חודש המודעות למינרל מגנזיום

כללי, כתבות, צרכנות
MAGNOX 520לי כתיבת תגובה

כתבתה של גליה חזןי

קרדיט צילום יח״צ

מסיבת עיתונאים חגיגית להשקת חודש מודעות לחשיבות צריכת המגנזיום, פיתרון מושלם להורדה משמעותית במחלות לב, שבץ מוחי וסוכרת. העובדות מראות שמי השתיה בישראל מותפלים ונטולי מגנזיום שגורמות לנזקים בלתי הפיכים בצפיפות העצם, בעיות באי ספיקת לב, וסכנה ממשית לשבץ מוחי, ישנם הוכחות עובדתיות שצריכת מגנזיום מונעת ומסייעת גם לבריאות טובה יותר.

MAGNOX 520
מפחית את החוסר במגנזיום בגוף האדם

מגנזיום הוא 'מינרל החיים' ההכרחי לבריאות האדם
כ- 80% מהישראלי סובלים ממחסור במגנזיום
כך לפי הערכה המבוססת על מחקרים רפואיים

מגנזיום הוא רכיב הכרחי לבריאות האדם: הוא נחוץ לפעילות תקינה של הלב, ייצור אנרגיה והוא קו-פקטור בלמעלה מ- 300 פעולות אנזימטיות בגוף. חוסר במגנזיום מהווה גורם סיכון, שכן מגנזיום מווסת את לחץ הדם ואת תפוקת וקצב הלב. חוסר במגנזיום עשוי להתפתח עם העלייה בגיל, ואחד הסימנים לכך הן התכווצויות בלתי רצוניות של שרירי הרגליים בעיקר בלילה ובעת פעילות ספורטיבית דוגמת שחייה.
איך תזהה שחסר לך מגנזיום?

image-80-1038x576

חוסר במגנזיום עשוי להשפיע כמעט על כל מערכת הגוף, למשל הפרעות קצב ושינויים בלחץ הדם, בשרירי השלד ובעצמות. הביטוי הראשוני של חוסר מגנזיום כולל התכווצויות בלתי רצוניות של שרירי הרגל בזמן שינה או בזמן פעילות ספורטיבית (שחיה למשל), כמו כן מיגרנות, ועייפות. מחסור חמור עשוי להביא להפרעות בקצב הלב, אובדן תיאבון, דיכאון, כאבי גב, השפעות על מערכת העצבים המתבטאות בתופעות כמו נדודי שינה, חרדה, אי שקט ומגרנה והפרעות במערכת העיכול כגון עצירות.

לא ניתן לאבחן חוסר במגנזיום באמצעות בדיקת דם בקופת חולים – המגנזיום הוא מינרל תוך תאי , רק 1% מכלל המגנזיום בגוף נמצא בדם. לכן, בבדיקת דם לא ניתן לגלות חוסר במגנזיום.
image-84-768x766
קיימת הערכה המבוססת על מחקרים רפואיים כי 80% של הישראלים, אינם צורכים כמות מספקת של מגנזיום. עקב העובדה שלא ניתן לנתר חוסר במגנזיום בבדיקות דם
המודעות לחוסר במגנזיום בישראל ולחשיבות צריכת המגנזיום נמוכה.

סיבות לחוסר במגנזיום:
• תזונה דלת מגנזיום (מגנזיום מצוי בתרד, שוקולד, אגוזים – מזונות שצריכתם אצל מבוגרים מועטה).
• העדר כמות מספקת של מגנזיום במי השתייה.
• ומר? כתוב פה…

חפש

galiahazan
שמי חזן גליה כתבת ראשית על תיירות ונופש וגם קוסמטיקה ואפילו צרכנות !!