"חוות דרך התבלינים" תערובות נפלאות וייחודיות לגבינות ופשטידות

"חוות דרך התבלינים" תבליני איכות נפלאים

בחורה עם מחשב נייד

תערובות לגבינות ופשטידות

חג שבועות מאופיין בארוחות עשירות בגבינות ומגוון מאכלים חלביים מכל הסוגים. לרגל החג, "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעים תערובות ייחודיות לגבינות ופשטידות: תערובת פיקנטית לגבינה, תערובת בצלית לגבינה, תערובת בזיליקאן, תערובת לחביתות ופשטידות, תערובת לצ'זיקי, תערובת בצל וסומק לגבינה, תערובת עגבניות ונענע לגבינה.

 תערובת פיקנטית לגבינה

התערובת מכילה גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, שומשום חום, קצח, פפריקה מרוקאית מתוקה, פלפל שחור גרוס, בצל, שום, עגבניות וגמבה. את התערובת ניתן לפזר על סלט או לערבב עם גבינה רכה.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

תערובת בצלית לגבינה

התערובת מכילה בצל מיובש, פפריקה הונגרית מתוקה, גמבה ועגבניות. ניתן להוסיף לגבינה רכה, לערבב ולאכול, להגיש כדיפ לשולחן, לשלב בקיש בטטה/ קיש תרד/ לביבות גבינה ועוד.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

תערובת בזיליקאן

התערובת מכילה עגבניות שרי, שמן זית, מלח ים אטלנטי גס ובזיליקום. התערובת מתאימה להעשרת גבינות קשות, סלטים ופסטות. כמו כן, ניתן לערבב עם גבינה רכה או להגיש כמטבל לשולחן האירוח.

מחיר: 16 ₪ (100 גרם)

 תערובת לחביתות ופשטידות

התערובת מכילה בצל מיובש ומטוגן, שום מיובש, קצח, פטרוזיליה, שמיר, בזיליקום, שומשום חום, גמבה, בטטה וסלרי. יש לערבב את התערובת עם בלילת הפשטידה או עם הביצים ולטגן/לאפות. התערובת מתאימה גם לאורז, שקשוקה ירוקה ועוד.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

תערובת ציזיקי לסלט

התערובת מכילה שמיר ושום מיובש. יש לחתוך מלפפונים, לערבב עם יוגורט ולהוסיף את התערובת. התערובת מתאימה גם להכנת פירשקי – מאפי שמרים רכים רוסיים במליות שונות.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

תערובת בצל וסומק לגבינה

התערובת מכילה בצל מיובש וסומק. התערובת מתאימה לציפוי מאפי גבינה, לתיבול סלטים ולערבוב עם גבינה לבנה ולהגיש.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

תערובת עגבניות ונענע לגבינה

התערובת מכילה נענע ועגבניות מיובשות. ניתן לשלב בלחמניות גבינה, בערבוב עם גבינה לבנה ואף כמטבל על שולחן האירוח. מומלץ להשתמש בתערובת להכנת חטיפי גבינת עיזים.

מחיר: 13 ₪ (100 גרם)

 

בחג שבועות יתקיים "פסטיבל הקולעים" העשירי ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית ושם ניתן למצוא תערובות נוספות, מטעמי גבינות ושלל פעילויות לכל המשפחה.

חג שבועות שמח!

 

ניתן להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, טל': 04-9533405, ובסניפי הרשת. לאתר החברה: http://www.derech-hatavlinim.co.il/