חלומות נוצרו כדי שנגשים אותם

נכון אני חיה בבועה בה הכל ורוד. נכון אני לפעמים בטוחה שאני אוכל להשיג כל מה שרוצה כמו בסרטים ובאגדות. אבל אני באמת מאמינה שחלומות נוצרו כדי שנגשים אותם

צילום: גלית סבג

עכשיו אסביר. אתם מכירים את ההרגשה שיש לכם חלום? אתם מכירים את ההרגשה שאתם בטוחים שאתם רוצים להגשים אותו? אתם מכירים את ההרגשה שאתם קולטים שדברים לא קורים סתם?

זה בדיוק מה שאני מרגישה.

יש לי חלומות, הרבה חלומות. אחד מהם שרציתי מאוד להיות אמא צעירה. במקרה, או שלא במקרה, פגשתי את בן זוגי כאשר הייתי בת 18. (חשוב לציין שאז הוא היה בן 26). לימים התחתנו והגשמתי את החלום שלי להיות אמא צעירה.

היה לי עוד חלום, אפילו הבטחה, חלמתי שכשאהיה גדולה אני אעבוד בעבודה שתעשה לי טוב בלב ובנשמה. רציתי לקום בבוקר עם חיוך לעוד יום מרתק. לקח לי זמן אבל הצלחתי להגשים את החלום הזה. ממש ב 10 אצבעותיי בניתי, בונה ואמשיך לבנות.

חלמתי לעצב בחו"ל. הגשמתי. עיצבתי בניין מגורים מהתחלה ועד הסוף בגרמניה. תוכניות חיפויים, עיצוב חוץ ועיצוב פנים.

צילום: עידן גור
צילום: עידן גור

בוערים בי עוד חלומות. וכאן אתם נכנסים לתמונה.

החלום שלי לעצב מלון בוטיק ברחוב רוטשילד בתל אביב.

הינה אמרתי את זה.

בואו איתי ותישאבו לחלום. תדמיינו מלון בוטיק יחיד ומיוחד. כל פרט מקבל את תשומת הלב המגיע והראויה לו. כשאנשים באים לנפוש עם אהוביהם הם שמים את מיטב כספם בפנטזית החופשה האולטימטיבית. הם רוצים שידאגו להם, שיהיה לעיצוב את היכולות לשרת את הצרכים שלהם. להרגיש בתחושה שכאן הושקעה מחשבה עד הפרט הקטן. מהמקום שאניח בו את המגבת ועד החדר המעוצב, התאורה המתאימה והנוחות המקסימלית.

עם המחשבה והרוח הצעירה שאני מביאה אני מאמינה ויודעת שהשמים הם רק ההתחלה. 

אני מזמינה אתכם, כל האנשים טובי הלב שרוצים להגשים לי את החלום, תעזרו לי לעשות את החיבורים המתאימים והנכונים עבורי.

עוד עלי  אצלי באתר: https://www.inbardesigns.co.il/

ובדף הפייסבוק: https://www.facebook.com/inbarluriadesigns/

צילום: גלית סבג
צילום: גלית סבג