חשוק, בקש, האמן, קבל! (סטלה טריל מאן)

כדי להנות מעקרון הסינכרוניות חשוב לזכור שני דברים: ליקום יש מלאי בלתי מוגבל וכולנו זכאיים לו באופן שווה. כל אדם יכול למשוך מתוך המלאי העולמי ככל שימצא לנכון, אין מקום לתחושת קיפוח צד ג' על ידי ניצול השפע. אחת הסיבות לקמצתנותנו היא תודעת עוני, אנחנו מפחדים לבזבז את השפע כאילו והמלאי הינו מוגבל. אך ליקום יש כסף רב! רעיונות רבים, יצירתיות עצומה, שפע אהבות, חברים, נכסים וכו' – וכולם עומדים לרשותנו. זכרו זאת!

בחורה עם מחשב נייד

אבא שלי תמיד אמר לי שהחלק הקשה ביותר בהגשמת חלום- הוא לדעת בדיוק מהו החלום… הבנו בפוסט הקודם שעל מנת שתת המודע יתרגם את החלום למציאות אנחנו צריכים לפרוט ולמקד אותו, לפיכך לא מספיק לחלום "להצליח", עלינו להפוך את המונח הערטילאי למפרט טכני ברור ומסודר. ברמה הכי בסיסית: "אם לא נבקש, איך נקבל?"

הדבר הטוב הבא

רגע לפני שנתיישב ליצור רשימת משאלות, חשוב שנעצור ונכיר תודה.  לכולנו יש על מה להודות!  בתוך רוטינת החיים אנחנו לעיתים שוכחים להתבונן על הקיים ולברך עליו. מתוך המירוץ התמידי קדימה אנו חוטאים לדבר החשוב מכל: הכרה והנאה מהרגע הזה, מהכאן והעכשיו. וכאן אני מזמינה אתכם לתרגל משימה פשוטה שאני אוהבת לבצע יחד עם אשתי ובתי, כל אחת מאתנו בסופו של יום מודה על משהו טוב שארע לה במהלך היום. כל לילה, על משכבכם בלילות, תנו את הדעת והודו ליקום או לעצמכם על הצלחה אחת, על רגע טוב קטן כגדול, על חוויה מעצימה או משמחת. יש ערך עצום להכרת תודה, שלא לדבר על היכולת שלו למגנט את הדבר הטוב הבא…

 

יד הסינכרוניות

רבים מאתנו נופלים לתכנון אסטרטגיות עסקיות, שיקולים כאלה ואחרים. אנחנו שמים את "הספוט" על הדרך ומזניחים את החזון והמטרה. לאחר  שברשומות הקודמות למדנו להכיר ולפתח אמון מסוים בתת המודע שלנו אני רוצה שיחד ניקח צעד קדימה ונעז לחלום ולבקש. נדאג ל"מה" מתוך אמון מלא שה"איך" יסתדר מעצמו. אני יכולה להעיד מנסיוני ומנסיון מתאמניי הרבים, שעד כה לא נתקלתי בתוכנית איכותית ומהותית אחת, כזאת שעיקרה אושר ושמחה, שהיקום לא קידם בברכה ופתח דלתות להגשמתה…  (ולמתחכמות מבינכן: לא. שהוא יעזוב את אשתו לטובתכן זו לא תוכנית מהותית שעיקרה אושר ושמחה, ועל כן לא בהכרח תקבלנה את האמצעים להשגתה)

התחילו בצעד קטן לכיוון חלומותיכם ותתפלאו לגלות את צרופי המקרים, או כמו שקארל יונג קרא להם "יד הסינכרוניות" המארגנת את הכל לטובת הגשמתכם.  מדובר בסוג של שותפות: האחריות שלנו היא לסלק את האמונות והדפוסים השליליים תוך מיקוד החזון, כאשר יד הסינכרוניות (קרי: צרופי מקרים, אלוהות, יקום או כל מונח שנח לכם איתו) אחראית על ארגון המציאות באופן הרצוי.

 כדי להנות מעקרון הסינכרוניות חשוב לזכור שני דברים:

א. ליקום יש מלאי בלתי מוגבל

ב. כולנו זכאיים לו באופן שווה

כל אדם יכול למשוך מתוך המלאי העולמי ככל שימצא לנכון, אין מקום לתחושת קיפוח צד ג' על ידי ניצול השפע. אחת הסיבות לקמצתנותנו היא תודעת עוני, אנחנו מפחדים לבזבז את השפע כאילו והמלאי הינו מוגבל. אך ליקום יש כסף רב! רעיונות רבים, יצירתיות עצומה, שפע אהבות, חברים, נכסים וכו' – וכולם עומדים לרשותנו. זכרו זאת!  ובעיה נוספת היא שלעיתים אנחנו מתעקשים לקבל את השפע ממקור מסוים ממנו נדמה לנו שהוא "אמור" להגיע אך עלינו לאפשר לזרימה לנבוע מכל מקום אפשרי, צפוי או צפוי פחות… לא פעם קרה לי שהיקום הגיב לבקשתי לשפע בדרך מפתיעה ויצירתית עד שלקח לי זמן להבחין שקבלתי בדיוק מה שבקשתי.

 

תרגיל: רשמו חמישה ייעדים אישיים/עסקיים לתקופה הקרובה. אני מזמינה אתכם להיות ממוקדים ולדייק ברצונותיכם (קטנים כגדולים). חשיבה לא ממוקדת – כמוה כהזמנה מבולבלת!