היפות והנכונות – 4 קולקציות חדשות

טופ שופ ומנגו משיקות חנויות חדשות וחושפות את קולקציות קיץ 2016, המותג הנגיש של ארמאני עולה לישראל ובל&סו מציעות מותגים עם מודעות סביבתית ופותחות את מכירת הסמפלים השנתית

טופשופ

TOPSHOP1542

רק לפני כמה ימים סיפרתי לכם על אתר האונליין החדש של טופשופ בישראל ומסתבר שממש במקביל הם גם שיפצו את סניף הדגל בקניון רמת אביב ופתחו אותו בדיוק להשקת קולקציית האביב החדשה.

טופשופ רמת אביב צילום_שוקה_כהן_(1)

אחד הדברים הבולטים ברשת הזו, שנחשבת לכזו שמיועדת ל"צעירות" (כל אחת מוזמנת להחליט לעצמה אם היא עונה להגדרה, אין חוקים), הוא המגוון שמתאים למידות גוף שונות וסגנונות שונים. תמצאו שם קולקציות ייעודיות לנשים נמוכות ובעלות מבנה גוף קטן, לנשים בהריון ולנשים עד מידה 44 (לא כל הפריטים, רק כאלו שבאמת יחמיאו). לי יש חיבה מיוחדת לגזרות המנצחות של הג'ינסים שנשארות קבועות, כך שאפשר תמיד לחזור ולקחת עוד זוג מהדגם שהכי מחמיא לך בצבע אחר (אני בעד ג'יימי).

PicturesTOPSHOP154

הקולקציה לאביב קיץ 2016 מתמקדת ב-3 טרנדים עיקריים: המראה הרומנטי עם מגוון פריטים בהדפסי פרחים, בדי סאטן ושיפון רכים, השפעות מעולם הלנז'רי, גימורי תחרה וצבעי פסטל. הטרנד המדברי בוהמייני עם בדי כותנה ופשתן קלילים, שטיפות וינטג', מכנסי הרמון ושמלות מתנופפות, והטרנד הספורטיבי אורבני עם בדי רשת, חולצות אוברסייז וסניקרס.

Pictures1TOPSHOP154

טווח מחירים: 60-1,200 שקל  (הרוב בטווח של 200-500)

להשיג בסניפי הרשת ובאתר

טופשופ בפייסבוק 

מנגו

MANGO154

גם רשת מנגו השיקה לאחרונה חנות חדשה בקניון רמת אביב ואיתה את קולקציית קיץ 2016. אני חייבת להודות שבעונות האחרונות מצאתי עצמי עוברת ל"מחנה מנגו" (אחרי שנים של "מחנה זארה") ויש פה מישהי בין הקוראות שמאוד תשמח לשמוע את זה.

קודם כל יש לתת את הקרדיט לקבוצת פוקס שמאז שקיבלה את הזיכיון ל"מנגו ישראל", עשתה עבודה מעולה הן בשיפוץ והרחבת החנויות והן בעבודת קניינות מדוייקת. תענוג להיכנס לחנויות החדשות של מנגו בארץ, אבל בשביל שיהיה עם מה לעבוד צריך בסיס טוב, והבסיס הספרדי בהחלט מספק את הסחורה.

בקיץ 2016 הכניסה מנגו לחנויות אסטרטגיה חדשה במסגרתה בכל חודש ניתן דגש מיוחד לטרנד מוביל לצד מגוון גדול של דגמים מכל הסגנונות. פעמיים בשבוע מגיעים לסניפים פריטים חדשים, כך שהתחלופה מאוד גדולה, אל תבנו על פריטים שאתן רואות עכשיו בסוף העונה.

MANGO1541

הטרנדים שיככבו העונה כוללים השראות אתניות שבטיות עם נוכחות בולטת לצבעי אדמה, מינימליזם עם השפעות משנות ה-90 בגזרות אוברסייז ובדים דקיקים, הרבה פסים לאורך ולרוחב, שחור ולבן, ודגש גדול על טוטאל לוק שמשלב בדים וטקסטורות, מטאלי ומאט, קז'ואל ומחוייט.

MANGO 1543MANGO1542

טווח מחירים: 40-850 שקל (פריטי עור עד 1,600 שקל).

מנגו בפייסבוק

A|X Armani Exchange

ארמני אקסצנג קניון רמת אביב צילום שוקה כהן (3)

נשאר עוד רגע בקניון רמת אביב, עם חנות מעניינת נוספת שנפתחה שם החודש לליין הנגיש של ג'ורג'יו ארמני שנקרא Armani Exchange.

המותג ארמני אקסצ'יינג הוקם בשנות ה-90 במטרה לאפשר לכל אחד (הכל יחסי, כן?) לקנות פריט של ארמאני. במהלך השנים הוא עבר לבעלות אמריקאית שהפכה אותו למותג בייסיק ולאחרונה ג'ורג'יו ארמאני החזיר אותו לבעלותו במטרה לרענן אותו ולקרב את העיצובים לסגנון האופייני לו. החנות בארץ (שהיא הראשונה שהוקמה בקונספט החדש של המותג), נפתחה על ידי משפחת אירני, הבעלים של רשת פקטורי54 והתוכנית היא לפתוח 10 סניפים נוספים בשלוש השנים הקרובות.

בחנות יש קולקציות לנשים וגברים, אני כרגיל אתייחס לנשים. הבגדים של ארמאני אקסצ'יינג מיועדים לנשים קרייריסטיות שאוהבות להתלבש טוב ולשמור על שיק אלגנטי צעיר. הסיפור המרכזי העונה סובב סביב עולם הנאוטיקה בגווני אדום לבן וכחול עם נגיעות של פסים והדפסים ובנוסף, פריטים רבים בשחור ולבן על זמניים, מגוון פריטי דנים (ג'ינס) וקבוצת בגדי פנאי וכושר.

מה שבולט בבגדים הן הגזרות המדויקות המאפיינות את ארמאני בעיקר בכל הנוגע לחיתוכים שממוקמים בדיוק במקומות הנכונים על מנת שיחמיאו לגוף הנשי. בנוסף ראוי לציין את טווח המידות הרחב – עד מידה 46 לנשים ברבים מהפריטים.

AEMANI634

טווח מחירים: 149-1,190 שקל

להשיג בקניון רמת אביב

***

 Belle&Sue

Cheap_Monday_%40_Belle%26Sue_ss16_campaign_photo_Hendrik_white_(6)

לסיום הפוסט, כדי לעורר מחשבה לפני הקניה הבאה – Belle&Sue מציגות קולקציה בסימן The Future Looked Bright, משפט שנלקח מקולקציית האביב של מותג הדגל של בל&סו, צ'יפ מאנדיי, והנחה את האחיות ענבל ועדי בוסיבא, בעלות האתר, בבחירת הפריטים לעונה הקרובה.

המשמעות הקודרת העומדת מאחורי המשפט "העתיד היה נראה מבטיח" היא בהקשר של החלום ושברו. על פי משנתם זה מה שחשבנו בשנות התשעים כשהיינו לכאורה חסרי דאגות, בעיקר במובן שלא נתנו את הדעת לנזקים שאנחנו גורמים לכדור הארץ. כתוצאה רוקנו ודלדלנו את המשאבים הטבעיים שלנו, כרתנו יערות גשם, לא מחזרנו וקנינו בלי לחשוב פעמיים. את התוצאות ההרסניות אנחנו רואים כמעט מדי יום. בשנים האחרונות יותר ויותר מותגים, גם מעולם האופנה, מתעוררים ומציעים אלטרנטיבות ידידותיות לסביבה וגם האחיות בוסיבא הרימו את הכפפה.

BELLE15423BELLE1645

בין המותגים שתמצאו בבל&סו מככבים צ'יפ מאנדיי בקולקציה שמתייחסת לעולם שהיה ונהרס. באמצעות צבעוניות קודרת עם הרבה שחור ונגיעות של ניאון (רמז לאסון גרעיני?) והמשפטים The future looked bright ו- Nuclear Unclear, מודפסים על טי-שירטים ושמלות,  5 Preview – מותג שבדי צעיר שמתאפיין בטיפוגרפיה חזקה שלקוחה מאומנות רחוב, ממוזיקה ומפוסטרים פוליטיים משנות החמישים והשישים, Basic Apparel – מותג בייסיק מדנמרק שמציע פריטים נינוחים בטקסטורות מיוחדות, החולצות והשמלות של המותג עשויות כולן מכותנה אורגנית, ו- Mara Hoffman – פריטים מודפסים בסגנון פסיכדלי עם השראות שבטיות.

BELLE15424

ומה עוד? State Bags NYC – מותג תיקים ניו-יורקי שהוקם לפני 5 שנים ומציע תיקי גב איכותיים לעבודה, לסטודנטים, לנוער ולאמהות. על כל תיק שנקנה מחברת סטייט, החברה תורמת תיק לילד משכונות המצוקה בארצות הברית, ובנוסף, מעבירה לילדים סדנאות העשרה והעצמה במטרה להעניק להם עתיד טוב יותר. ו- DIVA x Belle&Sue, שיתוף פעולה שמתקיים בפעם השלישית עם חברת בגדי הים הישראלית DIVA. לעיצוב בגדי ים בהדפסים וחומרים מקוריים ושמלות הרמון צבעוניות יפהיפיות.

BELLE1541

טווח מחירים: 99-790 שקל

להשיג באתר belleandsue.co.il ובחנות הדגל: שינקין 41, תל אביב

השבוע כדאי במיוחד להגיע לחנות של בל&סו בשינקין למכירת הסאמפלים המסורתית של צ'יפ מאנדיי במסגרתה נמכרים אלפי פריטים של המותג לנשים וגברים בעד 70% הנחה. השנה המכירה תהיה גדולה מתמיד, ובכל יום ייחשפו מאות סאמפלים חדשים. שווה!

טווח המחירים במכירה – 19-399 שקל 

ימים ראשון עד שישי, 17-22 אפריל 2016. שעות פתיחה: א'-ד' 10:00-20:00 / ה' 10:00-22:00 / ו' (ערב חג) 10:00-16:00

***

KONAFACEBOOK2