הקפאת שומן בקור

בחורה עם מחשב נייד

הקפאת שומן בקור

כאשר יש עודפי שומן בגוף, מומלץ להיפטר מעודפי השומן. מעבר למראה החיצוני שיוצרים שכבות השומן המיותרות, עודף שומן עלול לגרום להשמנה, ולבעיות בריאות בלב. ישנו קשר ישיר בין עודפי שומן, לבין התקפי לב. לכן, צריך לטפל ולהסיר את עודפי השומן. השיטה הנפוצה שהייתה להסרת שומן, הייתה שאיבות שומן. בשנים האחרונות, הולכת ונפוצה השיטה של המסת שומנים, באמצעות הקפאת שומן.

מדוע להמיס שומנים ולא לשאוב שומנים?

מדוע בשנים האחרונות, השתנתה השיטה להסרת שומנים? הסיבה לכך, ששאיבת שומן, הינה התערבות כירוגית, אשר ההתאוששות ממנה עורכת זמן. שאיבת שומן, הינה סוג של ניתוח. לעומת זאת, הטיפול של המסת שומנים בדומה לטיפולי אימפקט, אינו טיפול פולשני במיוחד. לעיתים, נעשה הטיפול דרך פולסים או מתמרים. במקום להחדיר מכשיר חד, מזרימים גלים לגוף. טיפול המסת השומן, מאפשר לגוף להיפטר לבד מתאי השומן, ולנקות בעצמו את תאי השומן המתים. הדרך הטובה ביותר לתת לגוף להמית את תאי השומן, היא המסה באמצעות הקפאת שומן בקור.

מהי הקפאת שומנים בקור?

המסת שומן בקור, היא פעולת המסת שומנים באמצעות קור. תאי השומן בגוף רגישים לקור. לכן, מכשירי הטיפול, יוצרים קירור שפוגע רק בתאי השומן. הקירור נוצר על ידי  תאי השומן עצמם מוקפאים ומתים. תאי השומן הופכים לנוזל, אשר מפונה באמצעות זרימת הדם בגוף. אולם, הקור אינו מזיק לתאים האחרים שסביב השומן. בניגוד להרדמה המתבצעת בעת שאיבות שומן, אין צורך בביצוע הרדמה בעת הקפאת שומן.

תהליך נוח עם התאוששות קלה.

פעולת הקפאת שומן בקור, הינה פעולה נוחה שלא מצריכה ניתוח. בזמן הטיפול, אשפר לשבת בנחת על מיטת הטיפולים, ולקרוא. במשך כל הזמן הזה, מחוברים קופסאות לאזורים בגופו של המטופל. כיוון שאין נזק לתאים ורקמות שסביב השומן, ההתאוששות אחרי תהליך זה פשוטה ביותר. לאחר הטיפול, אין צורך להישאר בבית בשביל תקופת החלמה. אין תופעות לוואי לאחר הטיפול. טיפול אחד, מספיק  על מנת לראות תוצאות בשטח.

האם הטיפול יעיל?

בדרך כלל, לאחר הטיפול ניתן להצר את ההיקפים באזורים השונים לפחות ב7 ס"מ.