חומרי לימוד גרפיקה

בחורה עם מחשב נייד

חומרי לימוד גרפיקה

חומרי לימוד גרפיקה עיצוב גרפי הוא לא עוד מקצוע, הוא מקצוע שצריך להשקיע בשביל להצליח בו. אבל בשביל זה עוברים כמו שצריך קורס עיצוב גרפי, לימודים מקיפים של כל החומר שצריך גרפיקאי לעתיד להצליח ואת עצמו בהמשך להוכיח לאחרים.

[youtube yCK-I2RWBHw]

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube f9I0zFHjtZI]

 

חומרי לימוד גרפיקה מה צריך לדעת לפני הלימודים?

יש חשיבות רה במוסד לימודים שיידע להעביר את החומרים שהוא מלמד בצור מקצועית ואיכותית ושיידע לקחת כל תלמיד יד ביד. ראשית כל, חשוב ללמוד איך לפתח חשיבה גרפית. פיתוח חשיבה גרפית מספיק טובה תעזור לחשוב על עיצובים טובים ומעניינים שיעבירו מסר ומידע של לקוח בדרך מעניינת וטובה הרבה יותר מסתם לזרוק אלמנטים בפוטושופ ולעבוד עליהם.

ללמוד חומר רב

קודם כל צריך לשפר את החשיבה הגרפית כחלק מהלימודים. בעיקרון מדובר בעניין של השקפה, של הבנת הדברים שצריך לעשות ויישומם על הדרך הטובה בכלים שתרכשו במהלך קורס עיצוב גרפי, במהלך הלימודים גם, אתם תלמדו להכיר כלים רבים שיוכלו לעזור לכם לתפקד בתעשיית העיצוב הגרפי, להבין את השפה שבה משתמשים גרפיקאים מקצועיים ולקוחותיהם, להבין מהו בריף, עד כמה חשוב לדעת ולהעביר מסר בצורה נכונה, תבינו מושגים רבים שקשורים לעולם העיצוב שיעזרו לכם בהכוונת החשיבה הגרפית שלכם לעיצוב טוב וכמובן מקצועי.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube X2HLLr4H6cI]

 

תורת הצבע ועוד

אתם תלמדו לא מעט על תורת הצבע בלימודי עיצוב גרפי ברמה גבוהה, איך שימוש בצבע במודעת פרסום יכול למשוך צרכנים ויכולה להרתיע צרכנים, לדעת באילו תחומים ניתן להשתמש בצבעים חמים, קרים ומה הם בכלל, חשוב כמובן גם ללמוד את הנושא של קומפוזיציה נכונה, האמנות של מיקום האלמנטים השונים במרחב והשימוש בכל אלמנט ואלמנט והיחס ביניהם כדי להעביר את המסר המתאים לצופה, תלמדו על עקרון שליש ושני שליש שיכול לבוא בהתאם ליחס של מהו המסר שהלקוח רצה להעביר ומה המידע שהצופה גם אמור לקבל, לפעמים המסר הינו בחלק העיקרי של שטח העבודה ומידע הוא בחלק הקטן יותר בשליש, וכמובן זה יכול להיות ביחס הפוך לגמרי זה הכל תלוי באיך אתם רוצים להעביר את המסרים שלכם ללקוחות הפוטנציאליים

עבודה עם התוכנות הגרפיות

יש מספר וכנו גרפיות אותן צריך ללמוד לעומק. פוטושופ המדהימה לעיבוד ועיצוב תמונה, אילוסטרייטור ואינדיזיין שמשמשת בעיקר לעימוד דפים ותמונות, מעסיק ישמח לראות עבודות של סטודנט לעיצוב שמראות עד כמה הוא יודע לעבוד עם התוכנות כדי ליצור עבודות יפהפיות שמראות על חשיבה גרפית מפותחת ויכולת מדהימה להעביר רעיון כמו גם מסר בצורה פשוטה.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי

[youtube OSSerYcUuic]

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/