חמישה בחמישי חורפי

חמישה דברים שמצדיקים את החורף – מעיל מושלם, מגפונים מכל הסוגים, כובע מלא שיק, פיג'מה מנחמת ומייקאפ להיט

אני מאלו שממש צריכות להתאמץ בשביל למצוא דברים טובים בחורף. לא אוהבת שקר לי, לא אוהבת שרטוב ונדיר שיש אצלי ריחות של מרק חם ומנחם בבית. אבל בגלל שהצלחתי (ולא בכוונה) להעביר את שנאת החורף שלי גם לילדים (כמו גם את הסלידה מאבוקדו), לאחרונה אני מנסה לשנות גישה ולהראות להם ולעצמי שהחורף בעצם לא כל כך נורא, בטח לא זה הישראלי.

אני לא בטוחה שחמשת הדברים שהופכים את החורף שלי לטוב יותר ויוזכרו פה בהמשך, יעשו את העבודה גם בשבילם, אבל אני מניחה שברגע שאני אהפוך להיות חיובית יותר, זה ישפיע גם עליהם. נגיד.

1. מעיל של COS

COS Green Coat 50% הנחה רק 428 במקום 855שח צילום יחצ

יש מעילים ויש את המעילים של COS. עד כמה הם מדויקים, איכותיים ומחמיאים אפשר להבין רק אחרי שמודדים. אני קניתי את מעיל הצמר שלי ב-COS, ב-50% הנחה בסוף העונה של שנה שעברה וממש מתאפקת לא לקנות אחד נוסף השנה, פשוט בגלל שיש לי יותר מעילים מימים ללבוש אותם ומקום לאחסן אותם. אבל אם אתן צריכות, הסייל של COS עכשיו בשיאו (בארץ יש חנות אחת בקניון TLV). המעיל שבתמונה למשל עולה 428 במקום 855 שקל.

2. כובע פדורה

GOORIN לסטורי - מחיר כובע 289 שח - צילום יחצ חול (1)

את החיבה שלי לכובעי פדורה פיתחתי בחורף שעבר. אין ספק שזה אחד הפריטים הכי פחות פרקטיים שיש, אבל עוד לא פגשתי את האשה שלא נראית שיא הסטייל כשהיא חובשת את הכובע הנכון.

הכובע שבתמונה הוא של מותג הכובעים האמריקאי 'האחים גורין'. השבוע ביקר בארץ בן גורין, דור רביעי למשפחת כובענים שהפך את המותג לחביב על סלבריטאים ברחבי העולם. הוא הגיע עם כל המשפחה לחגוג בר מצווה לבנו ועל הדרך השיק ברשת סטורי קולקציית כובעי מצחיה עם איורי חיות. את המצחיות עדיף שאשאיר לילדים שלי, אבל את הפדורה הזה יש מצב שעוד אקנה (289 שקל ברשת סטורי).

3. מגפונים מכל הסוגים

AS98880

אני כל כך אוהבת מגפונים שלא משנה כמה יש לי תמיד ארצה עוד. ככל שזה נוגע למגפונים אני מוכנה לקבל את כל הסוגים – שטוחים, על עקבים, אלגנטיים, ספורטיביים, פאנק, בוקרים. הכל. כרגע אני מעבירה את הזמן בלחכות שההנחות באתר של שופרא יעברו את ה-20% ואוכל להתחדש במגפונים המושלמים האלו שכרגע עולים (אחרי 20% הנחה) – 880 שקל.

4. פיג'מה

אינטימה סט 129.90 במקום  259.90 שח צילום גולי כהן ודור מלכה

אני לא אשה של פיג'מות, לא לי ולא לילדים מהסיבה הפשוטה שלכולנו יש מספיק בגדים מיותרים שהופכים עם הזמן לפיג'מה גם אם אין עליהם חדי קרן וכוכבים. אבל השנה קיבלתי פיג'מה מקסימה וגיליתי שזה באמת עושה נעים (בתמונה פיג'מה של אינטימה שעולה עכשיו 129.90 שקל במקום 259.90 שקל).

5. מייקאפ סרום

HyperFocal: 0

מייקאפ סרום נחשב לאחד הטרנדים הלוהטים של עולם הטיפוח (או מה שנקרא – איפור מטפח). נחשפתי אליו לא מעט במסגרת כתבות שאני כותבת ועורכת אבל רק לאחרונה יצא לי להתנסות.

בעיקרון מדובר במייקאפ לחותי מאוד (ולכן מעולה בעיקר לעונה הקרה), במרקם של סרום שנספג בעור בצורה טבעית, אחידה וחלקה. אלי הגיע המייקאפ סרום החדש של קלרינס Clarins Skin Illusion שהוא בדיוק הפתרון למי שרוצה עור אחיד יותר (אני) אבל לא אוהבת את התחושה והמראה של מייקאפ על הפנים (גם אני). הוא מגיע בבקבוקון עם טפטפת לשימוש נוח וחסכוני, מכיל רכיבים מטפחים ואפילו כולל SPF15 שזה לגמרי מספיק ליום חורפי שמשי.

המחיר של המייקאפ סרום החדש – 235 שקל (בארץ אפשר להשיג את המוצרים של קלרינס בלעדית ברשת סופר פארם) ובוודאי תשמחו לדעת שבתאריך 9.1.19, יתקיים בסופר-פארם "קלרינס דיי" ובאותו היום יינתנו 50 שקל הנחה על קניה מעל 150 שקל ועל כל קניית מייקאפ של קלרינס תקבלו מסקרה בגודל מיוחד.

Clarins New Skin Illusion Foundation 235שח בלעדית בסופר פארם צילום יחצ (1)

 KONAFACEBOOK2