הכול על רצועות שעווה

איך משתמשים ברצועות שעווה? האם הרצועות יעילות? מה זה בכלל שעווה ורודה?

בחורה עם מחשב נייד

הגיע הקיץ וחלפו כבר שנים רבות מאז שניסיתי מריטת שיער בשעווה. עשיתי כבר הסרת שיער בלייזר במפשעה ובבית השחי אז נשארו לי רק הרגליים. כל הפרסומות על רצועות שעווה ריחניות, שעווה בניחוח פטל, שעווה זה כייף, הסרת שיער עם חיוך…

מודה! נפלתי קורבן לפרסומות, כשהייתי בסופר פארם ביום חמישי בכלל התכוונתי לקנות סכיני גילוח של ונוס ומשהו משך את היד שלי לרצועות השעווה של VEET. הקופסא הורודה היפה הצליחה לשכנע אותי ולקחתי אותה לקופה.

התלבטתי קשות בין ניחוח לימון לניחוח גרגירי יער ולבסוף האריזה הורודה ניצחה ורכשתי לי בהנאה רצועות שעווה. כל זה בחיוך תוך התעלמות מוחלטת מזה ששעווה זה בסך הכול מאוד כואב.

חבילה של 20 רצועות שעווה ורודות, מעושרות בחמאת שיאה וגרגירי יער, בתוספת 4 מגבונים לניקוי שאריות שעווה, עלתה לי 41 שקלים.

לשם השוואה : קופסת שעווה נוזלית עולה 20 ש"ח ורצועות שעווה גם כן עולות 20 ש"ח. באותו הסכום ששילמתי על רצועות השעווה הורודות שלי יכולתי לרכוש מספיק שעווה וניירות להסרת שיער שנתית. אבל אני רציתי לנסות את רצועות השעווה הורודות.

בהוראות השימוש לרצועות השעווה כתוב:

  1. שפשפי את רצועות השעווה בין ידייך על מנת לחמם את השעווה. הוצאתי רצועת שעווה אחת ואכן שכבת השעווה מאוד דקה, זה אפשרי. מתחילה לחמם ברגעים אלו.
  2. בעדינות הפרידי את הרצועות. יש שני דפים דקיקים ובאמצע שעווה ורדה. מגניב, מסתבר בעצם שכל רצועת שעווה היא בעצם 2 וגם כתוב שהשעווה היא לשימוש רב פעמי, שאני יכולה להשתמש באותה הרצועה כמה פעמים במהלך הטיפול. אני חייבת לבדוק את זה, יש שם שעווה בעובי של פחות ממילימטר, לא נראה לי מספיק לכמה שימושים.
  3. הניחי את רצועת השעווה על עורך והדקי היטב בכיוון צמיחת השיער. אוקיי, אני מתחילה להיזכר למה הפסקתי להתעסק עם שעווה, נראה כואב רצח.
  4. מיד לאחר מכן משכי את הרצועה במהירות. נגד כיוון צמיחת השיער.

אוקי, נראה כואב, אבל שילמתי 41 שקלים עם שעווה ורודה. הגיע הזמן ללמד את עצמי לקח. תסלחו לי למספר דקות, אני הולכת למרוט כמה שיערות ומיד חוזרת עם מסקנות.

חזרתי מרוטה עם מסקנות וקצת פחות שערות. מדגישה, קצת פחות…

ציון לרצועות השעווה – 6 (בעיקר בגלל המחיר)

הרצועות שעווה אכן פחות כואבות משעווה רגילה, מדובר בשעווה עדינה ודקה. אבל בהתאם להעדר הכאב הרצועות שעווה הן גם הרבה פחות יעילות. הן בקושי מורטות שיער. למרות שקניתי רצועות שעווה ורודות עם גרגירי יער לא היה שום ריח מיוחד לשעווה.

הרצועות טובות אבל לא מספיק יעילות בהשוואה למחיר, הרצועות שעווה לא יעילות בשימוש חוזר ויוצא שצריך בשביל רגליים חלקות קופסה שלמה של רצועות שעווה. זה אומר שעל כול הסרת שיער בשעווה  אני אצטרך לשלם 41 ש"ח על חבילה של רצועות שעווה.

לסיכום, הרצועות שעווה חמודות, שעווה עדינה וורודה, אז יכולת המריטה של הרצועות חלשה ולא מותירה רגליים חלקות. בנוסף, המגבונים להסרת שאריות שעווה לא ממש יעילים ואני עדיין מנסה למצוא דרך להסיר מהרגליים שלי שאריות שעווה דביקות.

הציון שלי לרצועות שעווה – 6. אבל עשה לי תאבון לנסות שעווה אמתית כמו של פעם, דביקה, מלכלכת, כואבת ויעילה.