חדרים לפי שעה

בחורה עם מחשב נייד

 

זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי?  מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

השכרת חדרים לפי שעה מאוד פופולארי בעולם ובשנים האחרונות גם בישראל, ימי העבודה ארוכים והאדם מוצא עמו רץ ממקום למקום ומידי פעם זקוק להתקלח ולאוורר את המחשבה. לחדרים כאלו יש שימושים רבים- זוגות נשואים שרוצים להתרגש במקום שהילדים לא יפריעו, דייט לוהט עם בחורה שהרגע הכרתם, בכל אזור בארץ תוכלו למצוא מגוון של חדרים לפי שעה גם ללא התראה מראש, חדרים דיסקרטיים בהחלט הם האופציה האידיאלית.

טיפים לבחירת חדרים דיסקרטיים

  • בדקו שהמקום סולידי וחבוי מפני אחרים. אם יש משהו שאינכם מעוניינים בו הוא שידעו מהו מקום הבילוי שלכם. האם התשלום מתבצע בצורה דיסקרטית? מה אמצעי התשלום שאתם נדרשים בו? האם לחדרי האירוח יש חניה פרטית או שיש צורך להחנות בחניה נפרדת פנימית או חיצונית.
  • מה מדיניות המקום לגבי כמות האנשים שיכולים להתארח? האם יש אפשרות להביא כמות אנשים שאינה מוגבלת או שיש הגבלה? ואם כמות האנשים גדלה מה תכלול החבילה?
  • בכל צימר או מקום אירוח יש מדיניות השארת החדר, אם כך מהי המדיניות של מקום הבילוי שתבחרו בו? האם אתם יכולים להשאיר את המקום מבולגן ומלוכלך או שיש צורך לסדר ולנקות?
  • מה יש למקום להציע? האם יש בחדרים ג'קוזי? סאונה? מיני בר? האם יש להם חבילת הפתעה עם יין ,נרות ובלונים למקרה שאתם רוצים להפתיע את בת זוגתכם? האם יהיו כל הפרטים הקטנים חלוק רחצה, סבונים ושמנים, בכל אופן כאשר תרצו להתארח כמה שעות אינכם רואים סיבה להביא את כל הפריטים האלה עמכם אז יהיו מוכנים ועשו שיחת טלפון קצרה שתסכם לכם את כל הבילוי.

 

  • ישנם אלפי עסקים בישראל העונים לביטוי חדרים לפי שעה אך לא כולם נותנים את אותם תנאים וגם המחירים יהיו שונים בהתאם לתקופה ולימי השבוע, בסופי שבוע בהחלט יעלה יותר יקר ומומלץ לקבוע כמה שיותר מוקדם כדי לשמור לנו חדר. בצעו בדיקת מחירים שכן אפשר למצוא מחירים מפתיעים במקומות כגון ROSO חדרים לפי שעה ברחובות, המתחם מצוי במקום רחוק מסביבת מגורים באזור דיסקרטי מאוד. כאשר מגיעים למתחם נפתח השער לאחר שיחת טלפון קצרה, נכנסים עם הרכב בצורה דיסקרטית מאוד ישירות לחניה המיועדת לסוויטה שלכם, חדרי האירוח מפוארים במיוחד עם ג'קוזי, DVD, טלביזיה, מקרר והחדר נראה כמו גן עדן בסגנון ויקטוריאני.

חדרים מאתרhttp://rosorooms.co.il/

מתחלפת 1  9

4  5

קידום ישיר
הכי חדש! הכי עדכני! והכי מעניין, חדשות קידום ישיר מהשטח. קראו מדריכים, טיפים וכתבות מעניינות על כל התחומים המעניינים ביותר. יש לכם רעיון לכתבה? נשמח לשמוע ולפרסם!, צרו קשר באתר הבית של קידום ישיר.