חדש על מדף הספרים האלקטרוניים

קוראות וקוראים יקרים,
אנו מתרגשים לבשר על ספרים חדשים מבית מודן הוצאה לאור ומבית מטר הוצאה לאור. כמה דוגמאות מופיעות כאן, ספרים נוספים באתר, ועוד ספרים בקרוב.
וגם:
2 ספרים ב 25 ש"ח כל אחד מהוצאת כנרת זמורה-ביתן דביר.
וכמובן:
השבוע האחרון של מבצע החופש הגדול עם 5 ספרים בהנחה.
קריאה נעימה.

 

ספרים חדשים מבית "מטר הוצאה לאור"
פצעים בנפש נפוצים לא פחות מפצעים בגוף. כישלון, אשמה, דחייה ואובדן הם חלק מהחיים בדיוק כמו שריטה במרפק או שריר תפוס. אך בעוד שעל שריטה אנחנו שמים פלסטר ובנקע בקרסול אנחנו מטפלים בקרח, אצל רבים מאיתנו ערכת העזרה הראשונה לפציעות רגשיות לוקה בחסר. למזלנו, דווקא יש עזרה ראשונה לרגשות חבולים. בספר ידידותי ושיטתי זה, "לצאת ממצוקה רגשית", בוחן הפסיכולוג ד"ר גיא וינש את ההתפתחויות האחרונות במחקר המדעי, ומציע שיטות טיפול ממוקדות. בעזרת דוגמאות מהחיים מראה ד"ר וינש כי מספיקות כמה פעולות פשוטות כדי להרגיע כאב רגשי, להתאושש מקשיים, ולהתמודד עם מכשולים באומץ ובביטחון.

 

מותחן נוסף פרי עטו של אמן ספרי המתח כריסטופר רייך, בכיכובם של ד"ר ג'ונתן ראנסום, המנתח המהולל הפועל בשירות ארגון "רופאים ללא גבולות" ואשתו אֶמה, הסוכנת החשאית הנועזת. הפעם מגיע הרופא האמיץ אל תוככי אפגניסטן, שם הוא נתפס בפשיטה של הטליבאן, נקלע לקרב עקוב מדם ומחולץ ברגע האחרון בעזרת מסוק. כשהוא חוזר לארצות הברית הוא מגויס ל"מחלקה", סוכנות סודית של הממשל האמריקני שבשורותיה פועלת אישתו היפיפייה הקטלנית. אֶמה נעלמה במהלך חקירה על רכישה של נשק גרעיני בידי ארגון טרור, וכעת תקוותה היחידה להינצל נתונה בידי בעלה, ג'ונתן. האם יש לג'ונתן כישורים להיהפך למרגל ולהציל את אהבת חייו? בגידה היא שם המשחק בספר הזה. היכולת של רייך לרקוח קווי עלילה מותחים ודמויות מפותחות ואמינות עשו אותו לאחד הסופרים הבולטים בימינו בתחום ספרי הריגול. ספר מותח, רב תהפוכות ובעל עלילה מסחררת, כמיטב המסורת של כריסטופר רייך.

 

אלינור… אדומת שיער, בגדים לא לעניין. עומדת מאחוריו עד שהוא מסב את ראשו. גורמת לכל האחרים להיראות דהויים יותר ושטוחים יותר ולא מתקרבים לקרסוליה… פארק… הוא יודע שהיא תאהב שיר מסוים עוד לפני שהיא שומעת אותו. הוא צוחק מהבדיחות שלה לפני שהיא עצמה קולטת את הקטע. כשהוא נוגע ביד שלה בפעם הראשונה היא כמעט מתעלפת… גיבוריו של סיפור האהבה המקסים הם נערה ונער בני שש-עשרה, שניהם לא מקובלים, לא משתלבים בשום חבורה. שניהם חכמים מספיק כדי לדעת שאהבה ראשונה כמעט אף פעם לא מחזיקה מעמד לנצח, ואמיצים ונואשים מספיק כדי לנסות בכל זאת. ספר שלא שוכחים הרבה זמן אחרי שהוא נגמר, ומיד רוצים לקרוא אותו שוב. לבני כל הגילים.

 

ספרים חדשים מבית "מודן הוצאה לאור"
פיצוץ המטען שהניחה המחתרת האירית על סיפונה של ספינת הפאר 'באקינגהם' הוא רק תחילתה של הטלטלה שעוברת משפחת קליפטון.
אמה קליפטון, יו"ר מועצת 'ברינגטון ספנות', מואשמת בהסתרת מידע הקשור לפיצוץ ובהונאת בעלי המניות, והיא עלולה לאבד את שמה הטוב, את כיסאה ואולי אפילו את מפעל חייה.
הארי, בעלה של אמה, נבחר להיות נשיא ארגון הסופרים באנגליה, והוא מתכוון לנצל את תפקידו החדש כדי להילחם למען הסופר הרוסי אנטולי בבקוב שנעלם בסיביר, אלא שכשהדברים מסתבכים הוא עלול לשלם מחיר גבוה יותר משציפה.

 

לבלייר בת התשע־עשרה לא נותר דבר. אחותה התאומה ולרי נהרגה בתאונת דרכים, ואמה האהובה נפטרה לאחר ייסורים קשים. בלייר, שנאלצת למכור את ביתן, נותרת חסרת כול, והדבר האחרון שהיא רוצה הוא לבקש מקלט אצל אביה – האב שנהג במכונית שבה נהרגה ולרי, האב שנטש את משפחתו מייד לאחר מכן. אך אין לה ברירה.
היא מגיעה לביתו של אביה בעיירת נופש יוקרתית בפלורידה, אבל הוא אינו מחכה לה – הוא יצא לחופשה בפריז… במקומו היא פוגשת בעיירה את רָאש, בנו החורג של אביה מנישואיו השניים, צעיר עשיר, רודף שמלות ויהיר. הוא מאפשר לבלייר ללון בביתו עד שתמצא עבודה ודירה. למרות שהיא חשה שלא בנוח להיות עליו לנטל, מתעוררת בה תשוקה עזה אליו. יחסו של רָאש, הנע בין אדישות צוננת לתמיכה מגוננת, מבלבל ומתסכל אותה, ובו בזמן מעצים את משיכתה אליו.

 

שבוע לפני יום חתונתה של לילי ויילדר, עורכת דין בחברה מצליחה, עם בן זוגה המושלם ויל, היא מתחילה לתהות אם היא בכלל מתאימה לנישואים. האם תוכל לוותר על הרפתקאותיה המיניות ולהתמסר אך ורק לוויל? האם היא באמת רוצה להשתנות? בנוסף, מפגש לא צפוי עם דמות משמעותית מעברה מעמת את לילי עם סיפור קשה שחשבה שהשאירה מאחור.
בינתיים היא צריכה להתמודד עם מארגנת החתונות המלחיצה שלה, עם משפחתה יוצאת הדופן שמורכבת מאב שרמנטי אחד ומשלוש אמהות, עם אמו המאיימת של ויל, שממש לא אוהבת אותה, וגם עם משבר בעבודה שהבוס שלה מנחית עליה! את כל זה היא עושה בעזרת שנינות, הומור עצמי והמון(!) אלכוהול.

 

ספר ב 25 ש"ח בלבד במקום 37 לשבוע בלבד  כנרת זמורה-ביתן דביר
העולם שמעל פני השטח הורעל. האוויר הורג.
הרוחות קטלניות.
שיירי האנושות מתבצרים במבנה ענק תת־קרקעי.
דור אחר דור נולד בו: הקיום בחוץ היה לשמועה, אחר כך למיתוס, ואז לטאבו.
בקושי אפשר לראות את העולם שבחוץ – ואסור באיסור חמור לדבר עליו.
אלא שבכל דור קמים האופטימים, שמעזים לחלום ומדביקים אחרים בתקוותם. הם רוצים לצאת.
העונש שלהם ברור. פשוט. אכזרי: נותנים להם את מבוקשם.
יו האווי יצר עולם מרתק ומלא פרטים, שיר הלל לכושר ההמצאה האנושי ולרוח התקווה והמרד. עולם זה ניצב במרכזה של נובלה שכתב ופרסם באמזון – אלא שקוראיו דרשו עוד, וההמשכים שכתב הפכו לספר.

 

אנה אמרסון, מורה בת שלושים, מותשת מהקור של שיקגו וממערכת יחסים שאינה מובילה לשום מקום, ומתה לאיזו הרפתקה. לא פלא שהיא קופצת על ההזדמנות לבלות את הקיץ באי טרופי, בתור מורה פרטית.
טי־גֵ'יי קָלָהאן בן השש־עשרה רוצה רק שקט ושגרה. אבל הוריו מתעקשים שיעביר את הקיץ באיים המלדיביים וישלים שם את כל הלימודים שהחסיר עקב מחלתו.
אלא שאז מתרסק המטוס הפרטי שבו השניים טסים, ואנה וטי־ג'יי מוצאים את עצמם במסע הישרדות פראי באי נידח. אט אט הם בונים לעצמם חיים חדשים, ולאנה מתברר כי האתגר הגדול הוא לחיות עם נער שהולך והופך לגבר.
טרייסי גרביס־גרייבס מתגוררת באיווה, ארצות הברית, עם בעלה, שני ילדיה וכלבתה ההיפר־אקטיבית קלואי. זהו ספרה הראשון.
"שילוב נפלא של הישרדות, אבודים ולהתחיל מחדש."
וושינגטון פוסט

 

מבצע החופש הגדול נמשך. והשבוע:
השבוע במבצע החופש הגדול - לכל הגילאים
רוצה להוציא ספר לאור?  אלקטרוני ומודפס במנדלי: support@mendele.co.il | 09-9563293
marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))