הספר ביטקוין- הזדמנות בהתהוות- צביקה ברגמן. כותב על עסקים וכלכלה

 

 

בוקר חמישי טוב

עוד ספר מעולה מבית היוצר של צביקה ברגמן הכותב והידען המוכשר בענייני כלכלה ועסקים.

בני בימים אלו צפוי לגשת לבחינות מועצה לראיית חשבון והוא אוהב להרחיב את השכלתו ולקרוא ולרכוש עוד ידע בתחום ובכלל.

הספר נמצא כמעולה לא פחות ואני גם שמחתי לדעת יותר על הביטקוין. ממליצים לקרוא את הספר ולהפנים. אלו פני העתיד הקרוב ואפשר לומר ההווה, כאן ועכשיו!! תתקדמו!!

 

ביטקוין – הזדמנות בהתהוות?!

 

סקרנים להבין איך עובד הכסף החדש "ביטקוין"? צביקה ברגמן, מחברם של עשרות ספרים בנושאי עסקים וכלכלה, מציג את המדריך הישראלי הראשון למטבע הווירטואלי – "ביטקוין"

 

רבות מדברים על המטבע הווירטואלי החדש "ביטקוין". מצד אחד הוא מתגלגל וצובר אוהדים ומתעשרים, ומצד שני רבים אינם מבינים כיצד הוא עובד ונרתעים מלהשתמש בו. המטבע הווירטואלי "ביטקוין" אשר פותח ב-2008 הוא שילוב של רעיון וטכנולוגיה חדשים בעולם הכסף, השונה מהכסף המסורתי שאנו מכירים.

ספרו החדש של הסופר ואיש העסקים צביקה ברגמן – "ביטקוין הזדמנות בהתהוות?!" מציג לראשונה מדריך להכרת המטבע החדש והמסקרן. הספר מכיל מידע נרחב על המטבע העתידני – החל מהכרת המושגים בתחום כדי להבין איך המטבע עובד, מהו הרעיון שעמד מאחורי הוגה המטבע, באיזה סוגי עסקאות אפשר להשתמש בו, מהן החוזקות שלו ומהם החסרונות, מהן ההערכות לגבי עתידו, מהי מדיניות השימוש בו במדינות בעולם, מה מעמדו בישראל ועוד.

המטבע הדיגיטלי שערכו עלה תוך שנים ספורות מ-5 סנט ל-4200 דולר, ורק השנה הכפיל את ערכו, משנה את כל כללי המשחק. הגופים המוסדיים חוששים ממנו, היכולת להעביר כל סכום מכל נקודה בעולם לכל נקודה תוך דקות ספורות ובלי להשאיר סימנים, משנה את כל חוקים שהכרנו.

בין שאנחנו מתכוונים לרכוש אותו ובין שלא, אנחנו חייבים להכיר את השחקן החדש בעולם הכספים. המטבע הזה נוגע לכולנו.

הספר כתוב בגובה העיניים בשפה ברורה, בקונספט חדש של עשרת אלפים מילים – מקסימום ידע במינימום מילים, המותאם לתקופתנו.

על מחבר הספר צביקה ברגמן: איש עסקים, סופר, מרצה ומו"ל. כתב והוציא לאור עשרות ספרי עסקים וספרים על שוק ההון, וספריו תורגמו לאנגלית, לסינית ולטייוונית. הופיע פעמים רבות בתוכניות טלוויזיה, רדיו ועיתונות.

מחיר: 85 ₪

להשיג ברשתות הספרים.