חיזוק קולינרי: עופר הקריון פותח 2 מסעדות שף חדשות: מסעדת "דוניא" של השף מאיר אדוני וסניף של קונדיטורית שמו

בוקר מבורך
בשורה טובה לצפוניים שבינינו.

חיזוק קולינרי:

עופר הקריון פותח מסעדת שף "דוניא" – של מאיר אדוני
וקונדיטוריה של מיקי שמו

קניון עופר הקריון, מקבוצת קניוני עופר, עורך בימים אלה חיזוק קולינרי ומציעה לתושבי הקריות והצפון, שתי רשתות חדשות: קונדיטורית שמו של הקונדיטור מיקי שמו ומסעדת "דוניא" של השף מאיר אדוני. שתיהן מצטרפות למסעדת ״שגב קיטשן גארדן צפון״ שנפתחה בקניון לפני כחצי שנה.

קונדיטורית "שמו" החדשה ממוקמת בשדרה 7 ומשתרעת על שטח של 30 מ"ר. המקום מציע מגוון רחב של מאפים, מתוקים ומלוחים, מדובר בעסק משפחתי אשר הוקם כמאפיה חיפאית בשנת 1992, על ידי איציק ורותי שמו. החנות הראשונה זכתה להצלחה גדולה עם פתיחתה, וכבשה את ליבו של הדור השני במשפחה שהחליט להצטרף לעסק המשפחתי ולקחת את החזון קדימה. הטעמים הייחודיים שמציעה שמו ממצבים אותה כקונדיטוריה מובילה ועם זאת מאוד לא שגרתית.

מסעדת "דוניא" של השף מאיר אדוני, משתרעת על שטח של 260 מ"ר וכוללת 140 מקומות ישיבה. המסעדה ממוקמת במדרחוב של הקריון. מסעדת דוניא לוקחת את ההשראות של המזרח התיכון ומגישה אותן באופן פשוט, מרגש, צבעוני ומרתק. הבשרים ייצלו על גחלי הדרים, יוגשו במאפים מקומיים שונים, ירקות חרוכים כבושים ומעושנים לצד ועם רטבים וממרחים שמיוצרים במיוחד לסניפי דוניא. דוניא תביא לרחוב את הסיפור והזהות שלנו, של כולנו, האוכל המזרח תיכוני על כל יצריו וטעמיו. חיכיתי הרבה שנים להגיע לרגע שהאוכל שלי יוכל להיות מנת חלקם של כולם.

כמו כן ״שגב קיטשן גארדן צפון״ שנפתחה לפני כחצי שנה, היא מסעדתו של שף שגב משה. המסעדה מגישה מנות ראשונות למרכז השולחן בנדיבות, בטריות ובססגוניות, עוד לפני ביצוע ההזמנה וללא המתנת הלקוח. ההווי המסעדה ישראלי אך האוכל בניחוחות מהעולם הרחב, שילובים של מזרח ומערב, כאשר כל המנות טומנות בחובן צמחי תבלין טריים. המנות העיקריות במסעדה מוזמנות בדרך המסורתית ומוגשות בכלים המשדרים את אותה השפה של המשתלה כגון מתכות, אבנים, עציצים לסוגם.