חצי הכוס המלאה

כילדה קטנה היה לי חשד שיש לי איזה הפרעת קשב קלה , אף אחד לא איבחן אותי , גם לא דיבר על זה בכלל וככה נשארתי למשך כל חיי .זה ללא ספק הפריע לי. מרוב בלאגן פשוט לא ראיתי לאן המוח שלי הולך ואיפה התחבאה המחשבה. חבל היה לי כזה פוטנציאל .

בגיל 21 אבחנתי כחולת פיברומיאלגיה . פיברו מה ?  עזבו פחות משנה עכשיו . מה שכן חיי נכנסו לסחרור של כאב , חולי , ודכאון. שנים נמשך הסיפור שעוד בטוח נדבר עליו , הכל נראה אז שחור ומפויח . העולם דרך עשן חיים וחלומות מתמוססים ואני באמצע . הוריקן .
לא שתיתי כלום , לא אכלתי גם , ולא הסתכלתי על חצי הכוס המלאה , למעשה בעטתי בכוס כמו חתול עצבני ורציתי שהכל יפסיק עכשיו .
כולם רצו שאבריא , אז ניסיתי.

הלכתי לכל מיני טיפולים , ביניהם איזה אחד שנקרא EFT. היה שם משפט יפה , "מקבלת עצמי בשלמות "  אבל איך שלא ניסיתי לומר אותו הוא פשוט לא יצא לי מהפה . כמו ששקר יושב על הלשון ובא לך לתת לו כפה כדי שיצא ככה הרגשתי איתו.

במסגרת תהליך מבריאים את דנדי , עבדתי גם משמרת בשבוע בחנות תכשיטים ,
שם בדיוק אותה הפרעת הקשב וריכוז לקחה אותי למחוזות אחרים .

הייתי תופסת גנבות מקצועית ,תמיד נראתי כאילו אני חולמת אבל, העיניים שלי המבולבלות ראו וקלטו הכל.
במהלך אחת מהמשמרות, כשגופי כואב, מבקשת לקוחה להזמין צמיד עם שמות ילדיה . אני בוהה בה וכותבת , היא חוזרת ואומרת את השמות , ואני חוזרת אחריה שוב , מטושטשת מהרעשים בסביבה, אני מביטה בה בפליאה איך גופה מגיב שונה בכל פעם שהיא נוגעת במקום בו התכשיט אמור להיות נוכח . המוח שלי מתחיל לנדוד, כמה זה יכול להיות נפלא אם …

אני לא בחרתי בזה , זה ההפרעת קשב שלי ששמה לב , ויכול להיות שהיא הבינה הרבה לפני שחשיבה חיובית צריך לתרגל, שלכל מילה יש תגובה שמגיעה איתה , ושחבויה שם עוצמה מטורפת .
אחרי שנה הצלחתי להגיד שאני מקבלת את עצמי בשלמות , זה כבר לא הרגיש כמו שקר, זה הפך למנטרה. לאט נכנסו עוד מילים לתוך העולם והחיים נראו קצת יותר מרק כאב, חולי ודכאון .

אז פתחתי את המותג "פוזטיב דנדי " ,תכשיטים בחשיבה חיובית . בערך 5 שנים אחרי.
לא יכולתי שלא לספר לעולם איך תכשיט קטן עזר לי ושינה, רציתי להראות לכולם שיש גם חצי הכוס המלאה, אבל לא חייבים ישר להסתער עליה במהרה.
אימון איטי ואפקטיבי עברתי איתם ,
כי לפעמים כל אחת צריכה איזשהו פתק קטן .

Positive Dandi

רוצה 24 מסרים חיובים אצלך למייל, הירשמי כאן :  https://www.positivedandi.com/registration
מזמינה אותך להציץ על הדגמים שאותי משמחים : positivedandi.com