המייקאפים החדשים של קליניק:Chubby in the Nude

בחורה עם מחשב נייד

 
Clients|Clinique
קליניק משיקים מייק אפ סטיק אדיר ומאוד נוח לשימוש בצורה מאוד נחמדה:
[youtube 9vF1adECXD0]
 
עכשיו, עם ההשקה של המייקאפים החדשים של קליניק, אפשר ליצור איתו קסם בקלות: להלן טכניקות פשוטות ליצירת שבעה מראות שונים עם המייקאפ בסטיק Chubby in the Nude.
 
Curious Kitty: להבהיר ולהרים את העיניים
Screen Shot 2016-08-21 at 10.33.27 AM
כדי להבהיר את אזור העיניים וליצור מראה מורם וערני יותר, שרטטי שלושה "קווים" משני צידי הפנים. לאפקט מקסימלי, וודאי גם קו לאורך החלק העליון של עצמות הלחיים. עכשיו מזגי את שלושת הקווים כלפי מעלה ולכיוון הרקות. מלאי את השטח שביניהם עם עיגול מרכזי (דמוי אף חתולה קטנטן). מזגי היטב עם האצבעות.
Screen Shot 2016-08-21 at 10.33.43 AM
Tick Tock: כיסוי מלא ושקוף
לכיסוי שקוף (בהיר עד בינוני) ומלא, משחי את המייקאפ סטיק בקווקווים בנקודות של השעות 12:00, 3:00, 6:00 ו-9:00 על הפנים. מזגי היטב. טפחי עוד במקומות שבהם יש צורך להוסיף מעטה מאט. (אם לא ידעת, המייקאפ סטיק Chubby in the Nude גם מאוד עמיד).
 
Flower Power: לכיסוי מלא ללא דופי
זקוקה ליותר כיסוי? שרבטי פרח על המצח, תפוחי הלחיים והסנטר. מזגי היטב עם קצות האצבעות.
Pirate Map: כיסוי נקודתי
אם קמת עם פצעון (או שניים), סמני X על כל אחד מהם עם המקלון. עכשיו שרטטי קווקווים לרוחב הפנים ופזרי את המייקאפ – ואת יתרונות הליטוש שלו – כך שיסווה את הפגמים במקום שימשוך תשומת לב לבליטה הקטנה.
Splish Splash או Twinkle Twinkle: להדגשת תווי הפנים
הבליטי את התווים היפים בפנייך עם גוון בהיר בגוון אחד מגוון העור. שרבטי איתו במרכז המצח, בחלק העליון של עצמות הלחיים ובפינות החיצוניות של העיניים. מזגי היטב והנה את זוהרת.
Deer Me: קונטורינג
להגדרה עדינה של צורת הפנים, מלאי את אזור ה-T, שרטטי שלושה מעגלים קטנים על תפוחי הלחיים. מזגי היטב. להגדרה דרמטית יותר, נסי מייקאפ בגוון כהה יותר.
Shooting Star ו-Dolface: הגדרת עצמות הלחיים
רוצה עצמות לחיים הורסות? השתמשי בגוון אחד כהה יותר מגוון עורך כדי לחזק את תווי המתאר הטבעיים של הפנים. שרטטי לאורך עצמות הלחיים ומזגי כלפי מטה. רואה? קונטורינג זה לא מסובך כפי שחשבת.
 
היכנסי ל-#ChubbyDoodles וצפי בשורה של טכניקות משיחה מהירות וגאוניות שמדגימות את Chubby in the Nude בפעולה: מייקאפ סטיק קרמי חדש המסוגל ליצור כיסוי מדורג, משקוף עד בינוני (והוא נייד מאוד ולא מלכלך בכלל).
כל אחד מ"שרבוטי הצ'אבי" שתמצאי ב-#ChubbyDoodle מספק לך את הדרך הקלה והמהירה ביותר לבצע את המלאכה, בין אם את רוצה להסוות פגם, להדגיש תווי פנים יפים, או ליצור כיסוי כולל במראה טבעי. שרבטי, מזגי אל תוך העור ואת מוכנה.
 

את מייקאפ צ'אבי אין דה ניוד ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובאתר האונליין www.clinique.co.il

מחיר לצרכן: 186 ₪.

מחיר השקה עד לתאריך 31.10.16 – 139 ש"ח

 

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))