חזון הופך למציאות

בחורה עם מחשב נייד

יש את הרגע הזה שכל מה חלמת , מה שקיוות פתאום רוקם עור וגידים ומתחיל להיבנות אל מול עינייך, מתחיל להיבנות ולצמוח, מכירה את התחושה הזו ?

יש חלומות כאלו על משפחה, זוגיות , ילדים

יש חלומות כאלו על מקומות שראית

ויש חלומות על המקום המקצועי , המקום אליו את רוצה להגיע

שאיפה , חזון , מאוויה קסומה , שאיפה לעשות משהו , להיות מישהי?

בימים אלו אני חווה סוג של קסם , אני רואה את החזון שלי , את מה ששאפתי לעשות בו , לחיות אותו מתרחש אל מול עיני.

תאוריה שלא אני המצאתי אותה אבל חייתי על פיה נהייתה המציאות שלי

שיח שדיברתי אותו בשנים האחרונות הופך למציאות

עסק חברתי שנחשפתי אליו הופך להיות חלק ממני.

לפני שנה וחצי נתתי לעצמי מתנה . אז עוד לא ידעתי כמה משמעותית היא תהיה , אולם במבט לאחור ( ולא כל כך אחורה) אני מעריכה ומוקירה אותה , התיישבתי ליצור את ההרצאה שלי . הריון שנמשך כמה שנים והסתיים בחודש של עבודה מאומצת, ההרצאה "מריאליטי למציאות" יזמות חברתית ע”פ שרון אילון יצאה לאוויר העולם . הרצאה שהצריכה ממני להתבונן את מסלול החיים שלי , מאין באתי ומה השגתי .

מריאלטי למציאות
מריאלטי למציאות

היום אני חייה את מה שכתבתי , פועלת ועוסקת במגזר הרביעי, מנהלת ומפתחת עסק חברתי ושמו מג’מריה , עסק חברתי שמעניק הכשרה לעולים חדשים מאתיופיה ומכשיר אותם לעבודת הצורפות . בסיום הקורס שנמשך שנה במלגה מלאה הם מועסקים במג’מרייה המפתחת ליין תכשיטים שכל הכנסותיו חוזרות להכשרת עולים נוספים ולמשכורותיהם. 

13

המקום הזה הוא מה ששאפתי לעשות , לפעול בעולם עיסקי חברתי , להשפיע על חברה, קהילה וליצור שינוי.

יזמות חברתית כמודל כלכלי
יזמות חברתית כמודל כלכלי
שרון אילון
שמי שרון אילון, אוטוטו בת 45, אמא לשלושה ילדים , קארין בת 12, דניאל בת 9, ודן בן 6. לפני 15 שנים השתתפתי בתוכנית הריאלטי הראשונה בישראל "קחי אותי שרון" והשאר... היסטוריה. התוכנית ההיא בהחלט הזיזה חיים: חשיפה מטורפת, הכרויות חדשות, שותפות בניהול מסעדה, הפקת אירועים, הנחית תוכנית טלוויזיה ועוד. 12 שנים עמוסות בזוגיות, שלושה ילדים, מנכ"לית עמותת "לב אוהב",לימודים אימון במכון אדלר,תוכנית טלוויזיה בנושא הורות וייזמויות חברתיות רבות . הדלק שלי זו העשייה החברתית והיא זו שמניעה אותי לכל מה שאני עושה . אני מאמינה בעשיית טוב לזולת וזה חלק מה DNA שלי אותו אני גם מעבירה הלאה . אני מוקפת אנשים טובים שעושים למען החברה הישראלית תורמים ונרתמים ומאמינה בחיבור בין גוף ונפש, בין שקט נפשי ליכולת לעשות, בבחירות ובדרך כי חיים רק פעם אחת ואת החיים צריך לחיות במלואם