חמישה בחמישי – דברים שכדאי לדעת

רוני קנטור מרחיבה את טווח המידות, רמי-לי כבר לא רק להריון ורשת סטורי מציעה דגם לוהט של נייקי

רוני קנטור מרחיבה את טווח המידות

משום מה היתה לי תחושה שהמותג של רוני קנטור קיים כבר לפחות למעלה מעשור, אבל מסתבר שהוא הוקם רק לפני 7 שנים, לאחר שבמהלך טיול בתאילנד רוני נתקלה באוסף שמלות וינטג' והחלה "לשפץ" אותן ולייבא ארצה.

העסק התחיל ממכירות ביתיות ובמהרה צבר תאוצה ונפתחה החנות הראשונה. במהלך השנים למדה רוני תדמיתנות ועיצוב נעליים ונכון להיום, לצד השמלות המיובאות, היא מציגה גם קולקציות בעיצובה שנתפרות בתאילנד. הסגנון- בוהמייני בעיקרו ובין הפריטים תמצאו בעיקר שמלות, חצאיות וסריגים. בחורף בנוכחי, הקולקציה כוללת לראשונה פריטים עד מידה 46.

עוד כדאי לדעת שקנטור מעצבת גם נעליים צמחוניות, ללא מרכיבים מן החי (כולל תו תקן של peta), בטווח המידות הנדיב של 33-43 וביניהן מגוון רחב של נעלי כלה.

טווח מחירים: בגדים -290-570 שקל, נעליים:  380-460 שקל.

להשיג בחנות בדיזינגוף 78 ת"א ובאתר

רוני קנטור סתיו חורף 2015-16 צילום עדי דקל (15)

*

רמי לי – לא רק להריון

מותג בגדי ההריון רמי-לי, מרחיב את ההיצע שלו ופונה עכשיו לכל הנשים באשר הן. מהלך הגיוני בתקופה בה רובנו כבר לא קונות בגדי הריון בחנויות ייעודיות ומסתפקות בשמלות אוברסייז וטייץ.

בכך בעצם הופכת רמי-לי לעוד רשת אופנה טרנדית, אבל היא עדיין נותנת דגש לנוחות שמאפיינת בגדי הריון וגם מציעה טווח מידות רחב. תמצאו שם מגוון פריטים בגזרות רחבות, כמו גלביות, שכמיות ושרוואלים מבדים טבעיים, קצת השפעות מאופנת רחוב בריטית בהדפסי משבצות ובדי טוויד, פריטים בהדפסים חייתיים, ג'ינסים, בגדי ערב, קוולקציית הלבשה תחתונה ולצד אלו גם בגדי הנקה ייעודיים.

טווח מידות: 36-48

מחירים: 70-275 שקל

להשיג בחנויות רשת האופנה "רמי-לי"

רמי לי בפייסבוק

REMILEE3012

*

חנות חדשה ל-My Urban Runway

My Urban Runway החל דרכו כבלוג האופנה של סיון פניני שהקימה בעת שהותה הארוכה בניו-יורק. לאחר חזרתה לארץ, עם ניסיון רב בשוק האופנה הניו-יורקי, פתחה בבלוג חנות אונליין לפריטים בייבוא אישי מהתפוח הגדול. לפני כשנה פתחה חנות פופ אפ בדיזינגוף סנטר ועל אף המיקום הצדדי שלה נרשמה הצלחה שהובילה אותה להחלטה לפתוח חנות קבועה. לאחרונה עברה החנות למשכנה החדש ממש בכניסה לסנטר מקינג ג'ורג', צעדים ספורים מחנות הדגל של קסטרו.

אם תעברו שם לא תפספסו, בזכות העיצוב שכולו בשחור ולבן וקווים גיאומטרים שמהווים רקע מושלם לקולקציה האדג'ית-רוקיסטית על טהרת השחור-לבן.

דיזנגוף סנטר, קומה כניסה שער 7 מהצד של קינג ג'ורג- ובאתר MyUrbanRunway.com

Photo 13-12-2015, 1 52 35 PM

 *

LIBERTY LONDON X NIKE COLLECTION

רק לפני 10 ימים העליתי פוסט עם 17 זוגות נעלי ספורט אופנתיות, ובטיימינג לא מאוד מוצלח, יומיים אחרי, הגיע המייל שמדווח על שיתוף פעולה בין נייקי לבין בית הכלבו הלונדוני Liberty.

במסגרת השת"פ הושקו דגמים מוכרים של נייקי עם הדפס Liberty London’s Cameo שהוצג לראשונה ב-1933 והפך מאז לאייקון עיצוב על זמני.

את הנעליים ניתן להשיג החל מהיום 31/12, בסטורי שנקין 60 תל אביב וסטורי קניון רמת אביב.

טווח מחירים: 600-800 שקל

קולקציית ליברטי לנייקי שתמכר  בלעדית בסטורי  צילום יחצ מחיר 699 שח

*

TAKE A LOOK, אפליקציית הסטיילינג משתדרגת

לפני חודשיים הושקה אפליקציית הסטיילינג TAKE A LOOK שהציעה למשתמשים לקבל חוות דעת על מה שהם לובשים מהסטייליסטים ליאת אשורי, דורין אטיאס וגדי אלימלך. הרעיון הוא להעלות תמונה, לסמן את האזור לגביו תרצו לקבל ביקורת, לבחור בסטייליסט שאת דעתו רוצים לשמוע ולקבל חזרה לייק או אנ-לייק.

אחרי הרצה של חודשיים  האפליקציה עולה שלב ומעכשיו הסטייליסטים יחוו דעתם באמצעות מענה קולי מוקלט שבו יתייחסו לבקשות שהמשתמש יכתוב על התמונה. את התמונות אפשר להעלות מכל מקום ובכל שעה – לפני פגישה חשובה, בעת סידור הארון, מתא ההלבשה בחנות הבגדים וכו'.

ההתנסות באפליקציה המשודרגת ניתנת 3 פעמים – חינם, אח"כ צריך לעשות מנוי – 3 שימושים – 24 שקל, 12 שימושים – 48 שקל.

להורדת האפליקציה באנדרואיד ובאייפון

TAKE A LOOK  דורין אטיאס ליאת אשורי וגדי אלימלך איירה שירה ברזילי

***

KONAFACEBOOK2