חמישה בחמישי: 5 דברים שאהבתי השבוע

קו חדש ומסקרן לרונן חן, תמונות להשראה מהקטלוגים של החורף ומותג אופנתי לרוכבי אופניים – חמש בחירות ליום חמישי

השבועות האחרונים עמוסים מאוד. המון פרזנטציות לקראת החורף, המון עבודה (טפו), בעל עם פריצת דיסק, בית וילדים שצריך לתחזק ועוד כהנה וכהנה. בין כל אלו, תיבת המייל שלי מתמלאת בכל יום בעשרות מיילים. אל רובם אני לא מצליחה להגיע. אחת לשבוע אני מתיישבת ומקדישה שעה למיון המיילים, לראות מה פספסתי ומה מושך את תשומת ליבי. במסגרת המיון ובתוספת ארוע אחד שעשה לי את השבוע, בחרתי 5 דברים שאהבתי במיוחד ולהם אני מקדישה את חמישה בחמישי.

החנות החדשה – רונן חן LIMITED

עוקבות הבלוג מודעות לחיבתי לרונן חן, האיש והמותג. לכן, אחד הדברים הכי משמחים שקרו לי השבוע היתה פרזנטציה בחנות החדשה "רונן חן LIMITED" בתל-אביב.

את הרעיון למותג החדש הגה כשעבד על הקולקציה (המצויינת) שהציג בשבוע האופנה האחרון בתל-אביב. אחרי שנים של עיצוב מסחרי עבור קהל לקוחות גדול ונאמן, רונן גילה מחדש את החדווה שביצירה המקורית והחופש היצירתי שלא תמיד באים לידי ביטוי בקולקציות הרגילות. מיד לאחר התצוגה החל לעבוד על הקו החדש המורכב מתרגום של בגדי התצוגה הדרמטים לבגדים מסחריים, אך עדיין עם ייחוד וללא פשרות. לא מדובר בסטיה גדולה מהסגנון המקורי, אלא בחידוד והקצנה של אלמנטים שחן אוהב. תהליכי הייצור מורכבים יותר והפריטים מיוצרים בסדרות מאוד קטנות, חלקם וואן-פיס, ומכאן שגם המחירים גבוהים יותר.

למותג נפתחה חנות משלו שעוצבה כגלריה עם אסתטיקה מאוד נקיה ומוקפדת ושימת דגש על כל פרט ופרט. בחנות מוצגים גם שיתופי פעולה של חן עם מעצבות אביזרים ןלייף סטייל, חלקן יצרו פריטים במיוחד עבור החנות – תכשיטים, נעליים, תיקים, נרות וכלי קרמיקה מקסימים בעבודת יד.

בין הדגמים: שכמיות קטנות מפוסלות, חולצות ושמלות דרמטיות עם תוספות בד המזכירות גלימות או כנפיים, אוברול רחב עם רגליים צרות ומחשוף הניתן להתאמה אישית באמצעות קשירה מכווצת ועוד. סך הכל כ-40 פריטים בקולקציה ששאבו השראתם מאלמנטים ארכיטקטונים, צורות גיאומטריות וקיפולי נייר, המראה הכללי מינמלסטי ומונוכרומטי בעיקרו.

במילה אחת – מרגש. בשתי מילים – רוצה הכל.

מחירי בגדים: 350-1100 שקל

דיזנגוף 155 תל-אביב

רונן חן בפייסבוק

רונן חן לימיטד סתיו חורף 2014 -15 צילום גיא כושי ויריב פיין

*

הקמפיין של רזילי

ממשיכה לחלום עם תמונות מהקמפיין החדש של רזילי שנקרא  Peel to revel, ומתבסס על משחקי שכבות. אני מאוד אוהבת שכבות, וכמה שיותר. היכולת ללבוש אותן נכון היא שתהפוך לוק משעמם ללוק מלא סטייל. הדרכים ללבוש שכבות מגוונות והקמפיין של רזילי נותן רעיונות. זיכרו – חולצה שתציץ מתחת לסוודר תעשה הבדל גדול, חולצת ג'ינס פתוחה שתפריד בין הטי-שירט לג'קט תשנה את המראה כולו וצעיף גדול זה בכלל שניים במחיר אחד – גם יחמם גם ישדרג.

אז נכון, השכבות שלי לא יורכבו כנראה מהפריטים של רזילי, יפים ככל שיהיו הם לא מתאימים לכל כיס. אבל את ההשראה מקבלים בחינם

רזילי בפייסבוק

רזילי. צילום: זוהר שטרית

*

הלוק של FIVE US&SIMBOLO

על החברה המפתיעה הזו כתבתי בעבר פה, זו היתה הפעם הראשונה שנתקלתי בה ואהבתי במיוחד את השימוש בבדים הצבועים בשטיפה ייחודית היוצרת את המראה המשופשף שאני מתקשה להגמל ממנו.

מתמונות הלוק בוק של קולקציית החורף החדשה, משך אותי דווקא מראה לא חורפי בעליל, אבל הוא ממחיש את אהבתי למראה של שמלה רחבה עם מגפונים. תוספת צעיף בכלל עושה את העבודה. לימים קרירים יותר תוסיפו גם ג'קט ג'ינס ואם אין ברירה – גרבונים, וקיבלתן מראה קז'ואל מנצח.

מחיר השמלה: 239 שקל

פייב אס וסימבולו בפייסבוק 

פייב אס וסימבולו סתיו-חורף 2015 שמלה מחיר 239 שח צילום ירון אלקיים  (2)

*

מכנסי קטיפה וג'קט צבאי של לסטר

את לסטר רובנו מכירות כחברה המייצרת תיקים טרנדים בשלל סגנונות. בעונות האחרונות הם החלו מייבאים גם בגדים טרנדים מהמזרח. מהתמונות שנחתו בתיבת המייל אהבתי את מכנסי הקטיפה (שלא צוין מחירם) ואת הג'קט הצבאי (219 שקל). ג'קט צבאי מבחינתי הוא פריט חובה בארון, משתלב באין ספור לוקים ומחליף בכבוד את ג'קט הג'ינס שנאלץ לעבור לפעמים כביסה .

את הפריטים של לסטר אפשר להשיג אונליין באתר

לסטר בפייסבוק

LASTER-DESIGN.COM מעיל ירוק אסימטרי 219שח צילום דרור בן נפתלי

*

אופנה לרוכבי אופניים של גרביטי צ'ק

הנה אופנה שלא מיועדת לי, אבל התלהבתי מהרעיון ואני בטוחה שמבין הקוראות (והקוראים?) יש מי שרוכבים על אופניים.

גרביטי צ'ק היא חברה שהחליטה לקחת את טרנד רכיבת האופניים צעד קדימה ולמסד "אופנת רוכבים" (בדיוק כפי שלפני מספר שנים בגדי הגלישה חצו את הקו מספורט לאופנה).

הרעיון הוא לעצב בגדי קז'ואל אופנתיים שיכילו אלמנטים מביגוד מקצועי לרכיבה. כל אחד מהדגמים כולל פתרונות פונקציונלים לרוכבים כמו בטנה פנימית מניילון להגנה מגשם, כיסים אחוריים לסלולריים ומפתחות, הארכה אחורית נשלפת (גאוני עבור כל לובשי ולובשות המכנסיים הנמוכים. לנו, הנוהגים באוטו מאחוריכם זה לא נעים), כובעים נסתרים, תיק מובנה בז'קט, מחזירי אור, תופסני אוזניות ועוד. בשלב זה הקולקציה כוללת כ-20 דגמים של חולצות ומעילים לנשים ולגברים.

מחירים: 149-359 שקל

ניתן להשיג במגוון חנויות ספורט או באתר החברה: gravity-check.com

GRAVITY

** KONAFACEBOOK