הכלה מאיסטנבול בישראל – כל הדרכים להזמנת כרטיסים

בחורה עם מחשב נייד

כולם רוצים להיות שם שזה קורה: פארוק וסורייה על במה אחת מול עשרות אלפי מעריצים ומעריצות ישראליות שיצרחו, יתרגשו ואולי גם יזילו דמעה בהופעה של הכלה מאיסטנבול בישראל. ההופעה הגדולה מתכוננת להתקיים בתאריך ה-6.4.2019, יום שבת (מוצ"ש).

מה יקרה במופע? אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, המופע יהיה מורכב ברובו משירי הסדרה ומשירי השחקן מאחורי פארוק – אוזג’אן דניז שנחשב לזמר מפורסם בטורקיה. לצידו, סורייה שאותה מגלמת אסלי אנבר יעלו לבמה ויבצעו מופע מרגש.

איך מזמינים כרטיסים? הזמנת כרטיסים לכלה מאיסטנבול תתאפשר במהלך חודש פברואר 2019, כאשר המכירה תיפתח לכולם. עוד פרטים על הכלה מאיסטנבול כרטיסים באתר הבא.

מהם המחירים? מחירי הכרטיסים להופעה של הכלה מאיסטנבול בישראל צפויים להיות לא זולים. מחיר כרטיס התחלתי במיקום די רחוק מהבמה (יציע) יעלה בסביבות 300 שקלים, כרטיס באולם שהוא יותר קרוב לבמה יעלה 500 שקלים, כרטיס קרוב ביותר לבמה (מתחם VIP) יעלה עד 1,000 שקלים (!) לכרטיס אחד. ייתכן ויינתנו הנחות ומבצעים על כרטיסים.

המעריצים והמעריצות של הכלה מאיסטנבול נרגשים מאוד מהבשורה שההופעה עומדת להתקיים. ישנה אפשרות אם וכאשר יהיה ביקוש רב למופע הראשון, ייפתחו תאריכים למופעים נוספים. אך כל זאת תלוי בהתאם לביקוש מצד הקהל הישראלי.

מה שבטוח, שלא צריך לטוס לטורקיה כדי לראות את השחקנים כי הם מגיעים לארץ הקודש!

הכלה מאיסטנבול בישראל

[youtube 30qAlWIYkEc]