זאדיג & וולטר – אביב/קיץ 2017

מה חדש בקולקציית הקיץ של מותג היוקרה הצרפתי זאדיג & וולטר ו-KURO בוטיק ייחודי לנשים ולגברים שאוהבים dark fashion ואופנה אוונגרדית

בחורה עם מחשב נייד

זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול (6)בלה חדיד הפרזנטורית החדשה של זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

קולקציית קיץ 2017 של המותג הצרפתי הבועט זאדיג & וולטר, נוצרה בהשראת פסטיבלי המוסיקה, בוהו שיק ורוקנ'רול. במובן הזה אין חדש תחת השמש: רוח בוהמיינית משולבת בשיק רוקנרולי בועט, השפעות רומנטיות מעורבבות עם נגיעות אדג'יות מחוספסות, חיבור בין הנוצץ לגראנג' – וכל אלה במינונים מדויקים היוצרים את אותו שיק פריזאי נחשק ובלתי מתאמץ, שהיה מאז ומתמיד סוד הקסם של המותג.

גם הפעם תורגמו ההשפעות האלה למספר קווים מובילים: המראה הנוצץ בקולקציה שכולה על טהרת הזהב, עם מחווה לשנות ה- 80 בחליפות מכנסיים מטאליות, שמלות לורקס מוזהבות, מגפוני בוקרים עם אלמנטים מוזהבים וקולקציית תיקים וטי שירטים לבנות עם נגיעות של זהב.

עוד בקולקציה פריטים בהשראה רומנטית משולבת עם השפעות מתחום הלנז'רי: חליפות פיג'מה עם הדפסי פרחים ואוברול פרחוני ממשי, שמלת קומבניזון דקיקה עם גימורי תחרה, בטורקיז עז או שחור ושמלות משי פרחוניות בגווני פסטל עדינים של ורוד וסגול. וכמו תמיד בזדיג כל דגם משולב עם הסטיילינג האופייני למותג, שמחבר לכל פריט דיטיילים מחוספסים כמו פרנזים, ניטים, ז'קט בסגנון צבאי עם הדפסי קומופלאז מעל שמלת משי רכה ומגפוני בוקרים וכיו"ב. בקבוצה זו גם מכנסי עור מעולים בצבעי פסטל וחליפות מכנסיים אלגנטיות. קבוצה נוספת בקולקציה עם ההשפעות הרוקיסטיות הבולטות ביותר, היא קבוצת הפריטים שנעשתה בשת"פ עם אמנית הקעקועים הניו יורקית Virginia Elwood. בקבוצה זו טי שירטים, ז'קטים, ג'ינסים ומגפי בוקרים מאוירים ורקומים בקעקועי שלדים, גולגלות ופרחים שיצרה אלווד.

בצד כל אלה יש קולקציית אביזרים מצטיינת עם מגפוני בוקרים, בין השאר בעור נחש וגם כאלה המשולבים עם נצנצים מטאליים, קולקציית סניקרס גדולה מאי פעם, הכוללת דגמי סניקרס מנוחש בצבעי ורוד או כתום וזה מגניב כמו שזה נשמע וקולקציית תיקים אקסקלוסיבית, שמגיעה בחלקה מאיטליה.

זאדיג & וולטר קיץ 17 צילום יחצ חול (16)שמלת לורקס מוזהבת עם מגפוני בוקרים זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

השנה מציינים בזאדיג & וולטר 20 להיווסדו ולראשונה הציג המותג היוקרתי את קולקציית סתיו/חורף 2017/18 בשבוע האופנה של ניו יורק. לרגל חגיגות 20 השנה, נבחרו להוביל את קמפיין הקיץ של המותג האחים הצעירים (האמריקאים) לבית חדיד- בלה (20) ואנוואר (17) לצד שתי דוגמניות נוספות, אשר ביחד מציגים ארבעה סגנונות שונים, שאמורים לייצג את רוח המותג הצרפתי. יש משהו מעט מאכזב בבחירת הפרזנטורים של המותג הפעם, בראש ובראשונה היותם צעירים כל כך. בעבר בחרה ססיליה בונסטרום – המעצבת השוודית- צרפתייה המשמשת מאז 2003 כמנהלת האמנותית של זאדיג & וולטר, נשים כמו קרולין דה מגרה ושרלוט גינסבורג, כמייצגות את ערכי המותג ואומנם אין יותר שיק צרפתי מהן, עם הלוק הפרוע אלגנטי של השיער הסתור, פנים חפות מאיפור וגישת הרוקנ'רול הקולית לחיים. דה מגרה וגינסבורג שתיהן נשים בנות 40 פלוס, עם שיק שכולנו היינו שמחות לאמץ, שיק של דוגמנית בת 20 – קצת פחות.

טווח מחירים:

235-5100 ₪ 

Zadig  &Voltaire – ה' באייר 48, ת"א , טלפון: 03-5468855
זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול (3)חליפת פיג'מה פרחונית ממשי עם סניקרס בדוגמת נחש זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול (5)מכנסי פאייטים כסופים עם סריג ורוד – הכי רוקנ'רול – זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

זאדיג & וולטר קיץ 17 צילום יחצ חול (26)חליפת מכנסיים מוזהבת בהשראת דיוויד בואי – זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול (7)לבן וזהב הכי ערב חג.. זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)
זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול סריג 810 שח מכנסי עור 3040 שחמכנסי עור בגזרת טרנינג ובורוד פסטלי הורס – זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 צילום יחצ חול סריג 1640 שחסריג עם רקמה בהשראת אמנית הקעקועים וירג'יניה אלווד , ג'ינס טלאים ומגפי בוקרים בורוד מטאלי – כי רק בזאדיג & וולטר יודעים לעשות זאת בצורה מדויקת – זאדיג & וולטר קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)קמפיין קיץ 17 (צילום יח"צ חו"ל)

*

בגדים באפלה – בוטיק KURO

מי שאוהב אופנה מעולם ה- dark fashion – סגנון אוונגרדי עם השפעות יפניות וגותיות ומשהו "קצת אחר" בבגדים שלו, שווה לו לעשות ביקור בבוטיק KURO שברחוב דיזינגוף בת"א. מדובר בחנות קונספט שבה ניתן להזמין ולרכוש גם את פריטי הריהוט שבחנות, כולל שולחן הברזל והזכוכית שבכניסה, האהיל העצום המשתלשל בשרשרת ברזל מהתקרה ופריטי יבוא נוספים, מלבד הבגדים. בבוטיק יש פריטי מעצבים מכל העולם מהסוג שניתן לגלות בחנויות קונספט ייחודיות בלונדון, ברלין או פריז, שהמכנה המשותף לכולם הוא כנראה שהם מסוג המעצבים שאינם הולכים "אחרי הזרם" וכמובן הצבעוניות המונוכרמטית אפלה בשחור, אפור ולבן. אם צולחים את הכניסה לחנות (בלי לפסול מראש ש"זה לא בשבילי") מגלים חנות מאוד מסקרנת וקבלת פנים נעימה, עם פריטי אופנה אוונגרדית, מתוחכמת ומקורית של מעצבים צעירים הידועים בנישת האופנה שלהם. בחנות יש גם פריטי מעצבים ישראלים כמו מותג נובוריש דוג הנהדר לגברים ותערובת אקלקטית שנבחרה בקפידה ואמורה לחשוף את הקהל הישראלי למשהו ייחודי, המשלב בין האורבניות של לונדון, האלגנטיות האיטלקית, הדארקיות של ברלין וכמובן האותנטיות של תל אביב.

קורו - אביב קיץ 2017 (8)
בין המעצבים הבולטים בחנות:

Kofta מעצב אוקראיני בשם קונסטנטין קופטה, אשר מעצב אקססוריז מעור. המותג שלו הוקם בשנת 2012. קופטה עושה שימוש בעור מחוספס ויוצר צורות חריגות ומראות וריחות ייחודיים ליצירת חזון חדש לחלוטין של הלבשה. הוא שואף למזג רכיבים יוצאי דופן על מנת לשקף את הסגנון האישי של כל אחד ויוצר בתיקיו הטבעות של דמויות, חלקי גוף, צורות ייחודיות וכדומה.

Barbara bologna – מעצבת איטלקיה מאוד מוערכת ומוכרת בסצנת האופנה וידועה בסגנון האוונגרדי והייחודי שלה, המזכיר מעט את וויויאן ווסטווד. היא מגיעה מעולם המוסיקה והאומנות וניתן לראות זאת בכל דגם שהיא יוצרת, החל מההדפסים ועד הבדים והגזרות ושווה לעלעל באלבום הצילומים המדהים שלה, שנמצא בחנות.

Gall – זוג מעצבים צעירים מרומא, שכבר כובש את עולם האופנה בטוקיו ובפאריז. יוצרים בגדי נשים וגברים בטכנולוגיות חדישות מעולם הטקסטיל.

עוד מותגים ייחודיים שניתן למצוא בבוטיק: leon louis, puro secret, aparto, morph knitwear  ועוד.

קולקציית האקססוריז מרשימה וייחודית במיוחד וכוללת תיקים, נעליים, תכשיטים של כל העולם, כולל סדרת בשמים שרוקחים עבורם באיטליה, בין השאר ריח המכונה "מרוקו" -עם ניחוח נענע דומיננטי והריח של "פירנצה"- עם ניחוח אניס.

 

טווח מידות- S-XL

טווח מחירים: 500-8,000 ₪

 בוטיק KURO – דיזנגוף 204, תל אביב

 
קורו - קיץ 2017 (20)
*
קורו - אביב קיץ 2017 (1)סריגים אורגניים מחוטי במבוק 
קורו - אביב קיץ 2017 (15)
8
קורו - קיץ 2017 (19)
*
 
מתוך הבלוג של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.