חדש ברשת SACARA פלטות נצנצים לאיפור פורים *** ROCK STAR

בוקר נפלא,

פורים נוצץ במיוחד:

חדש ברשת SACARA
פלטות נצנצים לאיפור פורים
***
ROCK STAR

רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה לקראת חג הפורים, סדרת פלטות נצנצים, להעשרת לוק האיפור, ולמראה מנצנץ במיוחד. הסדרה החדשה נקראת SACARA ROCK STAR(רוק סטאר).

סדרת הנצנצים החדשה כוללת 3 פלטות של נצנצים לאיפור הפנים והגוף, במגוון עשיר של גוונים ליצירת אפקטים בוהקים ועד לנגיעות קלות וכן ליצירת לוקים מעניינים לשעות הבוקר או הערב, לילדים, נערים או מבוגרים.

כל פלטה מכילה 6 גוונים של צבעים אופנתיים כמו: גוונים מטאליים: כסף, זהב, כחול, ירוק, ורוד פוקסיה וסגול, גוונים עדינים כמו: פנינה, ברונזה, חמרה, גוונים טרנדים כמו אדום, חום ועוד וכן גווני בסיס.

המוצרים נעימים למגע, אינם מלכלכים, בעלי פיגמנטים עשירים, קלים לשימוש ולהסרה. מוצרי הסדרה פותחו יחד עם יועצת הטיפוח והאיפור של סאקרה, גליה תורן חן, מתוך מחשבה אמתית על הצרכים של הילדים והמבוגרים כאחד.

מחיר לפלטה: 39.90 ₪.

טיפים מנצנצים לאיפור בפורים:

1להצמדה יעילה של הנצנצים יש להניח מעט קרם לחות, פריימר או סרום לפני הנחת הגליטר. חשוב להצמיד את הגליטרים לעור בעזרת מכחול או בעזרת כרית האצבע. הנצנצים מתאימים להדבקה על כל אזורי הפנים והגוף.

2.למראה יצירתי ומיוחד, ניתן לערבב מספר גווני נצנצים וליצור תמהיל ייחודי.

3.אחד הטרנדים היפים באיפור ערב למהלך כל השנה וגם בפורים הוא "אייליינר נצנצים", אפשר ליצור אותו בעזרת מריחת אייליינר נוזלי בקו הריסים העליון והצמדת הנצנצים לפני הייבוש. הגליטרים יידבקו היטב לכל חומר נוזלי/ רטוב.

את מוצרי סקארה ניתן להשיג בכל סניפי הרשת ובאתר: www.sacara.co.il