חברה שמאפשרת ניהול קריירה לצד חיי משפחה

בתפקידה בחברת החשמל מכי סגל אחראית על 500 עובדי האגף לתכנון הנדסי – עבודה שדורשת טיפול במשאב האנושי כמו גם היכרות עמוקה עם הפרויקטים עליהם אחראי האגף. לדבריה, "העבודה מאמצת ומחייבת השקעה רבה מסביב לשעון", אבל גם התפתחות אישית לצד ניהול חיי משפחה מלאים. זהו סיפורה האישי המובא לרגל חודש הנשים המצויין בימים אלה בחברת החשמל

בחורה עם מחשב נייד

 בתפקידה בחברת החשמל מכי סגל אחראית על 500 עובדי האגף לתכנון הנדסי – עבודה שדורשת טיפול במשאב האנושי כמו גם היכרות עמוקה עם הפרויקטים עליהם אחראי האגף. לדבריה, "העבודה מאמצת ומחייבת השקעה רבה מסביב לשעון", אבל גם התפתחות אישית לצד ניהול חיי משפחה מלאים. זהו סיפורה האישי המובא לרגל חודש הנשים המצויין בימים אלה בחברת החשמל

מלכה (מכי) סגל

מכי סגל.doc

שמי מלכה (מכי) סגל, אני נשואה למני ואימא לשלוש בנות – ספיר, דורין ושירז. אנחנו גרים בגבעת רם שהיא פרבר מקסים בקרית אתא. אני גם חובבת בעלי חיים ויש לי כלב מקסים בשם וניל.

 בחברת החשמל אני משמשת עוזרת (טכנית) למנהל אגף תכנון הנדסי מר צביקה שטג. עברתי לשמש בתפקיד זה לפני כשנה, עד אז שימשתי כרפרנטית למיחשוב במגזר לתכנון אזרחי.

 התפקיד שאני מבצעת מאתגר מאוד וכולל טיפול במשאב האנושי היקר שלנו – כ- 500 עובדי אגף תכנון הנדסי – כוח אדם איכותי ומקצועי מאוד, כמו גם היכרות עמוקה עם כל הפרויקטים השוטפים המתנהלים באגף.

 העבודה בתפקיד מאוד מאמצת ומחייבת השקעה מרובה מסביב לשעון. הסיפוק וההצלחה בתפקיד נובעים בעיקר מעבודה ישירה מול מנהל האגף. בתפקידי אני משמשת גם כיו"ר צוות שיווק אגף תכנון הנדסי הפועל לטובת הרחבת הפעילויות במסגרת יזמות עסקית הנחוצות מאוד להמשך פעילות האגף בשנים הקרובות.

 כמו כן אני פעילה במסגרת פורום אתיקה אגפי להטמעת האתיקה ושיפור התרבות הארגונית בפרט לאור המעבר לפעילות  בשוק תחרותי. במסגרת החברה ניתן להתפתח ולתרום במגוון רחב של ערוצים ללא הבדלי מגדר – נשים או גברים, כשהרבה מאוד תלוי ביכולתו האישית של העובד להשקיע, לתרום וללמוד נושאים חדשים.

 אני עובדת בחברת החשמל מזה 25 שנים. התחלתי כעובדת קבלן במדור מיחשוב, ולאחר כשלוש שנים נקלטתי בחברה כעובדת קבועה. אני בעלת תואר שני במנהל עסקים ומאוד אוהבת ללמוד.

גם במסגרת תפקידיי הקודמים חיפשתי תמיד הזדמנות לעסוק בנושאים/פרויקטים נוספים שמעבר להגדרת התפקיד שלי ואני שמחה שניתנה לי הזכות לכך זה מה שתרם רבות להתפתחות האישית שלי. העבודה בחברת החשמל מאפשרת לשלב חיי משפחה לצד ניהול קריירה.

 אני מחוברת מאוד למשפחה שלי המורחבת והמצומצמת ושמחה שהם איתי ותומכים בי לכל אורך הדרך, ללא התמיכה של התא המשפחתי קשה מאוד להצליח ולהשקיע בפיתוח אישי ומקצועי.

 התפקיד החדש שלי בחברת החשמל מחייב המון השקעה, כך שנותר לי זמן מועט לתחביבים, אבל אני אוהבת לקרוא ותמיד יש לי ערימת ספרים ליד המיטה. אחת התרפיות הגדולות שלי היא בישול – אני נהנית מאוד לבשל למשפחה ולחברים בכל הזדמנות שניתן. אני אוהבת לטייל ומשתדלת לצאת לחו"ל פעמיים בשנה, פעם אחת עם המשפחה ופעם נוספת עם חברים שאנחנו מאוד אוהבים.

 מלכה (מכי) סגל היא עוזרת טכנית למנהל האגף לתכנון הנדסי בחטיבת פרויקטים הנדסיים של חברת החשמל

נשות חברת החשמל
יום האישה הבינלאומי: הנשים שעושות את חברת החשמל.חברת החשמל מציינת גם השנה את יום האישה הבינלאומי, והפעם בסימן הנשים שעושות את חברת החשמל – עובדות ומנהלות, במשרד ובשטח, במגוון תפקידים, מקצועות ותחומים ברחבי הארץ. במהלך השבועיים הקרובים, נעלה פה בבלוג 'נשות חברת החשמל', בלוגים אישיים של עובדות ומנהלות בחברת החשמל שבחרו לשתף אותנו במסלול הקריירה שלהן ועל הדרך גם מעניקות טיפים לנשים אחרות. 10 בלוגים, 10 סיפורים מלאי השראה של נשים שבחרו ללכת בדרך שלהן, בעוז ובאמונה. קריאה מהנה!