הפתרון המושלם לנעליים בחורף- עם קיווי

בוקר מבורך

צחצוח הנעליים הפך ליותר נוח…
הטאץ' שישדרג את האאוטפיט ברגע

החורף כבר כאן וכולם מתכוננים לקראתו ומסדרים מקום לנעלים ולמגפיים בארון הנעליים. כיצד נשמור על נעלי העור או על המגפון? כיצד נטפל בנעל היקרה שרכשנו? כיצד נדאג לחדש את מראה הנעל?

חברת אס. סי ג'ונסון ישראל, יבואנית KIWI המותג המוביל בעולם בתחום צחצוח נעליים, מציעה לחורף הקרוב סדרת מוצרים הנותנת פתרון מהיר וקל לנעליים חדשות ברגע.

סדרת מוצרי קיווי מותאמים לנעלי עור ונותנים מענה מידי לחידוש מראה הנעל בגימור טבעי. המוצרים נוחים לשימוש, קומפקטיים ומותאמים גם לנשיאה בכל תיק בכדי שלא תיתפסו לא מוכנים.

הסדרה כוללת 3 מוצרים שונים:

משחת נעליים – המשחה המוכרת והמועדפת על חיילים, מגיעה בקופסת פח עגולה קומפקטית בשלושה צבעים – חום בהיר, חום כהה ושחור. מחיר מומלץ לצרכן – 6.5 ₪

משחה נוזלית – משחת נעליים נוזלית המגיעה בבקבוקון לחיץ ונוח לאחיזה שבראשו ספוגית למריחה קלה ואחידה. מגיע ב- 2 צבעים – שחור וחום.
מחיר מומלץ לצרכן -15 ש"ח

קיווי אקספרס – המוצר המתקדם ביותר, מתאים לשימוש מהיר, נוח לשימוש בבית וברכב- ספוגית להברקה וצחצוח מהיר, עם ספוגית ייחודית בילד אין לשימוש רב פעמי, להברקה ולצחצוח בן רגע. מגיע ב – 3 צבעים– חום שחור ושקוף
מחיר מומלץ לצרכן – 16 ₪

טיפים לשמירה על הנעל בחורף:
וגם – טיפ לסידור ארון הנעליים:

בתוך העור: למרות שנעלי עור נחשבות כנעליים איכותיות, גם עליהן צריך לשמור ולתחזק לאורך זמן. על מנת לשמור על הנעל, מומלץ למרוח אותן במשחות צבע ו/או תרסיסי הגנה שונים. נעלי עור מאוד קל לייבש ולכן הן אידאליות לחורף הישראלי אבל חשוב לדעת שנעלי עור מייבשים באמצעות ניגוב של סמרטוט נקי או נייר סופג.

לנקות את הזמש: נעלי זמש, או עור הפוך מצריכות ניקיון שונה ומומלץ בחורף לנקות אותן לפחות פעם בשבוע באמצעות ספוג או נייר שיוף ברמה אפס והן שימוש בתרסיסים מיוחדים המתואמים לסוג עור זה. ניקיון הנעליים באמצעות חומרים מחוספסים אלה יכול למנוע שריטות או כתמים מסוימים.

ריחות לא נעימים? בעיה מוכרת וידועה. ניתן להכניס נייר ריחני אחד של מייבש הכביסה לתוך הנעליים או ניתן למלא את הנעליים בעיתונים לאחר שנעלתם אותן וגם – שימו 3-5 שקיות תה בכל נעל ללילה. כמו כן חשוב לזכור לאחסן את הנעליים במקום מוצל ויבש. ניתן גם להשתמש בתרסיסים שונים למניעת ריחות לא נעימים.

מרחו וזלין על השרוכים: מנעו מהשרוכים להיפרם על ידי מריחת מעט שפתון נגד יובש בשפתיים, או וזלין, על הלולאה והקשר של השרוכים, כך שלא יפרמו.

סיימתם את בקבוק היין? לא לזרוק! כדי לשמור על הצורה של מגפי עור גבוהים, כשאינכם נועלים אותם, הציבו בקבוק יין ריק בתוך כל מגף.

טפלו גם בנעלי הספורט שלכם: נעלי ספורט לנשים , לגברים ולילדים מצריכות טיפול שונה מנעליים אלגנטיות שכן אלו נעליים המיועדות לפעילות אינטנסיבית יותר. ראשית, גם אם אתם ממהרים וקצרים בזמן חשוב תמיד לנעול ולהסיר את הנעליים כמו שצריך ולא להשאיר את השרוך קשור ולנעול או להסיר תוך כדי משיכה כלפי מעלה או מטה.. בנוסף, במידה והנעליים נרטבות יש לייבש ולאוורר אותן באופן מידי על מנת לשמור על אריכות ואיכות הבד.

איזה שדרוג: רוצים להפוך נעל עקב פשוטה לנוצצת? הצמידו זוג עגילי קליפס במרכז הנעל, ואלה יבצבצו מתחת לחצאית ויוסיפו הרבה זוהר.

טיפ לסידור ארון הנעליים: רצוי שארון הנעליים יהיה מסודר וזאת בעיקר כדי לשמור על הנעליים. השיטה הטובה ביותר היא לשמור את קופסאות הנעליים ולאחסן אותן בתוכן, אך כנראה שזה לא יחזיק מעמד זמן רב לכן כדאי לרכוש ארון ייעודי לנעליים שיאפשר לשמור על הסדר או לרכוש קופסאות פלסטיק קטנות אשר יחזיקו מעמד לטווח ארוך ויכולות להוסיף לכם קצת צבע לארון או לחדר.

את מגוון מוצרי "קיווי" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

המותגKIWI משווק על ידי חברת אס. סי. ג'ונסון, החברה המובילה בעולם בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח וניקיון לבית, מבשמיי אוויר ומוצרים מתקדמים להדברה. החברה נוסדה בארצות הברית בשנת 1886. בישראל משווקים מוצריה החל משנת 1985. אס.סי. ג'ונסון ישראל משווקת בארץ את המותגים – דאק, מיסטר מאסל, גלייד, רייד, פלדג', אוטן, גלילונית, קיווי, וגודרס.