המדריך לבחירת מחסן לגינה

מחסני גינה

אם אתם עומדים לרכוש מחסני גינה אתם צריכים לדעת מה מצפה לכם ומה מגיע לכם. אם לא תדעו את כל הפרטים אתם עלולים למצוא את עצמכם בעיצומה של קנייה שלא הולמת את הצרכים שלכם, ואחרי שהמחסן כבר יהיה אצלכם בגינה כבר לא תהיה לכם דרך חזרה.

בחירת מחסן שישרת אתכם לשנים רבות

מחסן גינה לא בוחרים כל יום וגם לא כל שנה. מחסן הגינה שתבחרו ילווה אתכם לאורך שנים רבות ובסופו של דבר הוא זה שיכיל את הפריטים הכי חשובים שאותם תרצו לאחסן בביטחון מלא שיישארו שלמים גם כעבור פרקי זמן ארוכים. זו אחת הבחירות הכי חשובות לבית שלכם ולכן חשוב לבחור אותו בשיקול דעת מלא ובלי טעויות. כאשר כל הפרטים נמצאים אצלכם אתם יכולים לקבל מחסן שמותאם בדיוק למה שאתם צריכים ומלבד סקר שוק יש כמה דברים שחשוב מאוד שתדעו.

מחסני גינה

חשוב לדעת לפני רכישת מחסן גינה:

  • חשוב לדעת כי ישנם מגוון רחב של מחסני גינה: מחסנים ממתכת, מפלסטיק, יש מחסני PVC ויש מחסני עץ. כל מחסן יכול להתאים מבחינה עיצובית ומבחינת העמידות למקומות אחרים וחשוב מאוד להכיר את כל הסוגים ולזכור שלא משנה באיזה סוג מחסן מדובר, יש לא מעט איכויות שונות ולכן חשוב לבדוק אותה כל פעם מחדש.
  • מחסן מעץ יכול להיות אחד המחסנים הכי פסטורליים שתמצאו ואין ספק כי הוא אחת הבחירות הכי נפוצות שיש. עם זאת, חשוב לזכור שמחסנים אלו לא תמיד מבודדים בצורה הכי טובה שיש ולפעמים האיטום שלהם לוקה בחסר. חשוב לבחור את מחסני העץ שלכם רק אחרי בדיקת איכות מעמיקה ביותר וכך יהיה ניתן לקבל את השימוש האיכותי שאתם רוצים
  • לפני שאתם רוכשים מחסן גינה חשוב לבדוק האם הוא מגיע עם רצפה. זה נראה לכם כמו דבר שולי ואפילו די מגוחך אך יש מחסנים, בעיקר מחסני מתכת, שלא מגיעים עם רצפה מובנית דבר שיצריך מכם עוד הוצאות ועוד התעסקות.
  • אל תקנו מחסן גינה בלי למדוד היטב את המידות שיש לכם בחצר וכמובן לא לשכוח לקחת בחשבון את הגובה שלו, פרמטר שאנשים לעתים שוכחים. מחסן גבוה יכול להיות יתרון כיוון שאפשר להכניס אליו מדפים מודולריים גבוהים וליצור שטחי אחסון רבים יותר, אך עם זאת צריך לזכור שיש עצים ומגבלות אחרות שיכולות להתקיל.
  • חשוב לקנות מחסן איכותי שישרת אתכם לאורך שנים, מעבר לבדיקת האיכות של סוג המחסן חשוב גם לבדוק כי המחסן הוא בעל תו תקן אירופאי, מתאים לתו התקן הישראלי וכן מתאים בדיוק לצרכים שלכם. למשל ישנם מחסנים בעלי דלתות הזזה החוסכות מקום, עם מספר פתחי אוורור המספקים הרבה חמצן ואווירה נעימה בתוך המחסן. כמו כן ישנם מחסנים, כמו למשל מחסנים מפנל מבודד המאפשרים להם טווח שימוש רחב, כאשר ניתן להשתמש בהם כמשרד, סטודיו או אף בית מגורים.

השוואת מחירים ואחריות

פרמטר בסיסי טרם רכישת מחסן הגינה הוא השוואת מחירים. ניתן לבצע השוואה זו דרך בדיקה באתרים שונים וכן באתרי השוואת מחירים כמו זאפ. מעבר לכך חשוב לבדוק היטב מה המחיר כולל: אם המחסן מגיע עם רצפה, מה משך האחריות של המחסן ומהי כוללת בדיוק? וגם מי בעצם מספק את האחריות והיכן הוא יושב. כמו כן חשוב לבדוק מראש מהי עלות המשלוח לאזור שלכם. כמו כן, ניתן לשדרג את המחסנים בתוספות שונות, בהתאם לצרכים שלכם ולכן חשוב לבדוק ולהשוות מחירים עבור שדרוגים אלה. על כל מקרה, חשוב לא להפתות למחיר "הזול" שעלול בסופו של דבר לעלות "ביוקר" בעקבות תקלות שונות ואיכות ירודה.

מי מרכיב את המחסן?

אם אתם חולמים על מחסן גינה אל תשכחו שהרכישה היא לא הצעד האחרון שלכם, וגם לא המשלוח או הובלה, כי מישהו יצטרך להרכיב אותו. המחסן לא יקום ככה סתם ואתם צריכים להרכיב אותו במו ידיכם או לשלם על השירות הזה, אך כיום יש כבר מחסנים שמגיעים שלמים לחלוטין ורק צריכים משאית גדולה ועגורן והוא יונח אצלכם בגינה בדיוק רב. אולי זה יכול להיות פתרון יותר יקר אך ללא ספק הכי איכותי ומהיר שיש.