חיים בצל הפחד

בחורה עם מחשב נייד

חיים בצל הפחד

בעלי חיים במרחב הפרטי אם הם לא הוזמנו ונקנו מראש יכולים להוות מטרד של ממש ואפילו איום על האנשים העירוניים ואולי גם על הכפריים, חשוב לטפל בהם באופן הנכון והמהיר

עירוניים בכל תחום

אם אתם יצורים אורבניים המפגש עם בעלי חיים עשוי להיות הרבה יותר מלא סימפטי, במיוחד כאשר מדובר בחלל הפרטי שלכם, על אחת כמה וכמה כשמדובר ביותר מנמלה או יתוש, כשמדובר בחולדות ועכברים זה הופך להיות קטסטרופה של ממש, אי אפשר לחיות עם הנזק ואין השלמה אפילו לא זמנית אם בעל החיים הפולש.

דע את האויב

 צריך לדעת כאשר נפגשים בבית עם חולדות לזהות אותן ולקרוא לילד בשמו על מנת להבטיח שהזמנתם את בעל המלאכה המתאים לביצוע התפקיד של לכידת חולדות, בעל מקצוע המבין בתחום לכידת החולדות הוא זה שיוכל להבטיח לכם הדברה טובה של החולדות, הוא מכיר את אורח החיים שלהן ויודע כיצד להתנהל איתן. ומה הדרך להרחיק אותן לצמיתות. ולהבטיח חזרה את השלווה והרוגע אל הבית.

מקצוע של הרחקה

 כשמדובר על לכידת חולדות או על הדברת מזיקים כל שהיא הרי המקצועיות וההבנה עם אורח החיים שלהן מהווה בסיס בלתי נפרד לטיפול בהן, במיוחד כשרוצים לבצע הדברה בשיטה של הדברה ירוקה, כך ורק כך ניתן להיות בטוחים וסמוכים שההדברה אכן תבטיח שלום ושלווה, מדבירים מקצועיים מצוידים במלוא האינפורמציה הקשורה בהדברה, הם מכירים את בעלי החיים, הם יודעים מה מביא אותם ומה מרחיק אותם והם פועלים לפי הקצב שלהם.

 יש מספר שלבים הקשורים בהדברה

  • זיהוי בעל החיים
  • גילוי המסלול
  • הדברה
  • ווידוי היעילות

עתיד מבטיח

חברת הדברה מוסמכת מתנהלת בצורה טובה ונכונה עם לכידת חולדות, היא גם יודעת לחקור ולתשאל את המזמין לגבי התסמינים אותם הוא מזהה בבית ולפי זה להיערך למלאכה, חברת הדברה המבצעת הדברה ירוקה תבוא עם הכרות גם עם הסביבה, תערוך הכרות עם הפוטנציאל שלה להביא עוד חולדות לאזור כך שהיא תוכל להבטיח לעצמה ובעיקר ללקוחותיה שלא תהיינה בעיות עתידיות. והחולדות לא תשובנה שוב לאזור.

s-hadbara.co.il