ה״לול״ שלי ואני

מה זה בעצם ה״לול״, ומה הקשר בין סטודיו לעיצוב גרפי ובעיות קשב וריכוז שלי?

המון אנשים שואלים אותי מה המשמעות של השם ״לול״ – קללל! אני ישר מסבירה ובשניות מראה איך הלול זה בעצם אני, ואני זה בעצם הלול. מה קורה בלול? (זה עם התרנגולות…) יש מלא רעשים, מחשבות, דיבורים (קרקורים, אבל הבנתם את האנלוגיה) — אבל מה קורה בסוף היום? התפוקה! כל ביצה יוצאת בזמן שלה, במקום שלה – אבל יוצאת! אז ככה זה אצלי — הראש מלא ברעיונות, תיכנונים ומחשבות. ובסוף היום הלקוחות מקבלים את מה שחלמו עליו והמון פעמים בכלל לא ידעו. הבריינסטורמינג שלי עם הלקוח זה אחד הדברים החשובים לי — ביחד אנחנו חושבים מה מתאים לעסק שלו, מדייקים רעיונות שלו, מעלים רעיונות חדשים ויוצרים אסטרטגיה עיצובית שמתאימה לצרכים שלו.

מי שזיהה של״לול״ יש קצת הפרעות קשב וריכוז — צדק! אומנם הראש מלא בדברים — אבל בעיקר בדברים טובים, דבר שהוליד ליין מוצר נייר איכותים ומעוצבים לשולחן מלא בסטייל ופרקטי. אני הרגשתי שאני צריכה בשביל עצמי לוח תכנון שבועי שבועי שאוכל למחוק ולסמן מה את הלוח זמנים שלי — וכך נולד הפלנר שלי שאני מעצבת ומייצרת. הפלנר מתאים ללקוחות פרטיים או כמוצר שניתן לרכוש לארגונים ומותגים אחרים בתוספת עדכון ושינוי הויזאוליות והצבעוניות. כמובן, שאחריו נולד הפלנר היומי שלי שהולך איתי לכל מקום והוא בסט-סלר!

לינק לבנדל פלנרים שלי: https://bit.ly/2GHM3pc

פלנר שבועי

עשור של ביקורים במוזואנים הכי שווים בתפוח — חידד לי את הקו העיצובי שלי ואת מה חשוב לי. אחד הערכים הכי חשובים ב״לול״ זה המקוריות, ייחודיות, איכות וחדשנות. אני מבטיחה לכל לקוח ולקוח, שהם לא יוצאים ממני עד שהם סופר מרוצים ומעבר. אני אוהבת שלקוח יוצא לדרך מצוייד היטב ומרגיש שה״צידה״ שקיבל ב״לול״ — לוקחת אותו הכי רחוק שאפשר.

מזמינה אתכם לעקוב אחרי הלול בפייסבוק — אני מעלה לשם המון תכנים שמעניינים אותי ומעוררים בי השראה.

 וכמובן, מוזמנים לאינסטגרם היפה שלי

והאתר שלי שבו אפשר להתרשם מעבודות וגם לקנות פוסטרים מעוצבים לבית, לייבלים בעיצוב אישי לבקבוקי יין וכמובן פלנרים

נהיה בקשר, מעין כלו לוין