חשיבות הסרת האיפור

בחורה עם מחשב נייד

זה הזמן להתוודות, למרות שאנחנו משקיעות באיפור עצמו אנחנו נוטות לחפף בשלב של הסרת איפור והרצון להחליף לפיג’מה ולהתעטף בפוך אחרי ערב ארוך הרבה פעמים גובר על ההשקעה הבסיסית הזו בעור שלנו. עם זאת, יש לזכור שאי הסרת האיפור משפיע בצורה ישירה על הפנים שלנו לעל כן יש לייחס לעניין חשיבות גדולה!

הסיבה המרכזית לחשיבות הסרת האיפור היא שאחרי יום ארוך גם לעור שלך מגיע לנשום בשעות הלילה ולהתאוורר. העור שלך מחדש את עצמו בשעות הלילה. על כן כאשר את מכסה אותו עם חומרי איפור גם בשעות השינה את מעכבת את הפעולה.

בנוסף לכך, הרבה מחומרי האיפור שקיימים היום על המדפים עשויים מחומרים שמנוניים. חשיפה ארוכה של העור לחומרים מסוג זה חוסמת את הנקבוביות, מה שיכול להוביל להופעת נקודות שחורות וחצ’קונים. על כן מומלץ לא להישאר עם האיפור על העור לזמן ממושך מאוד.

נוסף על כל אלו, יתרון נוסף להסרת האיפור הוא שכשאת מסירה את האיפור, את מסירה גם את הזיעה ואת עודפי החלב שהצטברו על גבי העור במהלך היום יום.  על ידי פעולה זו את שומרת על הגיינת העור שלך.

אז איך מסירים את האיפור בצורה אפקטיבית?

ראשית, בחרי את המוצר בהתאמה לסוג העור שלך (זכרי כי לא כל מוצר מתאים לכל סוגי העור), מומלץ להשתמש במי פנים כפעולה משלימה. הסירי את כל האיפור בעזרת החומר שבחרת, מומלץ להשאיר אותו למספר שניות על הפנים ולעסות אותן כדי לוודא הסרה מלאה של האיפור.

שימי לב שלעיתים קרובות המסקרה קשה יותר להסרה. בכדי להתמודד עם הבעיה מומלץ להניח על הפנים מגבת חמה במשך עשרים דקות לפני תחילת הסרת האיפור.

בשלב הבא שטפי את פנייך עם סבון פנים שמתאים לסוג העור שלך ולאחר מכן ייבשי את הפנים עם מגבת רכה בעדינות. שימי לב, חשוב לא לשפשף איתה חזק וליצור גירוי בעור! לסיום, מרחי את קרם הפנים שלך והספיגי אותו היטב בעור.

מים מסילריים של מאלו ווילז מומלצים מאוד להסרת איפור. איך הם עובדים? המיסלים בתוך המים לוכדים את החלקיקים הלא רצויים של איפור ולכלכוך וגורמים להמסתם. חשוב לציין שמים מסילריים אינם משנים את האיזון הטבעי הקיים העור. הם עובדים בשונה ממסירי האיפור המסורתיים שמפרקים באגרסיביות את האיפור ועל כן מתאימים לכל סוגי העור, בניהם גם עור רגיש מאוד. לפרטים נוספים ורכישת המוצר לחצי כאן.

מוצר נוסף מומלץ להסרת איפור הוא מסיר האיפור לעיניים של מאלו ווילז. המוצר במרקם ג׳ל ואינו שמנוני. בעת השימוש מנקה בעדינות את האיזורים הרגישים סביב העיניים ומסיר גם איפור עמיד למים! לפרטים נוספים ורכישת המוצר לחצי כאן. 

למידע נוסף על הסרת איפור

WATER 2