חוסמסה, פילבוקס וכיכר הדמעות – פוסט לאוהבי חולון

בחורה עם מחשב נייד

כמה יפה - הכניסה למוזיאון העיצוב בחולון

אם פעם הייתם אומרים לי שאגור בחולון הייתי צוחקת בביטול.
אבל החיים התגלגלו ככה שלמשך שלוש שנים יצא לי לגור בעיר הזאת. אז לא היו לי ילדים, והייתי בעצמי קצת ילדה-סטודנטית, אבל מאז שעזבתי שם עקבתי אחרי המקום בעניין. ויודעים מה? מדובר באחת הערים האיכותיות במרכז, עם מערכת חינוך לתפארת ואהבה גדולה לילדים.
חובבי הסיטי של תל-אביב? אל תמשיכו לקרוא…

שנים מאוחר יותר, ואני כבר אמא, חזרתי לבקר בעיר והתלהבתי בייחוד מפינת החי בכניסה (מכיוון אזור התעשייה). מדובר באטרקציה שהיא פתרון זול וקסום להעביר איתו כמה שעות עם הילדים הקטנים. זה לא מובן מאליו, פינת חי בעלות כניסה מגוחכת, ועוד בעיר מרכזית בישראל. כמויות החסה והלחם שצרכנו באותה התקופה היו עצומות! אני נשבעת שאני עדיין מכירה את העז שם ועוד כמה אווזים…
חולון של פעם ייצגה את השכונתיות הנעימה בתוך עיר לא קטנה בה היו קיימים כל השירותים שרק אפשר לחשוב עליהם. אהבתי להסתובב בסוקולוב בין חנויות הביגוד, הפלאפליות, חנויות הסדקית, הטמבוריות, הקצביות ועוד. על חוסמסה והפילבוקס אני מודה שרק שמעתי, לא גדלתי בעיר. אבל התרפקתי על הסיפורים.
ביום כיפור היינו יוצאים כל החבר'ה לסוקולוב, ופוגשים המון אנשים שהכרנו. זו הייתה תקופה אינטימית שספק אם קיימת היום באיזושהי עיר במרכז. לקסם נתווסף מקווה ישראל שהוסיף נדבך כפרי לעיר. אין כמו ניחוח קציר (ופרות) בלב העיר…

היא השתנתה לנו

עם השנים השתנה העיר, אבל יצויין שלטובה. ייתכן שאיבדה את האינטימיות היות שגדלה ללא היכר, אבל לזכותו של ששון ייאמר שהוא בנה עיר לתפארת במיתוג ילדודס נפלא. מוזיאון הילדים, הפסלים בגנים על בסיס סיפורי ילדות, נפלא!
העיצוב
חולון היא אימפריה בתחום העיצוב והטכנולוגיה, יעידו על כך מוזיאון העיצוב והמכון הטכנולוגי חולון HIT שהוא פנינה לכל הדיעות המהווה נכס אקדמי-אינטלקטואלי-תדמיתי לעיר.
למה רבים מבקשים לגור דווקא בתל-אביב כאשר מתחת לעיניים יש עיר איכותית כמו חולון? לא ידוע לי… בפרט כאשר מדובר במקום בו פשוט נהדר לגדל ילדים.

כואב הלב

מזמן לא יצא לי לשוטט בעיר, אני מודה. אבל כששמעתי לאחרונה שקולנוע ארמון נשרף נצבט לי קצת הלב. הלכה לה חתיכת היסטוריה..
אז אם צופי חולון, כיכר קוגל ומוזיאון הילדים הם אופציה בשבילכם , ממליצה על דירה נהדרת של חבר שמוצעת בהזדמנות מטורפת למכירה…

הכלה – דירה למכירה

זו דירה איכותית של "אולד סקול חולון", במיקום נהדר עם מרחב לגידול ילדים.
דירת 4 חדרים , 110 מ"ר עם מעלית וחניה, בקומה השישית בבניין בן שמונה קומות.
הדירה נמצאת במיקום מעולה על גבול תל אביב, 8 דקות נהיגה ממרכז עזריאלי. בדירה יש מטבח חדש, מיזוג אוויר ומרפסות גדולות. מציאה במונחים של עלות / תועלת עבור אנשים שרוצים להיות קרוב לתל אביב ועדיין לגור בחלל גדול ובמחיר הוגן מאוד.

מטבח חדש - כאן יטוגנו באהבה הלביבות והחביתות שלכם

בהצלחה ובאהבה
חולון!

Netta Doron
בלוג על הורות,דילמות בהורות ונשים.אמא. במקצועי: קידום עסקים ברשת הלינקדאין, בניית נוכחות בלינקדאין לחברות ולפרטיים לאתר המקצועי: http://nettadoron.com/ netdor@gmail.com