי שפתיים, עיצוב האף ועוד מגוון רב שך טיפולים. נהוג לחשוב שטיפולי הבוטוקס המתבצעים בימינו הם אך ורק טיפולי אסתטיקה, אך כאן הטעות טיפולי הזרקת הבוטוקס יכולים אף לטפל באנשים עם בעיות רפואיות כגון: אנשים שסובלים ממיגרנות והזעת יתר, מצבים המפריעים בחיי היום יום. הזרקת הבוטוקס לטיפול בבעיות אלה יכולה לשפר משמעותית את איכות החיים של המטופלים.

דרכי טיפול

טיפולי בוטוקס מתבצעים בטכניקות ללא כאב או סימנים- טיפול קל יחסית שמאפשר חזרה מידית לשגרה. הזרקת הבוטוקס מתבצעת ע"י צוות במרכז, אם החלטת לבצע טיפול בוטוקס חשוב מאוד לפני כן להתייעץ ולמצוא מרכז שמוסמך בכדי שיבצע את הטיפול. תוצאות הטיפול קשורות לניסיון של המרכז ולאיכות החומרים בהם הוא משתמש. התוצאות אף קשורות לחומרים בהם משתמש המרכז בזמן הטיפול. חשוב מאוד לבחור את החומרים הנכונים שמאושרים מטעם משרד הבריאות. את הזרקת הבוטוקס ניתן לבצע כבר מגיל צעיר יחסית בסביבות גיל ה 40 וזאת בכדי לעכב את הופעת הקמטים ואף למנוע אותם. הטיפול אינו כרוח בכאב נילווה, להקלה ולהפחתה משמעותית בתחושת אי הנעימות בזמן הטיפול, המטפלים משתמשים בחומרי אלחוש ובשיטות שונות המאפשרות לעבור את הטיפול ללא תחושת כאב. הטיפול מתבצע ע"י מזרק חד פעמי שבתוכו נמצא חומר שקוף כמו ג'ל.

על חומרי מילוי קמטים

קוסמטיקה – חומצה היאלורונית משמשת את המרכזים במילוי הקמטים, זהו חומר טבעי הנמצא בגוף האדם שבטכנולוגיות מסוימות הופכים אותו לסינטטי בכדי שישמש אותנו לטיפולים. לאחר הטיפול מומלץ לא להתאמץ כ-48 שעות, אפשר לחזור מידית לשגרה. תיתכן לפעמים מעט אדמומיות באזור המטופל תופעה ידועה שחולפת מעצמה. טיפולי הבוטוקס בימינו מאוד מוצלחים ובעלי תוצאות מדהימות הן בשיפור המראה והן בהעלאת הביטחון העצמי של המטופל. עם טיפולי הבוטוקס החדשניים תמיד תוכלו להראות צעירים יותר.