הצילו! הפנים שלי

הפנים שלי התעקמו, על מה להגיד תודה

סלפי לפני הרצאה לעסקים קטנים בינוניים

"קמתי בבוקר ונחרדתי לראות שהפנים שלי מעוותות.  ניגשתי לנוירולוג והתברר שזה פאציאליס – שתוק בעצב הפנים. הוא אמר לי תגידי תודה שזה לא כל כך חמור, הוא נתן לי כדורים ואמר לי ללכת ללמוד לחיות עם זה." כל זאת היא מספרת לי בטלפון, כמעט מבלי לקחת נשימה. למחרת כשהיא נכנסת לקליניקה, אני כמעט לא מזהה אותה. הפנים שלה מעוותות הצידה, הקול שלה צרוד והיא נראית כפופה ומבוגרת יותר, בגלל הסבל.

"לא ידעתי אם תוכלי לרפא את זה, אבל האינטואיציה שלי הובילה אותי אלייך."  כיוון שהבטחות (נבואות) ניתנו לשוטים, אני משיבה לה שאיני יכולה להבטיח דבר, אבל מכירה תהליך מגע שיוכל להקל עליה, ומציעה שאתן לידיים שלי לדבר במקומי. אני מבקשת ממנה לעלות על מיטת הטיפולים, מוודאת שלא קר לה, למרות שחיממתי את החדר, אנחנו עדיין בחודש מרץ וקר שם בחוץ.

מתחילים. אני מניחה ידיי על אזור הפנים שלה ומפעילה את התהליך האנרגטי שמתאים למצב הזה. תוך כדי, אנחנו מדברות. היא מספרת לי שהיא מאוד אוהבת לשיר, אבל הסביבה שלה פחות.  אני מקשיבה לה וגם לגוף שלה שמספר לי כל כך הרבה. אני מקבלת את התחושה שהיא שמה את עצמה, כמו רובנו הנשים,  במקום האחרון ומשתיקה את הרצונות והצרכים שלה. אני מתחילה לשחרר כל מיני אמונות, שאם נדאג לעצמינו, או חלילה נשים עצמינו במקום הראשון, רחמא ליצלן, נחשב אגואיסטיות.  היא מדברת ואני שומעת תבניות חשיבה, אמונות, נקודות מבט.  אני שואלת אותה האם תסכים להיפרד מהן? ומשחררת אותן. לאחר כמה דקות היא אומרת: "רונית תביאי לי טישיו בבקשה, אני מרגישה שהעין שלי דומעת"אני מושיטה לה נייר טישיו, אך רואה שאין דמעות בזווית העין שלה. מגיעה אליי ההבנה שהעצב שהיה משותק מתחיל לפעול והעיניים שקודם היו יבשות מתחילות לקבל לחלוחית. אני ממש מתרגשת ממהירות השינוי, גם עיני מתמלאות לחלוחית.

התהליך נמשך ומתוך השקט, היא אומרת: "לא יאומן, אני מרגישה שמשהו כבד ושחור התנתק מהפנים שלי, כמו ענן שחור וכבד".  אני ממש מצטמררת מהתיאורים שלה. אני מרגישה שקורה משהו מיוחד בחדר, משהו שאי אפשר לתאר במילים, אווירת קדושה.

Image by Free-Photos from Pixabay

Image by Free-Photos from Pixabay

הדרך בה אנו מסתכלים על החיים, המשקפיים שאנו מביטות דרכן על העולם, הם שיקבעו איך ייראו החיים שלנו (גם המחלות שלנו). אחרי כשעה וחצי אני מרגישה שתהליך הגיע אל קיצו. היא מודה לי ואומרת: "אני לא יודעת מה עשית, אבל אני מרגישה הרבה יותר קלילה עכשיו, כאילו אבן נגולה מהפנים שלי". ביקשתי שתעדכן אותי בשלומה בימים הקרובים וליוויתי אותה לדלת.

 למחרת בבוקר אני מתעוררת ומחכה לי ממנה הודעת וואטסאפ  שנשלחה בשעה 06:40:  "בוקר טוב ❤  מהרגע שקמתי אני מחכה להודות לך על מי שאת ומה שאת והעזרה המדהימה ממך..נדבר מאוחר יותר ואפרט לך את השינוי שנעשה ".  אני מכינה לי קפה ומתקשרת אליה.   "התעוררתי בשעה 05:00 וניגשתי לשירותים, הסתכלתי במראה ולא האמנתי לעיני, הייתי חייבת להעיר את הבן שלי כדי לוודא שאני לא הוזה. הפנים שלי התיישרו כמעט לגמרי. בשבת אני מוזמנת אליה לצהריים, רק שלושה ימים לאחר הסשן וכמעט שלא נותר זכר לסאגה המפחידה שעברה עליה. אנחנו נזכרות ומתרגשות. היא ממש האיצה בי לפרסם את תהליך ההחלמה שלה (בד"כ איני מפרסמת מפאת חסיון רפואי), היא ביקשה ממני להפיץ אותו לכל עבר בכדי שאנשים ידעו שאפשר להחלים מפאציאליס (שיתוק עצב הפנים).

על זה נאמר "ישועת השם כהרף עין", לראות ריפוי קורה ממש לנגד עיניי, היה בבחינת נס, כמעט, לא יאומן.

שלכם,

רונית קדם,

בדרך הבריאה- 052-8882802

הומאופתית קלאסית משנת 2002,

מלווה בנשים בענייני פוריות ובכל מעגלי החיים, תינוקות וילדים, קשב ורכוז

מנחה קורסים להתפתחות אישית ותודעה

מוזמנים לעקוב אחריי  בפייסבוק, באתר, באיסטגרם

** תהיו נחמדים ושתפו, אי אפשר לדעת מי צריך את זה ממש כעת (סרטונים לפני אחרי)

רונית קדם- בדרך הבריאה הומאופתיה ושאר קסמים
ברוכים הבאים בצל קורתי, שמי רונית קדם, אני בת 57, אם חד הורית יחידנית לנערה מדהימה, שהיא פרי הלב שלי.אני הומאופתית קלאסית כמעט 20 שנים, זה חלק מההגדרה שלי וממהותי, היות וההומיאופתיה שינתה את חיי ואת הדרך שבה אני מתבוננת על החיים. החיים הם אנרגיה, גל של התרחשויות שחלקם אנו רואים וחלקם סמויים מן העין, אך עשויים להשפיע עלינו לא פחות. לחלקם אני קוראת קסמים- שינוי פאזה, מטאמורפוזה.. וזה מה שאני משתדלת לעשות בקליניקה, ללוות אנשים, אשר בחרו בשינוי, להקל עליהם את הדרך- דרך הבריאה- בריאת מציאות.אני עובדת עם נשים בכל מעגלי החיים- מגיל נערות ועד גיל הזהב ובעיקר, בעיקר מחוברת עמוק לנשים שמעוניינות להביא פרי בטן ונתקלות בקשיים כאלה ואחרים. אספר בענווה ובהודיה עמוקה שיותרר מ-10תינוקות נולדו בעקבות טיפול הומאופתי בקליניקה שלי. אותי זה מרגש בטירוף !אני עובדת עם ילדים ואנשים שחווים תסכול ממה שהרפואה הקונבנציונלית קוראת " בעיית קשב ורכוז", לעשירות דעתי, זאת אינה בעיה, כי אם דווקא שם העוצמות והחוזקות של האנשים הללו, שם הייחודיות שלהם. אני עוזרת להם להתחבר לעוצמות וליכולות המיוחדות שלהם ולשנות את התפיסה ואת הדימוי העצמי שלהם, משם הכל מתחיל- מהי נקודת המבט בה אנו מסתכלים וחווים את המציאות.בשנים האחרונות התחברתי לעוד מיני קסמים, תהליכי מגע אנרגטיים שהם מרפאים ומחוללים שינויים עמוקים. אני משלבת אותם בקליניקה, מקשיבה, מתאימה, מדייקת לכל אחד את התהליך שהגוף שלו יפיק ממנו את המיטב והמירב ויצעיד אותו לשינוי המיוחל.ס'ליניקה שלי אפשר לקבל יעוץ הומאופתי , סשנים של מגע מרפא, כמו כן, אני מנחה קורסים להתפתחות אישית, ומאמנת אנשים לחיבור לעצמות שלהם והפועל היוצא- אנשים יותר שמחים ומאושרים.רוצים גם?שמחה להיות עבורכם,רונית קדם בדרך הבריאה לשמחה וחופש ממגבלות 052-8882802