המדריך השלם לרייקי

בחורה עם מחשב נייד

חדש בהוצאת אסטרולוג

 

המדריך השלם לרייקי

הכוחות המרפאים בכף ידך

מאת: מאסטר נאהארו וגייל רדפורד

תרגום ועריכה: אלישע בן מרדכי

* * * * * *

240 עמודים, 128 ₪

 

 

"המדריך השלם לרייקי – הכוחות המרפאים בכפות ידך" חושף את שיטת ההילנג והריפוי הידועה. הילינג וריפוי על ידי הנחות כפות ידיים על מטופל היו ידועים בהיסטוריה האנושית כבר בימי קדם. אולם רק שיטת הרייקי, שגילה וניסח דוקטור מיקאו אושי, הפכה להיות שיטה מוכרת, ישימה הן בטיפול עצמי והן בטיפול באחרים… ויעילה.

 

ספר זה מביא את ההיסטוריה של הרייקי, את פירוט עקרונות הרייקי, את דרך העבודה עם רייקי, ומפרט את תריסר הסמלים ו-22 הנחות הידיים, שנחשבו עד כה ל"סודות הכמוסים" של הרייקי. בנוסף, ישנו פירוט של 21 מערכי טיפול לבעיות מיוחדות, כולל הסמלים והנחות הידיים לכל טיפול וטיפול. בנוסף מציגים המחברים – בפעם הראשונה בכתב – את נקודות המרמה, נקודות על הגוף המאפשרות קשר אל מערכות גוף, המשמשות ברייקי, כמו גם בדיקור ובשיאצו.

 

כל פרט ופרט בספר מלווה באיור מתאים שיעזור לקורא ולתלמיד לדייק בטיפול העצמי או בטיפול באחר. ספר זה מטרתו להכשיר את הקורא להגיע לידע המאפשר לו לקבל ולהעביר רייקי – לעצמו ולאחרים.

 

מאסטר נאהארו הנו גורו הודי ידוע, שהעמיד תלמידים רבים והקים מרכזי מדיטציה בהודו, באירופה ובארצות הברית. לפני זמן קצר הוא נפטר, לאחר שנתיים של התבודדות ומדיטציה.

 

גייל רדפורד, ניו זילנדית במוצאה, היא אחת מתלמידיו הנאמנים, שליוותה את מאסטר נאהארו במשך שנים ורשמה מפיו את שיעורי הרייקי שהעביר.

 

 

 

 

תוכן עניינים

 

הקדמה

הרייקי בעידן המודרני

כיצד פועל הרייקי

עקרונות הרייקי

טיפול ברייקי

איך מבוצע טיפול ברייקי

השפעת הרייקי על איכות החיים

טיפול עצמי ברייקי

קרונה רייקי

 

הסמלים המרכזיים של הרייקי

הנחות ידיים

הנחות ידיים בסיסיות לרייקי

יישום הנחיות הטיפול העצמי לטיפולים באחר

טעינת אנרגיית רייקי

שליחת רייקי למרחקים

טיפול בבעלי חיים (ובצמחים)

מערכים טיפוליים

 

נספחים

הסודות הכמוסים של הרייקי

הצ׳אקרות

מדיטציה