חזרה לבית הספר ההמלצות שלי ומיבצע אחד עד ה 24.7 שכידי לנצל

בחורה עם מחשב נייד

 
ה1 בספטמבר קרוב מתמיד, ומנסיוני אין כמו ליקנות את כל הציד לפני שמיסתיים החופש…ובכך גם לסיים עם זה כמה שיותר מוקדם וגם להנות ממיבצעים שליפעמים לא מחקים לרגע האחרון :
 
לעולים לכיתה א מאוד מאוד ממליצה על התיק החדשני מביא בשורה של אפשרויות חדשות:
אני זוכרת את הימים בהם הבת שלי היתה בכיתה א והילדים הקטנים היסתובבו הן עם תיקים יותר גדולים מהם והן שמגיעים עד הריצפה. ללא ספר הילקוטים החדשים של המותג COOL של חברת 'טלבר פופ' מביאים פיתרונות שלא היו עד היום : קתפיות שאפשר להזיז, 4 גלגלים (בימקום 2) בעגלות או בתיקים עצמם ונוחות מירבית תוך שמירה על הגב של הילדים.
 
Untitled

  •  גלגלים מסתובבים 360 מעלות- תיק טרול היחיד עם 4 גלגלים שמסתובבים 360 מעלות: קדימה, אחורה או לצדדים במשיכה אחת ולכל הכיוונים. לשימוש נוח ובריא לילדכם.
  •  סט גלגלי 180 מעלות ורגליות- כאשר רוצים תנועה רגילה של טרול מאחורי הגב.
  •  מערכת גלגלים מתחלפת – כאשר גלגל נשחק אין צורך לקנות תיק חדש, פשוט שולפים את הגלגל בצורה פשוטה ומחליפים.
  •  גב ארגונומי משודרג- התיק בעל מערכת גב ארגונומית אישית חדשנית ומתקדמת המאפשרת שימוש נוח, בריא ומאוורר . הגב המשודרג מייצב ומצמיד את התיק לחלוקת משקל אופטימלית ולסירקולציית אוויר.
  •  ידית טלסקופית מוסתרת- למניעת חיכוך ואי נוחות כאשר הילד רוצה ללכת עם התיק על הגב.
  • תמיכת X פנימית- ליציבות, עמידות וחלוקת עומס.
  •  תא מתרחב- מעניק 20% תוספת נפח לתיק בדיוק כמו במזוודות.
  •   רצועות מתיחה עליונות ותחתונות- לייצוב והצמדת התיק לכתפיים ולגב התחתון.
  •  תא טרמי קדמי- לשמירה על טמפרטורה יציבה ובכך מבטיח את טריות המזון והשתייה לאורך זמן.
  •  כיסי צד דו שכבתיים לבידוד חום/קור ולמניעת לחות, אידיאלי לבקבוקי שתייה .

משקל: כ-1.1 ק"ג
נפח: 28 ליטר
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-349 ש"ח
 
 
 
דג
 
 
הילדים צריכים לקחת אוכל ושתיה לבית הספר, חברת קרביץ מביאה השנה פיתרון מגניב, בריא ואיכותי:
unnamed (1)
 
לקראת החזרה לבית הספר מציגה "קרביץ" את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודיים הבאה וזאת כדי לתת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.
קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.
חיים גולדשטיין, מנהל הסחר של קרביץ, מציין כי החידוש השנה בתחום קופסאות האוכל הם קופסאות אוכל ממותגות של מיטב כוכבי הילדים ובהם, נסיכות, הלו קיטי, מיני, פרוזן, ברצלונה, ספיידרמן וסופר קליסקו. מדבר בקופסאות אוכל מחולקות עם כיסוי טרמי לשמירה על טריות האוכל שממותג במיטב כוכבי הילדים שניתן להשיגם בלעדית בקרביץ. מחיר הקופסאות החל מ 39 שקלים.
קולקציית קופסאות האוכל כוללת גם את בין קופסאות האוכל של Sistema המיוצרות בניו- זילנד וכוללות קופסאות אוכל בגדלים ובסגנונות שונים, מחולקות עם תאים לאחסון, אטומות, השומרות על איכות וטריות המזון. בנוסף, הקופסאות בטוחות לשימוש במיקרוגל, ללא חשש מביספינולאיי ( BPA FREE) והן ידידותיות לסביבה.
קופסאות ה- Sistema ימכרו במחיר החל מ – 20. שקלים.
unnamed
 
שימו לב למיצבע של "פעמית סטור" : על מגוון מוצרים לבית ומוצרים נלווים לקראת החזרה לבית הספר עשרות פריטים ב- 3 ו-5 ₪ בלבד   בכל חנויות הרשת
מגוון פריטים לבית הספר: כלי כתיבה- מחברות עם כריכה צבעונית, עטים, טושים, עפרונות צבעוניים, זוג מספריים ועוד ב 3 שקלים בלבד, להורים עם ילדים עם הפרעות קשב…אנחנו מכירים את זה שצריך ליקנות הכל בחבילות…מישום שהילדים אוהבים להשאיל…או לאבד 🙂
 
המבצעים יתקיימו בכל חנויות הרשת החל מיום – 17.7.15 ועד 24.7.15. לרשימת סניפי הרשת : http://www.peamit.co.il
 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))