הנכסים שעושים אותי שמחה

סיפור חיי ומה שעברתי בו לימד אותי שהכי חשוב להודות, כל יום, על הטוב ועל הרע בחיים, כי רק זה הופך אותנו להיות מי שאנחנו באמת. היום אני מודה על הנכסים שלי.

מידי פעם, כשאני מביטה לאחור וצופה על חיי ועל כל מה שעברתי בהם לטוב ולרע, אני מודה בלב על הכל ויודעת שאלמלא עברתי את מה שעברתי, לא הייתי אני היום. לכל אחד החבילה שלו ולא סתם אומרים שראוי לכל אדם להודות על מה שיש לו ולא לרצות את חבילתו של האחר, כי אתה אף פעם לא יודע מה כל אחד סוחב ומה מטענו של האדם שמולך.

'לא כל הנוצץ זהב' ו'דברים שרואים מכאן לא רואים משם', או להיפך, לא חשוב הסדר, אלא חשובה הכרת התודה על מה שיש, ויש הרבה, ומה שיש הוא נפלא והוא שפע והוא נכס. ויש לי נכסים רבים עליהם אני שומרת מכל משמר.

 פרחים כמו משפחה

* המשפחה, האהוב והחברות, נכס לטווח ארוך. 

עם השנים למדתי להעריך יותר ויותר את העובדה שהבנות שלי בריאות, שמחות ומאושרות. ומעבר לזה שהן נפלאות, הן ממלאות את ליבי שמחה ואהבה. משפחתי הקרובה היא עוגן וספינה של טוב לב, חום ותמיכה. בן זוגי אהובי הוא החצי השני שלי, כתף ואוזן, נפש תאומה ואהבה, אהבה שלמה. אחרונות חביבות, חברותי הטובות, מכירות אותי מלמעלה עד למטה ונמצאות סביבי תמיד, מעגל של אהבה בכל מצב ובכל צורה של זמן, אירוע או עניין.

* הים, נכס יקר שערכו רק עולה.

בתור ילדה כבר אהבתי את הים. בביקורים בו עם המשפחה התפלשתי בחול, שחיתי במימיו המלוחים ואכלתי תירס חם מול השקיעה. כנערה, בהיתי בחול ובכחול, והשתזפתי בשמש. והיום, בכל הזדמנות אני בורחת אליו, יושבת קצת, צופה וחושבת מחשבות טובות. הוא אוהב מחשבות טובות הכחול המדהים הזה, הוא זה שיוצר אותן.

 אהבה

* אינטואיציות הלב שלי.

שנים התכחשתי אליהן, לא הקשבתי ולא פתחתי את ליבי. והן ניסו האינטואיציות ולא ויתרו. רמזו פה, רמזו שם, הרימו ראש ולעיתים צעקו. לא הבנתי מה הן רוצות, לא נתתי לעצמי להבין. עד שהחלטתי שהגיע הזמן, אני רוצה ואני מוכנה. ופתחתי את הלב והקשבתי לרחשים. והן רחשו האינטואיציות ופרחו מאושר. למדתי לאזן ביניהן ולנווט דרכן, והן חיות להן בשלווה בתוכי, שלמות בליבי.

* הספרים שלי, נכסים שלא נס ליחם.

איש חכם אמר לי פעם שספרים הם כמו ילדים. הוא צודק האיש הזה. אני אוהבת את הספרים שלי, נהנית לקרא בהם, להרגיש את הדפים, את הריח והעלילה. אני קוראת ונשאבת לעולמות רחוקים או קרובים. קורה שמתחילה ספר וקופצת לאחר ואז חוזרת לראשון. והם ליד מיטתי, על השידה, נוכחותם משרה עלי אוירה נעימה, ומידי פעם הם מתחלפים ביניהם, חדשים מצטרפים בעוד הוותיקים מובלים אחר כבוד למשכנם בספריית הבית.

 הספרים שלי

* עבודתי כתזונאית ואהבתי לכתיבה.

שתי אהבות שוכנות בתוכי ובשנים האחרונות התחלתי לעוף איתן ולתרגם אותן לשפע כספי ונפשי. כיועצת לתזונה נבונה, טוב לי לעזור לאנשים, לנתב אותם לאורח חיים נבון ובריא יותר ועל הדרךלגלות תובנות שלא נגמרות. הכתיבה שלי מנתבת אותי לעולמות חדשים וטובים, מילים ומשפטים בתחומים שונים ומגוונים, המובילים לאנשים, עולמות וחיים.

*****

נכסים נפלאים אלה הינם חלק מחיי ומנפשי, ותורמים לאיזון שלי. כשאדם שלם גם נפשו שלווה ושלמה. אומרים שנפש בריאה בגוף בריא וכאחת שמאמינה מאוד באמרה זו אני דואגת גם לגופי לתזונה טובה ומזינה ולמקלחות נעימות ומרעננות.

התנסות בסבון צטאפיל

לאחרונה קיבלתי להתנסות את סדרת הטיפוח של צטאפיל, המיועדת לעור עדין. הסדרה כוללת תחליב ניקוי לעור יבש או רגיש ותרחיץ ניקוי לעור פנים רגיל או נוטה לשמן. שני התכשירים עדינים במיוחד, ללא הרגשת תחושה של צריבה או אי נעימות על העור. לאחר השימוש, הרגשתי שהעור שלי רך, ספוג בלחות ונעים. בקיצור, מומלץ.

 תחליב ותרחיץ ניקוי Cetaphil

                             תחליב ניקוי ותרחיץ ניקוי מסדרת Cetaphil