חלומות מתגשמים

החלום החדש שלי, תמיד אמרתי שאין לי חלומות גדולים, אבל דווקא החלומות הקטנים הם הכי גדולים, אצלי זה מתבטא בתחושה בגוף של משהו נעים ונכון

הבית בבנימינה

כשפינטזתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, לא ידעתי מה, אבל רציתי שיהיה לי מענייין ותהיה לי תשוקה, הרגשתי את זה ממש בגוף וזאת בדיוק היתה התחושה כשפתחתי את דלת עולם הצילום. במעבר מת״א לכפר, כשחלמתי איזה בית אני רוצה ראיתי בית, גג רעפים ועץ גדול וכך היה, מצאתי בית סוכנות מתוק, עם גג רעפים, רצפת פרקט ועץ תות ענק.

Screenshot_2019-06-23-13-50-18-372_com.instagram.android
הבית ועץ התות בבנימינה

כשבאתי לראות את הבית בבנימינה היה לי ברור שזה מקום שבו אני אערוך סדנאות, ראיתי נשים ויצירה וכך היה.

12249688_146817415673955_4680014341621423210_n
סדנת צילום למעצבות ראשונה בבית
IMG_20181207_112624_572
עוד חלום שהתגשם

כשחלמתי על זוגיות ראיתי, משפחה, בית קרקע, שדות והרגשתי את התחושה הנינוחה והבטוחה בבטן וכך היה, לקח הרבה שנים אבל זה קרה! כך אני עובדת, לא תמיד יודעת מה אני בדיוק רוצה אבל רואה דימויים, מרגישה את זה בגוף ומתישהו זה קורה, בשפות אחרות קוראים לזה זימון, מיגנוט, כוחו של תת המודע.

לפני כמעט שנתיים ילדתי את בני, אמרתי לכם שלקח זמן. ומאז אני מרגישה  שרוצה שינוי, אני מהרהרת הרבה לאן להמשיך ולהתפתח, אני רוצה להיות משמעותית ולתת ערך לאחרים, יש לי נטייה כזאת לראות במי שעומד מולי את היכולות והעוצמות שבו ולהאמין שאם אנחנו רוצים במשהו הוא יקרה.

אני כבר 15 שנים צלמת, כל השנים האלה אני מצלמת, מדריכה ומלווה סטודנטים, במהלך עבודתי בסטודיו גברא ליוויתי עשרות סטודנטים ועד היום מתקשרים אלי סטודנטים וצלמים ומבקשים עזרה,

יום אחד בזמן שכתבתי לצלמת באחת הקהילות על איזו סוגייה בהתנהלות מול לקוחה, נפל לי האסימון, אני רוצה ללוות צלמים וצלמות בתחילת הדרך!

אני הרי עושה את זה שנים ואת כל ההתמודדויות עם תמחורים, לקוחות, איך לבנות עסק, שיווק, וניהול עברתי על בשרי, אני עושה את זה בטבעיות כל השנים, גם אצל צלמים וגם אצל המעצבות הרבות שפגשתי. במהות שלי אני מלווה, אני טובה בזה וזה נותן לי תחושת ערך ומשמעות. אז זה החלום הנוכחי שלי, רוצה להעצים ולקצר תהליכים לאחרים.

מסלול המנטורינג נפתח!

אעזור לצלמים ולצלמות לראות את השפה היחודית שלכם, אלווה, אתמוך, אאיר את הדרך וכמובן אוכל לתת מענה בפן הטכני והמקצועי. כרגע זה יהיה אחד על אחד, אהיה שם למענכם למשך כמה חודשים ומי שמכיר אותי יודע שממני לא ממש נפרדים. וכאן אתם נכנסים…. אם אתם מכירים צלמים וצלמות בתחילת דרכם שמאוד רוצים להצליח, שחושבים רחוק ויש להם מוטיבציה, שלחו אותם אלי, אתפור להם מסלול יחודי ואישי ואעזור להם לקפוץ קדימה.

חלומות אכן מתגשמים!

מאיה

052-3343251