חמישה בחמישי – הסניקרס הכי מדוברים

5 זוגות סניקרס לוהטים שיעידו שאתן ממש בעניינים

17499275_1768340116827615_3940449682143212621_n

לא יודעת מה אתכן, אבל אני באופן אישי ממש ממש חיכיתי לקיץ שיגיע ואין שמחה ממני שהוא כבר פה. כדי לקבל אותו ממש כמו שצריך הכנתי את כפות הרגליים עם לק ואווררתי את הסנדלים והכפכפים שלי.

הבוקר קמתי במטרה לנעול סנדלים או כפכפים, אבל באופן מפתיע כל בגד שחשבתי ללבוש נראה לי הכי יפה עם סניקרס. משמלת האוברסייז, לג'ינס עם גופיה ועד המכנסיים הקצרים. כל כך התרגלתי למראה של "סניקרס עם כל דבר" שהוא מרגיש לי עדיין הכי הגיוני וטבעי גם כשיש אופציות אחרות.

לכבוד שובו של מדור חמישה בחמישי קבלו 5 זוגות סניקרס לוהטים שיעידו שאתן ממש בעניינים 

 AMA Brand Deluxe

המותג AMA נוסד על ידי שני מעצבים איטלקים ומציע סניקרס יוניסקס בניחוח וינטג' שמיוצרים במפעל איטלקי ותיק. הנעליים משלבות נוחות ועור איכותי והן עשויות בעבודת יד קפדנית. סימן ההיכר של המותג הוא האות M מעוקלת שמופיעה על כל דגם ועל גבי הקופסא המעוצבת (אם כי תצטרכו להפעיל את הדמיון על מנת לזהות אותה).

מחיר: 1,250 שקל

להשיג בבוטיקים נבחרים, פירוט בפייסבוק 

AMA אביב קיץ 2017 1,250שח צילום אלעד אדמוני (11) (Custom)

CONVERSE

המותג קונברס מוכר בעיקר בזכות נעלי האולסטאר שעשו לפני כמה עונות קאמבק ענק ובצדק. אבל חוץ מסניקרס הבד הצבעוניים בקונברס מציעים דגמים נוספים בסגנון שונה, כמו למשל הדגם הכסוף הזה שהייתי יותר משמחה לשים עליו את ידי.

מחיר: 399 שקל

להשיג בדוכני המותג ובחנויות אופנה מובחרות

CONVERSE -CHUCK TAYLOR 399 שח צילום יחצ חול (4) לנשים

ניו-באלאנס

אחרי שכבשו את עולם האופנה והפכו מנעלי ריצה מקצועיות לפריט חובה בארון של כל פאשניסטה, ניו באלאנס מגוונים את ההיצע ומשיקים דגם חדש שנקרא WL420 (שהוא שדרוג של דגם 420 האייקוני). הנעליים החדשות מעוטרות בגבישים שיוצרים טקסטורה מיוחדת והן מוצעות בצבעים לבן, שחור, ירוק טורקיז ואפור-שחור.

מחיר: 627 שקל (לדגם הלבן. הצבעוניים עולים 729 שקל)

להשיג בחנויות המותג ובבוטיקים נבחרים

ניו באלאנס wl420dfq_מחיר 627שח צילום יחצ חול

Reebok

ריבוק הוא עוד אחד מהמותגים הגדולים שחוזרים לככב מדי כמה שנים ומצליחים למחזר דגמים אייקונים שלא נס ליחם (אם הייתן נערות בסוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, אתן בטוח יודעות על אילו נעליים אני מדברת. באותה תקופה הארץ נחלקה לאלו שנעלו ריבוק ולאלו שנעלו את החיקוי הזול של "גלי". אני לא אספר באיזה צד אני הייתי).

את הדגם האייקוני ניתן לקנות גם היום בגרסתו הנמוכה או הגבוהה ובמבחר צבעים, אבל לפה בחרתי דווקא משהו חדשני ופחות אופייני.

מחיר: 349.90 שקל

להשיג ברשת חנויות ריבוק ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ. ​

reebok 349.90 שח (9)

Le Coq Sportif

לה קוק ספורטיף הוא מותג צרפתי שהוקם ב-1882. כמו רבים אחרים גם הוא החל את דרכו כמותג בגדי ונעלי ספורט וחצה את הקווים לעולם האופנה. לארץ הוא הגיע לפני שנים בודדות והסניקרס שלו הצליחו לתפוס פה מקום של כבוד בזכות סגנון וינטג' צרפתי עדין וסמל התרנגול הקטן שמהווה חותמת של יוקרה וסטייל.

אני אוהבת במיוחד את דגם הז'מש שמגיע בגווני פסטל רכים ולעומת סניקרס אחרים משאיר לרגליים מראה עדין.

מחיר: 399 שקל

להשיג בחנות הדגל הראשונה בישראל Le Coq Sportif– שינקין 6, תל אביב ובחנויות אופנה מובחרות, לבירור נקודות מכירה קרובות –טל' 08-9336637

LE COQ SPORTIF - 399.90 שח צלם יחצ חול (9)1

בונוס

אם כבר בסניקרס עסקינן, זה המקום לציין שמותג נעלי הטניס בנסימון הביא לאחרונה דגמים שנוצרו בשיתוף פעולה עם כוהנת השיק הצרפתי אינס דה לה פרסאנז'. השת"פ (שהושק בקיץ שעבר בצרפת אבל שוחרר רק השנה למדינות נוספות), כולל שני דגמים קלאסיים בצבעי הדגל הצרפתי כחול/אדום/לבן.

מחיר: 279 שקל.

להשיג באתר www.aka-online.co.il ובחנויות אופנה ונעליים נבחרות ברחבי הארץ.

BENSIMON105

***

KONAFACEBOOK2