חמישה בחמישי: 5 פריטים בשבוע

משקפי שמש עם מסגרת ג'ינס, לק מצויין בטקסטורת חול חדשנית, טי שירט בהדפס להקות נוסטלגיות, ברונזר למתחילות, ושרשרת שרוכי כותנה מקסימה. חמישה פריטים משמחים לסוף השבוע

למרות שכבר שמעתי לא מעט התבטאויות נגד המילה "אסקפיזם", אני דווקא מוצאת אותה מאוד רלוונטית לי בימים אלו. כשאני משתמשת בה זה לא אומר שאני עיוורת למצב ולא חיה את הקושי והמתח ברמה האישית והלאומית. גם אם הייתי מאוד רוצה להתעלם או לברוח לא הייתי מצליחה. בעלי רוב הזמן במילואים, וכשהוא שומר עלינו מרחוק אני האחראית הבלעדית לארבעת ילדיי בזמן האזעקות ובינהן.

אבל הם ממשיכים ללכת לקייטנה, למען שפיותם ושפיותי, ואני ממשיכה לעבוד ולהתעסק בדברים שוליים הכוללים שבועות אופנה, מבצעים, קרמים חדשניים ודברים יפים. קיראו לזה אסקפיזם, או שגרת מלחמה או בכל שם שתבחרו. בשבילי זו הצלה.

אז בלי התנצלות קבלו חמישה דברים שאהבתי השבוע:

 מהדורת ג'ינס של רייבאן

דגם ה-wayfrarer האייקוני של רייבאן מקבל טוויסט, מסגרות מצופות ג'ינס. הדגמים עשויים מחמש שכבות של דנים איכותי וחזק והתוצאה סופר קולית וחדשנית. המחיר פחות, אבל בכל זאת מדובר במהדורה מוגבלת של רייבאן שהמכורים ישמחו לשים ידם עליה.

מחיר: 1000 שקל

להשיג בחנויות המובחרות והמורשות של המותג בישראל

RayBan DENIM 1000 שח צילום כריס מאק

***

לקים של ANNY

השעות הארוכות בבית מאפשרות לי להחליף לק מדי כמה ימים, דבר שבשגרה אני לרוב מתקשה להגיע אליו. למרות אהבתי ללקים עם נצנצים (שנקראים בדרך כלל גליטר), הניסיון שלי איתם עד היום לא היה חיובי. הם אמנם מאוד יפים לדעתי ומחזיקים לאורך זמן, אבל לרוב הם בלתי ניתנים להסרה. זה היה נכון עד שהתנסיתי בלק של ANNY שיש לו אפקט תלת מימד המזכיר חול מנצנץ, הוא נמרח בקלות, עמיד, והכי חשוב, ניתן להסרה בקלות.

הלק מגיע בחמישה גוונים חוליים שנוצרו בהשראת כביש 66 המפורסם בארה"ב

מחיר:  45 שקל

להשיג ברשת המשביר לצרכן, רשת מכוני היופי BEAUTY STUDIO ADI

ANNY177

 ***

טי שירטס להקות של דלתא

דלתא הוציאה קולקציית טי שירטים נעימות עם הדפסי הלהקות-U2, KISS, NIRVANA ודיויד בואי, בגוונים דהויים של אפור, כחול, ירוק וסגול. הן מזכירות לי את התקופה הרחוקה בה לבשתי ג'ינס משופשף, חולצה עם הדפס מדליק וסניקרס והרגשתי סופר קול. עבר לי. הפעם פרגנתי כזו לבעלי.

מידות:  s-xxl

מחיר: 70 שקל

באותה הזדמנות אני שמחה לפרגן לחולצות ה-T של דלתא שיוצרו בטכנולוגית ה-REAL COOL COTTON. קיבלתי אחת כזו לפני מספר חודשים ולא יצא לי ללבוש אותה. בשבועיים האחרונים אני לובשת בעיקר בגדים נוחים לבית ונזכרתי בה. היא בגזרה צרה מצויינת, מאוד נעימה, ושורדת כביסות בצורה מרשימה לטי-שירט מ-100% כותנה.

מחיר: 60 שקל (או 3 ב-120 שקל)

להשיג ברשת חנויות דלתא  והמשביר לצרכן.

דלתא קולקציות טי להקות צילום רוני ינקוביץ מחיר 70שח (2)

***

ברונזר של PUPA

כבר הזכרתי לא פעם את חיבתי למוצרים של PUPA. אני חושבת שזו חברה שנותנת תמורה טובה מאוד ביחס למחיר וכבר שנים אני משתמשת במוצרי איפור שלהם. לאחרונה קיבלתי ברונזר של פופה להתנסות. מעולם לא השתמשתי בברונזר כיוון שזה נראה לי לא רלוונטי ללבנה כמוני. אבל מסביבי שמעתי יותר ויותר שזה הדבר הכי חם לקיץ והחלטתי לנסות לאט ובזהירות.

החוכמה בברונזר היא לשים ממנו מעט באמצעות מברשת גדולה ואוורירית. פתחתי כמה סרטונים ולמדתי. אם באמת נזהרים מהעמסת יתר, אפשר לקבל מראה שזוף טבעי ולא מוגזם. חשוב להקפיד לא להזניח את הצוואר ולהזהר מכתמי צבע בולטים. קצת אימון ומצליחים (המתקדמות גם עושות איתו הצללות, אני עוד לא שם)

הברונזר של פופה  PUPA DESERT BRONZING POWDER מגיע בשלושה גוונים חדשים –  מאט בהיר, מאט כהה וגוון דבשי זוהר שימרי. אני בעניין של המאט הבהיר.

מחיר עד סוף ספטמבר: 80 שקל (במקום 185 שקל), או 40 שקל בקניה מעל 99 שקל ממוצרי PUPA

ניתן להשיג בדלפקי PUPA ברשת סופר-פארם בלבד.

 פופה דזרט ברונזינג pupa desert bronzing powder מחיר 79.90 שח צילום חול .jpg

 ***

 שרשרת בד של שירה פז

בחורף יצא לי להתקל בצעיף של המעצבת שירה פז והמלצתי עליו בבלוג. השבוע שלחה לי שירה מייל עם תמונות של הגרסה הקייצית. שרשרת בד עשויה שרוכי כותנה קלים ורכים, משובצים בחרוזים מרובעים מוזהבים וסוגר מגנטי גדול מוזהב. השרשראות עשויות בעבודת יד וצבועות בשיטה מסורתית שגורמת לכל אחת מהן להיות מיוחדת במינה. מקסים.

מחיר: 328 שקל

להשיג במרמלדה מרקט , חנויות הגר סתת, קלקשוז רמת החי"ל.

שרשרת כותנה סגול 1- שירה פז - 328 שח-צלם גל אלי

 

הקונה נחמה בפייסבוק