הרבלייף ומאיר אדוני באירוע של הלייף!!

איזה כייף של מוצרים הראבלייף מספקת! המוצרים שבאים מהטבע מזכירים מוצרים של פעם עם ריח של צמח האלוורה שהוא השולט בסידרה החדשה שזכיתי להנות ממנה!

בחורה עם מחשב נייד


 DSC_7469

אירוע  ההשקה של סדרת טיפוח חדשה של  הרבלייף  הוגש  לנו על מגש עשוי מחומרים טבעים במסעדת השף מאיר אדוני blue sky ששווה לחוות את חווית האוכל שם, עם נגיעות בטבע ומעדנים שכולם עבודת יד של שף  שיודע מה הוא עושה. כוכבי מישלין  אכן שלו אך משום מה לא מגיעים לתל אביב.

DSC_7470

אין אין מטעמים כאלו כמו של השף מאיר אדוני במסעדת blue sky

הגעתי לגג במלון קרלטון. האירוע של הרבלייף עם אירוח  שהיה מושקע מדוייק ונעים. אירוע אינפורמטיבי,משתף ומעודד להנות מהסדרה החדשה  של הרבלייף שהיא חזרה לטיפולי יופי שידעו דורות קודמים והנה אנחנו חוזרים אליהם דרך צמחים ידועים כמו האלוורה. אני חייבת לציין שהמרקם של הקרם ידים היה ממש נעים והריח הזכיר טיול בשדות ירוקים מזמן אחר.

DSC_7483

כל המוצרים המעולים שניסיתי הם בעלי מרקם רך וריח מדהים של הטבע.

DSC_7900

הירוק ,החזרה לטבע ,האורגני והטבעוני פלשו לכל חלקה טובה בחיינו יש וזה מקומם אותי אבל בהולנד בה אני מבלה הרבה ימים בשנה (בגלל ההולנדי) אני חיה עם זה בכייף בזכות המודעות האמיתית למיחזור ושמירה על איכות הסביבה בכל מיני אופנים.

DSC_7906

למשל מוצרים שהם על טהרת המיחזור נמכרים במחירים הזויים שההולנדים מסכימים לשלם כי לדעתם כל היצור ההמוני בסין ובהודו נחשב זול ומאד לא תואם את דרך החיים הירוקה שלהם. האמהות חזרו לחיתולים מבד לשימוש ממוחזר אוי לי!! יש בתי קפה  כמו זה בתמונה למעלה שכל התכולה שבו היא ממוחזרת.  כמות מסעדות הטבעוניות ביחס לאכלוסיה הוא עצום ,השימוש באופניים הוא הגדול בעולם.  העמקת המודעות של שימוש באופנים הולך וגובר גם להשכרה לתיירים. אלו מסתובבים בעיר על אופניים בכייף כי בהולנד בכבישים יש יותר כבוד לרוכבי האופניים מאשר לנהגי מכוניות ועכשיו בהולנד לנהוג במכונית חשמלית זה הרבה יותר מרשים  או "איני" מאשר נהיגה במכוניות יוקרה.  הכיוון של כל התושבים הוא למחזר ולשמר באופן הכי טבעי שיש.DSC_7710

 

בהולנד החזירו את הסוסים לכבישים ותיירים מטיילים על כרכרות מעץ עם סוסים ועגלונים ממש כמו במאה הקודמת.

 

DSC_7673

 אני חושבת שהחזרה לטבע בכל מיני צורות מחייבת מחשבה והתמסרות לנושא, מתוך אמונה שזאת הדרך היחידה שלנו להשאיר לדורות הבאים כדור ארץ בריא יותר. כל אחד יכול לעשות את המעט שהוא צריך על מנת להבטיח השרדות כשאנחנו בעולם המערבי צרכנו חומרים שהרסו הרבה חלקות טובות בעולמנו. באם כל אחד יתחיל למחזר בקבוקים , נייר  וללכת לסופר עם שקית קניות ממוחזרת. כבר חסכנו בניילונים מזיקים לסביבה. רשימת הפעולות שאנחנו יכולים לעשות היא ארוכה אבל הכל צריך להתחיל מהעמקת המודעות של כל אחד מאיתנו.

לעולם ירוק יותר בריא יותר כייפי יותר.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נאוה רייץ
Tel Aviv born , living in the USA since 1982 a mother of two boys Ariel 23 and Jordan 21, will live partly in new york city , Amsterdam and mainly Tel Aviv .after a brain surgery in 2012, early retirement from my line of work as a baby bedding designer at www.navasdesigns.com ,attached to dutch guy Albert ~ ~ love my new life in Hebrew and English~