הפועל מעופפי הים בתחרות איגוד השייט קייץ 2017

בתחרות איגוד השייט הישראלי שנערך מול חופי שדות ים. השתתפו שמונה ספורטאים מקבוצת הפועל מעופפי הים רועי לוי חלק את המקום הראשון עם גולש משדות ים מתוך ארבעים ואחד משתתפים שהשתתפו במקצה גלישת רוח לדגם אחיד לילדים מגילאי 10 עד 13.

כ-655 שייטים השתתפו בתחרות שייט ,שנערכה מול חופי שדות ים. 15 דגמים שונים, 6 מסלולים בים ובחוף 255 כלי שייט. 430 בנים, 225  בנות בתחרות גביע קיסריה על שמו של איתי אמיר ז״ל .

השייט בישראל הוא אחד מענפי הספורט הבולטים ועטורי ההצלחה, ענף שזיכה את מדינת ישראל במדליית הזהב האולימפית הראשונה, עם זכייתו של הגולש גל פרידמן במשחקיים האולימפיים באתונה 2004 ובשתי מדליות ארד אולימפיות נוספות עד כה.

n

בסופ"ש האחרון התקיימה תחרות של איגוד השייט בישראל, בה השתתפו שמונה משתתפים מקבוצת הפועל מעופפי הים. שמונה הספורטאים הם חלק מעשרות ספורטאים המשתתפים בפרויקט פרחי ספורט במועדון הימי בקריית ים.

רועי לוי חלק את המקום הראשון עם גולש משדות ים מתוך ארבעים ואחד משתתפים שהשתתפו במקצה גלישת רוח לדגם אחיד לילדים מגילאי 10 עד 13.

a

מטרת פרויקט פרחי ספורט הוא להרחיב את בסיס הפעילות של הספורט התחרותי בארץ על מנת לייצר ספורטאים הישגיים ברמה הארצית והבינלאומית. קריית ים חרטו על דגלם מטרה נוספת והיא קידום וחיזוק הספורט הימי בקרב ילדי הקריות .

גיל הורביץ מדריך שייט ומנהל המרכז הימי: "כל קבוצה מונה בין 10 ל 15 ילדים בני 8-12 . בפעילות הילדים לומדים לגלוש רוח ולהפליג על סירת מפרש, הילדים משתתפים בתחרויות ארציות ואזוריות כמו כן יש לנו  מארז הדרכה הכולל הרצאות העשרה לילדים וגם להורים . אנו מצמיחים דור חדש של ספורטאים שייצגו את הקריות בשייט תחרותי

הפועל מעופפי הים
הפועל מעופפי הים

בימים אלו החלה ההרשמה לפעילויות הקיץ – מחנות גלישה באישור משרד החינוך  לפרטים נוספים  -048444473

​לאתר המרכז הימי לחצו כאן

דף הפייסבוק של המרכז לחינוך וספורט ימי בקרית ים .

כתבה אנג’ליקה אגבייב

לכתבות נוספות על המרכז הימי :

להיות בכושר בלי חדר כושר

בת 16 עפה באוויר

אם את רוצה להישאר יבשה, השיעור הזה לא בשבילך

מירי רגב – סערה בפריפריה 

 

אנג'ליקה אגבייב
האנשים והעסקים שאני מעריכה ואוהבת, הם כאן מהזווית שלי.על המלאכים שפגשתי בדרך וקטעים ספר על "דרך המלאך" שיראה אור בקרוב.