חדש על מדף האיפור לאביב

קולקציית השפתונים האטרקטיבית של טום פורד, סטיק להענקת מרקם מאט לעור, פריימר שמחליף קרם לחות ומייקאפ מווסת שמנוניות וברק

VAMP MASCARA 79שח  DEFINITION Exceptional Volume Defined Separated Lash... (1)

המידע ותיאור האיכויות של המוצרים הוא על פי מה שנמסר מהמותגים ולא מניסיון אישי.

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת.

***

1. קולקציית שפתונים של טום פורד

לראשונה בישראל – 6 סדרות שונות של שפתונים בגוונים ומרקמים שונים מבית טופ פורד.

בסדרה: LIP COLOR CREAM – שפתונים במרקם קרמי ב-50 גוונים (מחיר: 206 שקל),  LIP COLOR MATTE – שפתונים בגימור מאט עשיר ב- 10 גוונים (מחיר: 206 שקל),  LIP COLOR SHINE שפתונים עשירים בלחות שיוצרים צבע עם ברק לשפתיים ב-12 גוונים (מחיר: 206 שקל),  PATENT FINISH LIP COLOR – שפתון נוזלי המשלב צבע עם גימור אולטרא גלוס באריזת עט קלה לשימוש ב-8 גוונים (מחיר: 206 שקל),   ULTRA SHINE LIP GLOSS – גלוס מבריק למראה שפתיים בולטות וזוהרות ב-10 גוונים  (מחיר: 170 שקל) ו-  LIP CONTOUR DUO – מצד אחד עפרון דקיק אשר מפסל ומגדיר את השפתיים ומצד שני, עפרון Lip Color דק לכיסוי צבע מלא ב-8 גוונים (מחיר: 206 שקל).

להשיג ברשת אפריל בלבד.

MU117318

2. ערכת צלליות של ג'ייד

EXTATIC,  ערכת צלליות קומפקטית בהשראת גווני שקיעה חמים (אדום, ברונזה וזהב). הערכה כוללת ארבעה גוונים בגימור מאט וארבעה גוונים בגימור מטאלי שיכולים לשמש לאינסוף אפשרויות של הצללה, תיחום והדגשה של העיניים. הצלליות מועשרות בתמצית פרחי יסמין שמסייעת בטיפוח, הגנה וריכוך של אזור העפעפיים הרגיש.

מחיר: 99.90 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין  www.gadecosmetics.co.il.

3. פלטות קונסילרים של איל מקיאג'

CREAM CONCEALER PALETTE, פלטות קונסילרים מקצועיות להענקת כיסוי מקסימאלי לכל פגמי העור, פיגמנטציה וכהויות מתחת לעיניים. הסדרה כוללת שלוש פלטות בסיס המתאימות לגווני עור שונים ובכל אחת מהן 4 גווני קונסילר עשירים בלחות ו-2 קורקטורים מתקני גוון, אשר ניתנים לשימוש בנפרד או בשילוב האחד עם השני להתאמה מרבית ולבנייה בשכבות להשגת כיסוי קל עד גבוה.

מחיר: 239 שקל. להשיג ב- 42 סניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ.

4. היילייטר של איב סאן לורן

TOUCHE ÉCLAT GLOW SHOT, היילייטר נוזלי להענקת מראה מואר וזוהר. ממלא את העור בלחות ומסתיר צללים וכהויות בעור. ניתן לשימוש בדרכים שונות – למרוח על כל הפנים (עם האצבעות או עם מברשת), לערבב עם קרם לחות כפריימר בסיס קורן למייקאפ, לערבב טיפה של GLOW SHOT עם המייק-אפ הרגיל שלך או להניח על האזורים הבולטים בפנים מעל המייקאפ (על עצמות הלחיים העליונות, עצם הגבה העליונה, קשת קופידון וגשר האף) מוצע ב-3 גוונים.

מחיר: 220 שקל. להשיג ברשת אפריל ובחנויות מובחרות.

5. סטיק להענק מרקם מאט של ג'יבנשי

MAT & BLUR TOUCH – Matifying Stick-Primer and Touch-up, סטיק קטיפתי  בגוון ורדרד שקוף, מעניק מרקם אחיד בגימור מאט טבעי ומכין את העור לאיפור. ניתן לשימוש גם כ TOUCH UP במהלך היום מעל האיפור. מהדורה מוגבלת.

מחיר: 199 שקל. להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

MU1173182

6. מסקרה של PUPA

VAMP! MASCARA DEFINITION Exceptional Volume Defined Separated Lashes, מסקרה המעניקה נפח קיצוני, הפרדה והגדרה של כל ריס וריס. הפורמולה במרקם קרמי ומכילה שמנים, שעוות ופיגמנטים המעניקים לריסים ציפוי של צבע שחור, עמוק ומבריק. המברשת רכה וגמישה ומבטיחה מריחה נוחה וקלה.

מחיר: 79 שקל. להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר-פארם בלעדית.

7. מסקרה של מייבלין ניו-יורק

Colossal Big Shot,  מסקרה בעלת מברשת ייחודית בצורת קונוס המגיעה משורש הריסים ועד לקצוות להענקת נפח מקסימלי במריחה אחת בלבד, ופורמולה מועשרת בקולגן המעניקה לריסים נפח עוצמתי.

מחיר: 40 שקל. להשיג ברשת סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

8. מוצרים לגבות של סיסלי פריז

PHYTO SOURCILS, סדרה מקצועית לשרטוט והדגשת הגבות הכוללת מעצב גבות 3 ב-1 וג'ל לעיצוב ועיבוי.

Phyto Sourcils Design, מעצב גבות עם 3 שימושים – עיפרון שרטוט בעל חוד משולש למילוי גבות דלילות, עיבוי ושרטוט, מברשת סירוק והיילייטר להארת נקודות מעל ומתחת לגבות להענקת עוצמה וזוהר למראה. העפרון מכיל רכיבים מטפחים ומוצע בשלושה גוונים (מחיר:248 שקל).

Phyto-Sourcils fix,  מסקרה ג'ל לגבות המבוססת על פולימרים שיוצרים שכבת ציפוי דקה וגמישה הנצמדת לעור ומצפה בעדינות את השערות. הג'ל מתייבש מהר ונצמד לגבות לקיבוע לאורך זמן. המסקרה מוצעת ב-3 גוונים (מחיר: 216 שקל).

להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

MU1173184

9. מייקאפ של בובי בראון

Skin Long-Wear Weightless Foundation SPF15, מייקאפ נוזלי עמיד (בזיעה, מים ולחות) עם מסנן קרינה SPF15. מווסת שמנוניות וברק ומרגיש כמו "עור שני". מכיל רכיבים מטפחים המעניקים לעור לחות ופיגמנטים שמתמזגים היטב בעור ומעניקים לו כיסוי מלא אך טבעי, חלק ונקי מסדקים לאורך כל היום. מגיע במבחר של 30 גוונים שנבחרו בקפידה על-ידי אמני האיפור של בובי בראון.

מחיר: 245 שקך ל-30 מ"ל. להשיג בחנויות בובי בראון, בסניפים נבחרים של סופר-פארם ובאתר הסחר החדש  https://www.bobbibrown.co.il/

10. היילייטר של בורז'ואה

Sculpt Light Strobing Highlighter, קרם ג'ל עדין לפיסול עצמות הלחיים והארת אזורים מוצלים בפנים. בעל נוסחה קלילה עם פיגמנטים עדינים המשקפים אור ומדגישים את קווי המתאר. מוצע למכירה בגוון אחד אוניברסלי שמתאים לכל גווני העור.

 מחיר: 89 שקל. להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

11. שימר של עדה לזורגן

Sunrise, שימר 3 באחד, מכיל שלושה גוונים בעלי פיגמנט חזק וזוהר שניתנים לערבוב לגוון אחד ומתאים לשימוש גם כצללית.

מחיר: 108 שקל. להשיג בחנות הדגל של עדה לזורגן- יגאל אלון 126, תל אביב ובחנויות הקוסמטיקה המובחרות ברחבי הארץ.

MU1173183

12. פריימרים של סמאשבוקס

Primerizer, פריימר רווי בחומרי לחות המשקמים את העור ובחומצה היאלורונית המרווה אותו.  בעל פורמולה קלילה הנספגת ומתקבעת באופן מיידי, מעניקה לעור מרקם חלק, מטשטשת קמטוטים ונקבוביות ומכינה אותו לקבלת האיפור. ניתן לשימוש מעל תכשיר לחות או במקומו (מחיר: 199 שקל).

Primer Stick Photo Finish, פריימר במרקם קליל באריזת סטיק, מחליק על העור במשיכה קלה, מנטרל ברק ומטשטש פגמים באופן מידי תוך שהוא מצמצם את מראה הקמטוטים והנקבוביות ומונע ברק למשך עד 12 שעות. ניתן לשימוש בנפרד או מתחת למייקאפ וגם מעל מייקאפ כדי לספוג מיד את השמן שבעור ולנטרול הברק (מחיר: 185 שקל).

להשיג ברשת אפריל, בחנות הדגל בקניון TLV FASHION MALL בת"א ובמתחם עזריאלי ת"א.

13. פריימר של בועז שטיין

HYDRATING MAKEUP BASE, פריימר מדור חדש, רווי לחות ומייתר את השימוש המקדים בקרם לחות מתחתיו (למעט לבעלות עור יבש במיוחד), מחליק את העור, יוצר מרקם אחיד ומסייע לעמידות המייקאפ שמניחים מעליו. מתאים לשימוש על כל איזורי הפנים כולל העפעפיים והשפתיים. מתקבע במהירות ואינו מותיר כל תחושת כבדות על העור.

מחיר: 159 שקל. להשיג במרכזי האיפור ובפרפומריות ברחבי הארץ.

14. כפפה להסרת איפור של מון פלטין

magic glove, כפפה ייעודית לניקוי והסרת איפור עם מים חמימים בלבד. יש להניח את הכפפה הספוגה במים למשך מספר שניות על עור הפנים או העיניים ולסובב בעדינות. הסיבים החכמים "ילכדו" את שאריות האיפור ויותירו אחריהם עור נקי, רענן ונעים.  הכפפה ניתנת לכביסה ולשימוש חוזר ומגיעה באריזה מיוחדת לנשיאה בכל תיק איפור.

מחיר: 59 שקל. להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ

MU1173185

KONAFACEBOOK2