התעלומה נפתרה: לאן נעלמה שירלי בוגנים

בחורה עם מחשב נייד

אחת הנשים היפות שנראו במדינתנו היא שירלי בוגנים, אם גם אתם תהיתם לאן היא נעלמה בימים אלו, יצאתי לברר עבור כולנו. הדוגמנית עם העבר הבינלאומי שירלי בוגנים נבחרה להוביל קמפיין להשקת מוצר מהפכני מבית לאונרדו קוסמטיקה, שאת החברה הזו כבר פגשתי בדרך ולא פעם אחת.  אחד הדברים המוצלחים שהשיקו לאחרונה הייתה סדרת מוצרי טיפוח לגבר (במידה ויש גבר שפספס את ההזדמנות שלו לשמור על שגרת טיפוח).

צילום: חלי פרידמן
צילום: חלי פרידמן

ובחזרה אל בוגנים, תודו שאין יפה ממנה להוביל קמפיין שכזה, היופי המהפנט שלה גם בגיל 46 מראה שאם טיפוח נכון ומדויק אפשר להשיג תוצאות מדהימות. המוצר החדש שעבורו התכנסנו כאן הוא למעשה מכשיר שמביא איתו את הבשורה החדשה בתחום טיפולי הקריותרפיה, אשר פועל בטכנולוגיה מתקדמת שגורמת להעלמה מבוקרת של רקמות עור לא רצויות: כתמי גיל ושמש, יבלות ויראליות ונגעים. ואני אומרת- איך לא חשבו על זה עד היום?

למי שביקר אצל רופא עור וקיבל טיפול באמצעות חנקן, המכשיר די דומה לשיטת הטיפול הזו, רק שהטיפול במכשיר הוא מהיר במיוחד, מדובר בכמה שניות של טיפול ויש צורך במקסימום שני טיפולים.

מכשיר ה ACCURETT
מכשיר ה ACCURETT

הקמפיין שצולם שואב השראתו מהסרטון של שרון סטון האגדית בעודה זוהרת ויפה כתמיד. ובאווירה של יופי וזוהר הושק המכשיר. גאוני, לא? ומכאן, חשוב לי להעביר מסר אל שירלי בוגנים, אנא חזרי אלינו למסך, התגעגענו.

צילום: חלי פרידמן
צילום: חלי פרידמן

ואם נמשיך בפינת המסרים, אעביר גם אחד אל חברת לאונרדו קוסמטיקה- אל תפסיקו להפתיע בעולם הקוסמטיקה והטיפוח, כל כך מרגיע לדעת שיש חברה (ישראלית) שנלחמת עבור כולנו במציאת פתרונות לסימני הזמן והחיים, בייחוד שמביאה איתה חידושים בתחום.